H Ελενα Ακρίτα σχολιάζει τον Παύλο Χαϊκάλη για το αρσενικό παλαιάς κοπής που είπε | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

H Ελενα Ακρίτα σχολιάζει τον Παύλο Χαϊκάλη για το αρσενικό παλαιάς κοπής που είπε

Είμαι όμως και αρσενικό παλιάς κοπής οπότε, όταν μια γυναίκα μου λέει το όχι, εγώ επιμένω. Δεν τα παρατάω εύκολα.

medlabnews.gr 

Ο Παύλος Χαϊκάλης μίλησε στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου, «Έλα Χαμογέλα» και ζήτησε δημόσια συγγνώμη στην ηθοποιό Ηλιάνα Αραβή, η οποία τον κατήγγειλε για σεξουαλική παρενόχληση, όταν ήταν φοιτήτρια υποκριτικής.

«Είμαι όμως και αρσενικό παλιάς κοπής οπότε, όταν μια γυναίκα μου λέει το όχι, εγώ επιμένω. Δεν τα παρατάω εύκολα. Μιλούσαμε στο τηλέφωνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Παύλος Χαϊκάλης στον αέρα της εκπομπής. 

Η φράση που χρησιμοποίησε ο ηθοποιός σχολιάστηκε έντονα στα social media και ανάμεσα σε αυτούς που τοποθετήθηκαν δημόσια ήταν η Έλενα Ακριτά.

Η γνωστή δημοσιογράφος μέσα από ένα post της στο Facebook έγραψε: «Άντρας παλιάς ντροπής», απευθυνόμενη προς τον γνωστό ηθοποιό.

Δείτε την σχετική ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:



ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων