IQVIA: 60% των Ελλήνων δυσκολεύεται να αγοράσει ακόμα και τα φάρμακά του | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

IQVIA: 60% των Ελλήνων δυσκολεύεται να αγοράσει ακόμα και τα φάρμακά του

Οι Έλληνες δίνουν έμφαση στον ιδιωτικό τομέα, από τον οποίο προσδοκούν δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και οικονομική ανάπτυξη
Στην παρούσα συγκυρία, το 60% του πληθυσμού αντιμετωπίζει πρόβλημα ακόμη και με την αγορά των φαρμάκων του, όταν το 23% δεν πληρώνει για φάρμακα και το 17% δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα.

Η ανεργία και η περίθαλψη αποτελούν τα δύο κυριότερα προβλήματα στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης, όταν παλαιότερα τα προβλήματα που αναδεικνύονταν σχετίζονταν με τη χρήση ναρκωτικών και άλλα κοινωνικά ζητήματα.
Οι Έλληνες δίνουν έμφαση στον ιδιωτικό τομέα, από τον οποίο προσδοκούν δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και οικονομική ανάπτυξη. Μάλιστα, το 53% του πληθυσμού περιμένει από τις ιδιωτικές επιχειρήσεις να ενισχύσουν την κοινωνία και το 17% πιστεύει πως οι ιδιωτικές επιχειρήσεις κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση.
Στο πλαίσιο αυτό, οι πολίτες εκτιμούν ότι οι φαρμακευτικές θα πρέπει να συμβάλλουν καθοριστικά στη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας και τη μείωση της ανεργίας.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα που διενήργησε η εταιρία μελετών IQVIA, τον περασμένο Ιούλιο, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 800 ατόμων, για τη διερεύνηση της κοινής γνώμης απέναντι στις φαρμακευτικές εταιρίες.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 45% του πληθυσμού εμπιστεύεται τις ελληνικές φαρμακευτικές, έναντι ποσοστού 17% που εμπιστεύεται τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες.
Τα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης φαίνεται πως παίζουν σημαντικό ρόλο, παρότι μόνο 4% των ερωτηθέντων ήταν σε θέση να αναφερθούν σε συγκεκριμένα προγράμματα.
Εντούτοις, το 49% του πληθυσμού δήλωσε ότι αντιμετωπίζει θετικότερα μια εταιρία που αναπτύσσει προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αγοράζοντας τα προϊόντα της εταιρίας αυτής, έναντι μιας άλλης η οποία δεν εφαρμόζει τέτοια προγράμματα.
Οι πιο γνωστές φαρμακευτικές στο ευρύ κοινό είναι η Bayer, η Novartis και η Vianex.
Θετικές πηγές πληροφόρησης για τις φαρμακευτικές αποτελούν οι φήμες από στόμα σε στόμα και το ίντερνετ, ενώ αρνητικές πηγές είναι η τηλεόραση και το ίντερνετ.
Από πλευράς εμπιστοσύνης, τα φάρμακα δεν κατέχουν τα πρωτεία.
Αντίθετα τα σκήπτρα της εμπιστοσύνης για τους Έλληνες κατέχει ο τουρισμός. Ακολουθούν οι τεχνολογίες, η ναυτιλία, τα σούπερ - μάρκετ, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τα τρόφιμα, με τις φαρμακευτικές να καταλαμβάνουν την 8η θέση και να τις ακολουθεί ο τομέας της καπνοβιομηχανίας.
Πηγή: healthmag.gr

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων