Δημήτρης Μοθωναίος Δάκρυσαν από την συγκλονιστική εξομολόγησή του για τη σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη στα έξι του (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Δημήτρης Μοθωναίος Δάκρυσαν από την συγκλονιστική εξομολόγησή του για τη σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη στα έξι του (video)

Ο Δημήτρης Μοθωναίος με αφορμή τα όσα συμβαίνουν στο χώρο του θεάματος τις τελευταίες μέρες και όσα έχει βιώσει ο ίδιος

medlabnews.gr iatrikanea

 Ο Δημήτρης Μοθωναίος με αφορμή τα όσα συμβαίνουν στο χώρο του θεάματος τις τελευταίες μέρες και όσα έχει βιώσει ο ίδιος είπε στο τέλος της συνέντευξής του: «Έχω να κοιμηθώ μια βδομάδα με 10 ημέρες. Δεν μπορώ να κοιμηθώ γιατί ξαναβιώνω τον πόνο αυτών των ανθρώπων και τον δικό μου μαζί.

Και μία καταγγελία που διάβασα πολύ πρόσφατα, που είδε το φως της δημοσιότητας, τη διάβασα ξανά για να βεβαιωθώ ότι κατάλαβα καλά. Δεν έφαγα όλη μέρα, έκανα εμετό. Δεν χωράει το μυαλό μου το μέγεθος της κτηνωδίας.

Έχω έρθει σε επικοινωνία με όλους τους ανθρώπους που έκαναν τις καταγγελίες γιατί δε γνώριζα κανέναν προσωπικά. Γι’ αυτούς βγαίνω και μιλάω…»

Και πρόσθεσε: «Με κάποιους αναγκαστικά πρέπει να συνεργαστείς. Είμαστε λίγοι! Το 2017 είχα 3 προτάσεις για θέατρο και προσπαθούσα να ζυγίσω ποιος από αυτούς είναι λιγότερο κακοποιητικός. Γιατί στην πρεμιέρα είμαστε πέντε άνθρωποι και είμαστε όλοι ευγενείς».

Είναι η πρώτη φορά που μίλησε ανοιχτά ο Δημήτρης Μοθωναίος για τη βία που δεχόταν από πολύ μικρός κατ’ εξακολούθηση από έναν συγκεκριμένο άνθρωπο, ο οποίος τον πλησίασε και σε μεγαλύτερη ηλικία, στα 26 του χρόνια. Ωστόσο, όσα έζησε ο ηθοποιός δεν σταματούν εκεί, αφού έχει βιώσει σωματική και σεξουαλική κακοποίηση και μεγαλύτερος ηλικιακά, όντας σε μία σχέση για περίπου 2 χρόνια.

Εγώ μεγάλωσα σε μια οικογένεια που ήταν πολύ καλά δομημένη. Μεγάλωσα με αγάπη, φροντίδα, γνώσεις, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, προσπαθούσαν να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούσανε, αλλά όπως συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, υπήρχε ένα πρόσωπο στο πολύ στενό συγγενικό περιβάλλον το οποίο ήταν κακοποιητικό μαζί μου από πολύ μικρή ηλικία. Τι συμβαίνει όταν κάποιος κακοποιεί ένα παιδί; Το παιδί δεν αναγνωρίζει την πράξη ως κακοποίηση. Είναι τόσο αδύναμη η ψυχή, όταν δεν έχει εκπαιδευτεί να είναι ισχυρή. Για παρά πολλά χρόνια δεν καταλάβαινα. Είναι κάτι που ξεκίνησε στα 6, γίνονταν κατ’ εξακολούθηση πράγματα τα οποία δεν μπορούσα κι εγώ ο ίδιος να αντιληφθώ, αισθανόμουν πως αυτός ο άνθρωπος με αγαπάει πάρα πολύ. Έκανα 11 χρόνια ψυχανάλυσης για να μπορέσω να το δουλέψω αυτό το πράγμα. Όταν ήμουν 26 χρονών ήρθε ξανά αυτός ο άνθρωπος, με προσέγγισε με τον ίδιο τρόπο κι έκανε μια συγκεκριμένη κίνηση που πια δεν μπορούσα να την αγνοήσω, εκεί σα να ξύπνησε το σώμα μου, να θυμήθηκε όλα τα προηγούμενα. Όταν ήμουν μικρός δεν καταλάβαινα τίποτα. Έχω εικόνες διάσπαρτες. Θυμάμαι να με πηγαίνει για μπάνιο σε μια παραλία και να ξαπλώνει δίπλα μου και μετά δεν θυμάμαι. Υπήρξε περίοδος που μόνο με το αλκοόλ μπορούσα να ξεπεράσω αυτό το σύννεφο. Με ακολούθησε στην πορεία μου, μού διαμόρφωσε όλη τη σεξουαλική μου ταυτότητα και την ταυτότητα ως ανθρώπου. Δεν λέω ότι η κακοποίηση καθόρισε τη σεξουαλικότητά μου αλλά δεν ξέρω πώς θα ήμουν αν αυτό δεν είχε συμβεί. Σε πολύ μεγάλη ηλικία συνειδητοποίησα ότι ο άνθρωπος αυτός με κακοποιούσε. Όταν τον αντιμετώπισα ευθέως μου ζήτησε να το ξεχάσω, με απείλησε να μην το πω σε κανέναν και για πολλά χρόνια φοβόμουν, μέχρι να το πω στους γονείς μου, που από δική τους αδυναμία δεν με στήριξαν. Δεν μπορούσαν κι εκείνοι να το διανοηθούν. Προσπαθούσαν να υποβαθμίσουν το γεγονός σε σημείο που να είναι μη γενόμενο. Αναφέρομαι σε σωματική και σεξουαλική κακοποίηση. Πραγματικά νιώθω την ανάγκη να το πω.

Ο Δημήτρης Μοθωναίος συνέχισε την συγκινητική εξομολόγησή του στη Φαίη Σκορδά, λέγοντας «Οι περιπτώσεις των σχέσεων που προσέλκυα συνήθως ευνοούσαν εκ νέου την κακοποίηση. Έκανα επίτηδες προσπάθειες αλλά δεν πετύχαιναν πάντα γιατί το τραύμα δεν είχε δουλευτεί. Θεωρούσα ότι δεν είμαι άξιος να έχω μια καλή σχέση, αλλά ότι μου άξιζε αυτό που έχω περάσει. Υπήρχε μια σχέση που ήταν η κορωνίδα της κακοποίησης, ήταν μια σχέση πολύ κακοποιητική που έληξε με ένα τροχαίο ατύχημα. Ήταν ένα κομβικό σημείο, γιατί νοσηλεύτηκα πάρα πολύ καιρό και είχα τον χρόνο να καταλάβω ότι πρέπει να γίνει δουλειά. Ήταν μια κακοποιητική σχέση που προέκυψε από μια συνεργασία στο θέατρο το 2008 και διήρκησε μέχρι το ατύχημα, στις 22 Ιουλίου του 2009. Έφυγα μετά το ατύχημα όταν βρήκα μια μεγαλύτερη απόδειξη για τις υποψίες που είχα».

Δες όλα όσα είπε ο Δημήτρης Μοθωναίος για τη βία που έχει δεχτεί στη ζωή του και μάλιστα κατ’ εξακολούθηση:

 


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων