Η Ιστορία μια μαμάς και του Μιχάλη της. Παγκόσμια Ημέρα ενημέρωσης και αποδοχής του αυτισμού | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Η Ιστορία μια μαμάς και του Μιχάλη της. Παγκόσμια Ημέρα ενημέρωσης και αποδοχής του αυτισμού

Σας χαρίζω την ιστορία της Ειρήνης και του Μιχάλη της!
2 Απριλίου η παγκόσμια μέρα ενημέρωσης και αποδοχής του αυτισμού.


Σας χαρίζω την ιστορία της Ειρήνης και του Μιχάλη της!
«Απ τα 3 ως τα 6 του, που είχε σταματήσει να μας μιλάει, όταν τον κρατούσα στην αγκαλιά μου του ψιθύριζα στ αυτί...
-θέλεις να σου πω ένα «μυστικό»;
-το ξέρω ότι έχεις τη δική σου φωνή.
-το ξέρω γιατί την θυμάμαι απ όταν ήσουν πιο μικρούλης ακόμα.
-έχεις πολύ όμορφη φωνή.
-θα περιμένω να την ξανακούσω, όταν είσαι έτοιμος.
-κ μέχρι τότε, θα σου μιλάω εγώ.
Με κοιτούσε με τον δικό του τρόπο, σαν να πέρναγε από μέσα μου το βλέμμα του κ να έβλεπε πίσω από την πλάτη μου...
Του άρεσε να του μιλάω έτσι.
Και αργότερα , όταν με την εκπαίδευση ξεκίνησε σιγά σιγά να μιλάει, κυρίως απαντώντας μονολεκτικά σε ερωτήσεις, η δείχνοντας κ ονομάζοντας οτιδήποτε ήθελε, ερχόταν δίπλα μου και μου έλεγε «μυ-τι-κο».
Όχι για να μου μιλήσει αυτός, αλλά γιατί ήθελε να του μιλήσω εγώ, ψιθυριστά στ αυτί, όπως κάναμε παλιά.
Και μια μέρα , στα 9 του , καθόμασταν στο κρεβάτι μου αγκαλίτσα και βλέπαμε ένα παιδικό της Disney με τον Cuzco.
Πιάνει το κεφάλι μου , το στρίβει στο πλάι, πλησιάζει στ αυτί μου και μου λέει ψιθυριστά «μυ-τι-κο».
Με έπιασε τρέμουλο, πίστεψα ότι θα μου πει «σ αγαπώ μαμα» (δεν το χε πει ως τότε) και ορκίζομαι ότι ακούγονταν ήδη οι ρωγμές στην πανοπλία μου ..
και εκείνος είπε ψιθυριστά..... «σα-λα-μι».
Δεν είχαμε σαλάμι, πήγα σουπερμάρκετ σε χρόνο ρεκόρ , έκλαιγα κιόλας, αλλά ...γέλαγε η ψυχή μου.
Ειρήνη , μητέρα του Μιχάλη (16 ετών σήμερα, με αυτισμό )
#autismawarenessmonth
#autism
#autismmom
#worldautismawarenessday



ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων