Διεθνής διάκριση για την καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» στα SABRE Awards EMEA 2018 | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Διεθνής διάκριση για την καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» στα SABRE Awards EMEA 2018

Στόχος της εκστρατείας ήταν να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τα συμπτώματα και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας και να παρακινήσει όσους ενδεχομένως εμφάνιζαν πρώιμα συμπτώματα, να επισκεφθούν τον Ρευματολόγο, ο οποίος είναι ο κατάλληλος ιατρός για τη διάγνωση και τη διαχείριση της νόσου.

Μία ιδιαίτερα σημαντική διάκριση έλαβε η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» στα διεθνή βραβεία SABRE AwardsΕΜΕΑ 2018, τον κορυφαίο διαγωνισμό βραβείων επικοινωνίας παγκοσμίως. Η εκστρατεία της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie που σχεδιάστηκε από την εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS, κατέκτησε το μοναδικό βραβείο Gold Sabre Awardστην κατηγορία “Digital Campaign. Ανάμεσα σε περισσότερες από 2.500 υποψηφιότητες από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, η καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» κατόρθωσε να διακριθεί στους 5 φιναλίστ της κατηγορίας “DigitalCampaign” και τελικά να λάβει τη μέγιστη βράβευση.

Στόχος της εκστρατείας ήταν να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τα συμπτώματα και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας και να παρακινήσει όσους ενδεχομένως εμφάνιζαν πρώιμα συμπτώματα, να επισκεφθούν τον Ρευματολόγο, ο οποίος είναι ο κατάλληλος ιατρός για τη διάγνωση και τη διαχείριση της νόσου. 

Η Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie, δήλωσε σχετικά: «Η σημαντική αυτή διεθνής διάκριση αποτελεί μεγάλη επιτυχία και τιμή για την εταιρεία μας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την πολλαπλή αναγνώριση της προσπάθειας που έχουμε καταβάλει να αυξήσουμε την επίγνωση του κοινού για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Μια προσπάθεια που πέτυχε τους στόχους της συμβάλλοντας στην ενημέρωση πολλών συνανθρώπων μας με καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο. Ευχαριστούμε θερμά τη PHOCUS για την άψογη συνεργασία».

Ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS, δήλωσε: «Η κορυφαία αυτή διάκριση αποτελεί για εμάς την καλύτερη επιβράβευση. Η καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» κατέκτησε την κορυφαία θέση σε έναν πολύ απαιτητικό διεθνή διαγωνισμό κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας γεμίζει δύναμη να συνεχίσουμε να υλοποιούμε projectsπου συνδυάζουν την καινοτομία και την δημιουργικότητα με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. Θέλω να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά τους ανθρώπους της PHOCUS που εργάστηκαν με πάθος γι’ αυτό το έργο και φυσικά την ομάδα της AbbVie για την εξαιρετική συνεργασία».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη καμπάνια έχει επίσης βραβευτεί σε άλλους σημαντικούς θεσμούς του χώρου της Επικοινωνίας, αποσπώντας Ermis Gold και ErmisSilver στα Ermis Awards 2017, 3 βραβεία στα Corporate Affairs Excellence AwardsBest Use of Social Media», «Public Affairs & Stakeholder Engagementι» και ειδικό βραβείο «Καινοτομία στην Επικοινωνία»), καθώς και βράβευση στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.

Τα SABRE Awards ΕΜΕΑ αποτελούν το σημαντικότερο θεσμό επιβράβευσης των πιο δημιουργικών και καινοτόμων πρακτικών επικοινωνίας για την περιοχή EMEA(Europe, Middle East, Africa) και διοργανώνονται σε ετήσια βάση από το διεθνή όμιλοThe Holmes Group.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων