Την οργανωτική δομή του ΕΦΚΑ περιλαμβάνει εγκύκλιος του Φορέα με θέμα την λειτουργία της Γενικής Διεύθυνσης Υπηρεσιών και Διαχείρισης Λειτουργίας, των Περιφερειακών Υπηρεσιών Συντονισμού και Υποστήριξης και των Τοπικών Υπηρεσιών.
Όπως αναφέρεται θα υπάρξει Κέντρο λήψης αιτημάτων και ερωτημάτων τα οποία θα γίνονται αποδεκτά μέσω email, SMS και fax.
Στη συνέχεια ο ΕΦΚΑ θα απαντά μέσω email, sms και fax για θέματα που αφορούν την ασφάλιση, τις συντάξεις και τις παροχές.
Ειδικότερα ορίζονται οι αρμοδιότητες σε κάθε τμήμα και αναφέρεται ότι σύμφωνα με το ΠΔ 31 του 2019 οι επιχειρησιακοί στόχοι της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι:
• Η άμεση ενημέρωση των πολιτών και η απάντηση στα ερωτήματα που αφορούν στη νομοθεσία της ασφάλισης, των συντάξεων και των παροχών
• Η μαζική ενημέρωση των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων μέσω της χρήσης των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας.
Όπως αναφέρεται θα υπάρξει Κέντρο λήψης αιτημάτων και ερωτημάτων τα οποία θα γίνονται αποδεκτά μέσω email, SMS και fax.
Στη συνέχεια ο ΕΦΚΑ θα απαντά μέσω email, sms και fax για θέματα που αφορούν την ασφάλιση, τις συντάξεις και τις παροχές.
Ειδικότερα ορίζονται οι αρμοδιότητες σε κάθε τμήμα και αναφέρεται ότι σύμφωνα με το ΠΔ 31 του 2019 οι επιχειρησιακοί στόχοι της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι:
• Η άμεση ενημέρωση των πολιτών και η απάντηση στα ερωτήματα που αφορούν στη νομοθεσία της ασφάλισης, των συντάξεων και των παροχών
• Η μαζική ενημέρωση των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων μέσω της χρήσης των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου