Αλίκη Κατσαβού : Ένα άγνωστο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Κώστα Βουτσά | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Αλίκη Κατσαβού : Ένα άγνωστο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Κώστα Βουτσά

Ένα άγνωστο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Κώστα Βουτσά, αποκάλυψε η σύζυγός του, Αλίκη Κατσαβού.

medlabnews.gr iatrikanea 

Ένα άγνωστο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Κώστα Βουτσά, αποκάλυψε η σύζυγός του, Αλίκη Κατσαβού.

Συγκεκριμένα, η κ. Κατσαβού εκτός από τη δική της άσχημη εμπειρία όταν πήγε σε οντισιόν και της ζήτησαν να κάνει ημίγυμνη δοκιμαστικό, μίλησε και για ένα άγνωστο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον Κώστα Βουτσά, ο οποίος κάποτε… είχε πιάσει από το πέτο γνωστό πρωταγωνιστή, ο οποίος προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί συνεργάτιδά του.

«Όταν άρχισε να βγαίνει αυτή η ιστορία στο φως σκέφτηκα ότι αν ο Κώστας Βουτσάς ζούσε θα είχε πολύ σημαντικά πράγματα να πει. Ο Κώστας τιμούσε και αγαπούσε τη γυναίκα» είπε χαρακτηριστικά σε πρωινή εκπομπή.

«Ξέρω μια ιστορία με έναν μεγάλο πρωταγωνιστή που δεν είναι πια στη ζωή και τον είχε πιάσει από το πέτο -επειδή είχε στείλει μια κοπέλα να τον περιμένει στο καμαρίνι του- και του είπε: ‘Τι θα καταλάβεις αν πας μαζί της; Πώς είναι δυνατόν να το κάνεις αυτό σε ένα πλάσμα που έρχεται και σου ζητά δουλειά. Τι ευχαρίστηση μπορεί να σου φέρει;’» συμπλήρωσε αποκαλύπτοντας το «θερμό επεισόδιο».

«Μου ζήτησαν κάνω δοκιμαστικό ημίγυμνη»

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης που βίωσε η ίδια στο παρελθόν.

«Η δική μου περίπτωση είναι λίγο εκτός θέματος. Ήμουν πολύ νέο κορίτσι και μαλακό παιδί και σε μια μεγάλης κυκλοφορίας  εφημερίδα υπήρχε η ανακοίνωση για μια οντισιόν για τον ρόλο μιας ταινίας. Έφθασα στον χώρο, μπήκα στο γραφείο και μου είπαν ότι ο ρόλος απαιτεί γυμνό και μου ζήτησαν να πάω να κάνω ένα δοκιμαστικό ημίγυμνη. Το έβαλα σχεδόν στα πόδια» είπε.

«Εγώ είχα την τύχη να έχω δικές μου παραγωγές και αυτό δημιουργούσε μια φούσκα ασφαλείας και οι ομάδες που δούλεψα είχαν σεβασμό, ήθος και καλό επίπεδο συνεργασίας. Δεν συνάντησα ποτέ κάτι που να με έχει προσβάλλει» συμπλήρωσε.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων