Καλφαγιάννης: «Εσείς που με κοιτάτε ξέρετε τι μου έχετε κάνει» (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Καλφαγιάννης: «Εσείς που με κοιτάτε ξέρετε τι μου έχετε κάνει» (video)

Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης, καλεσμένος στο Πρωινό την Παρασκευή, ξέσπασε στον αέρα για το θέμα των ημερών

medlabnews.gr iatrikanea

Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης, καλεσμένος στο Πρωινό την Παρασκευή, ξέσπασε στον αέρα για το θέμα των ημερών, την σεξουαλική παρενόχληση και την ψυχολογική βία στον καλλιτεχνικό χώρο. Ο ηθοποιός, μάλιστα, κοίταξε ευθεία τον φακό και απευθύνθηκε στους ηθοποιούς και τους σκηνοθέτες που έχουν ασκήσει και στον ίδιο βία στο παρελθόν.

«Μας έχουν δέσμιους, ότι αν βγούμε και μιλήσουμε θα βρεθούμε με την κατηγορία της συκοφαντίας. Εγώ μίλησα, το κόστος το πήρα, η προσωπική μου διαδρομή το δείχνει. Εσείς που μου έχετε κάνει αυτά τα πράγματα που μου έχετε κάνει, έχετε επέμβει στη ζωή μου με αυτόν τον τρόπο που έχετε επέμβει, το γνωρίζετε καλά. Εσείς που με κοιτάτε. Και όσοι βγαίνουν και τους ακούτε, γνωρίζετε τι έχουν κάνει, δεν χρειάζεται να τα πούμε», είπε με έντονο ύφος ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης και συνέχισε:

«Υπήρξα τρεις φορές με ηθοποιούς και σκηνοθέτες που ήθελαν να ασκήσουν την εξουσιολαγνεία τους πάνω μου. Δεν με αφήνει το νομοθετικό πλαίσιο να παρέμβω γιατί πρέπει να έχω βιασθεί ή να είμαι θύμα ή μάρτυρας σε περιστατικό», συμπληρώνει ο ηθοποιός, προσθέτοντας:

«Υπάρχει μια ολική επαγγελματική εξόντωση με έναν τρόπο που δεν υπάρχουν λόγια να ειπωθεί. Είναι τέτοιες οι καλύψεις που είχαν φροντίσει να έχουν αυτοί οι άνθρωποι, που πρέπει να υπάρξουν πολλές καταγγελίες, όπως γίνεται τώρα, να συγκριθούν μεταξύ τους και τότε να δοθεί η απάντηση. Έχω υποστεί τη βία και τη δράση τους στην προσωπική μου ζωή. Οι ίδιοι άνθρωποι, όταν έγινα αναγνωρίσιμος, ήρθαν και μου έκαναν πρόταση. Και τους είπα “δεν ντρέπεστε να με παίρνετε τηλέφωνο; Να μην τολμήσετε ξανά να ασχοληθείτε μαζί μου”. Το έκλεισα».

«Να τους πω εγώ από εδώ, ότι δεν θα μου λείψετε! Δεν θα μου λείψετε κύριοι και κυρίες! Η βία έχει και ανδρικό και γυναικείο πρόσωπο», κατέληξε ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων