Νέα καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Νέα καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση

Ο Ασκός του Αιόλου δεν λέει να κλείσει. Σε μακροσκελή ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρώην ηθοποιός περιγράφει τη γνωριμία της με τον σκ

medlabnews.gr iatrikanea

Ο Ασκός του Αιόλου δεν λέει να κλείσει.  Σε μακροσκελή ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρώην ηθοποιός περιγράφει τη γνωριμία της με τον σκηνοθέτη - ηθοποιό, καθώς και την παρενόχληση που υπέστη

Η σεξουαλική παρενόχληση που βίωσε στο χώρο του θεάτρου από γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη, και η οποία την οδήγησε να εγκαταλείψει την Ελλάδα, περιγράφει η πρώην ηθοποιός, Νάνσυ Σπανού.

Σε μακροσκελή ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η κοπέλα περιγράφει τη γνωριμία της με τον ηθοποιό, καθώς και την παρενόχληση που υπέστη, για τις συνέπειες της οποίας ομολογεί πως μιλά για πρώτη φορά

Η κοπέλα υποστηρίζει ότι τον γνώρισε στο τελευταίο έτος της σχολής της και την επόμενη χρονιά δούλεψε ως ταξιθέτρια σε θέατρο όπου πρωταγωνιστούσε ο ηθοποιός. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά «μετά από κάποιο καιρό, 1-2 μήνες, κι ενώ, όπως νόμιζα, με βοηθούσε με φωνητικές ασκήσεις, μου επέτρεπε να πηγαίνω σε πρόβες κ.α., μου πιάνει το χέρι και με χαϊδεύει. Πάγωσα. »Τι έγινε?» μου λέει. »Τίποτα» του λέω. Μου λέει »Θα σταματήσω αν δε θέλεις.» Με βλέπει που ήμουν σαστισμένη και μου λέει »Κοίτα, έχω μια γυναίκα και ένα παιδί, ας μη το κάνουμε θέμα. Δε θέλεις, δε θέλεις»».

Στη συνέχεια, δε, αφού υποστηρίζει πως ακολούθησαν κι άλλα γεγονότα τα οποία την αηδίασαν σε τέτοιο βαθμό ώστε να εγκαταλείψει τα όνειρά της και να φύγει στο εξωτερικό, σημειώνει πως «οι σκέψεις τι γινόταν εκείνα τα βράδια στο θέατρο είναι ακόμα μαζί μου και δεν θα φύγουν ποτέ. Εκμεταλλεύτηκες ένα κορίτσι 22 χρονών τότε που ήθελε τι? Να γίνει ηθοποιός. Μπράβο σου… για εμένα και για όλα τα κορίτσια στα οποία έχεις κάνει το ίδιο».

Όπως λέει μάλιστα, ο συγκεκριμένος ηθοποιός «πουλούσε κοροϊδία πως, αν κάνουμε σεξ, θα μου δώσει ρόλους σε θέατρα».

Αναλυτικά η ανάρτηση της κ. Σπανού

«Με αφορμή το παρακάτω γράμμα, μοιράζομαι κι εγώ με τη σειρά μου την εμπειρία μου με αυτό τον άνθρωπο – τον μεγάλο μας Έλληνα ηθοποιό. Δεν ξέρω αν θα βγεί κάτι από αυτή την ιστορία αλλά, το να μιλάς, να τα βγάζεις από μέσα σου, θεωρώ ότι είναι λίγο καθησυχαστικό. Ενημερώνεις τον κόσμο και ελπίζεις ότι ίσως και κάτι να γίνει, ίσως να ανοίξουμε όλοι μας τα μάτια και δούμε ποιούς ανθρώπους εξισώνουμε και χαρίζουμε το σεβασμό μας.

Αυτοί που με γνωρίζουν, ήξεραν ότι από μικρή ηλικία, 14-15, ήθελα να γίνω ηθοποιός. Μετά από πολλές συζητήσεις με τους γονείς μου για την επιλογή μου αυτή, πήγα σε δραματική σχολή μετά το λύκειο. Εκεί, είχα την τύχη να γνωρίσω σπουδαίους ανθρώπους, ηθοποιούς σκηνοθέτες, σκηνογράφους, χορευτές….πολλούς! Μέσα σε αυτούς ήταν και ο κ. @@@.

Τότε, τον θεωρούσα μεγάλο δάσκαλο. Κάναμε μαθήματα στο τελευταίο έτος της σχολής και τον επόμενο δούλεψα ως ταξιθέτρια σε μια από τις παραστάσεις που σκηνοθετούσε και πρωταγωνιστούσε. Την πρώτη μέρα, η ημέρα της δοκιμής των ρούχων μου, και καθώς κατεβαίναμε τις σκάλες του θεάτρου και προς την έξοδο μου είπε »χαίρομαι πολύ που είσαι εσύ εδώ». Σκεπτόμενη πως μπορεί και να αναφέρεται στο ταλέντο μου (!!!!!!) του είπα σας ευχαριστώ πολύ Και τότε μου είπε ότι μπορώ να του μιλάω στον ενικό. Δεν είπα κάτι.

Μετά από κάποιο καιρό, 1-2 μήνες, κι ενώ, όπως νόμιζα, με βοηθούσε με φωνητικές ασκήσεις, μου επέτρεπε να πηγαίνω σε πρόβες κ.α., μου πιάνει το χέρι και με χαϊδεύει. Πάγωσα. »Τι έγινε?» μου λέει. »Τίποτα» του λέω. Μου λέει »Θα σταματήσω αν δε θέλεις.» Με βλέπει που ήμουν σαστισμένη και μου λέει »Κοίτα, έχω μια γυναίκα και ένα παιδί, ας μη το κάνουμε θέμα. Δε θέλεις, δε θέλεις».

Εγώ έπρεπε να σκεφτώ ότι έχει γυναίκα, παιδί, καριέρα, φήμη? Μετά από λίγο καιρό, και άλλων περιστατικών, γιατί δε σταμάτησε εκεί η εκμετάλλευση, και με άλλους ανθρώπους να εμπλέκονται, δήλωσα την παραίτηση μου στον υπεύθυνο του θεάτρου. Με ρώτησε »Σε πείραξε, πές μου. Ξέρω τι κάνει».

Ο φωτιστής και ο μουσικός του θεάτρου επίσης ήξεραν. Μου το είπαν. Όλοι ήξεραν τι έκανε και για ποιό λόγο πολλές ταξιθέτριες έφευγαν μέσα σε λίγους μήνες από το θέατρο.

Θέλεις να μιλήσεις με λεπτομέρειες, @@@, για το τι έχεις κάνει σε μένα? Θέλεις να μιλήσεις και να εξηγήσεις την ημέρα που γύρισα σπίτι και είπα στη μητέρα μου ότι φεύγω από το θέατρο και δε θέλω να δουλέψω σαν ηθοποιός και να περιγράψεις το τι έβλεπαν τα μάτια της? Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ γι’ αυτό το θέμα, η οικογένεια μου το μαθαίνει τώρα, με αυτή την ανάρτηση. Η μητέρα μου όμως το ήξερε, είμαι σίγουρη. Ήξερε ότι κάτι είχε γίνει. Θέλεις να αναφερθείς στην κοροϊδία που μου πουλούσες πως αν κάνουμε σεξ θα μου δώσεις ρόλους σε θέατρα? Θέλεις να αναφερθείς στις λεπτομέρειες αυτές?

Είσαι ένας γελοίος ανθρωπάκος. Κι εσύ και οι όμοιοί σου. Άλλαξα χώρα για να ξεφύγω αλλά οι σκέψεις του τι γινόταν εκείνα τα βράδια στο θέατρο είναι ακόμα μαζί μου και δε θα φύγουν ποτέ. Εκμεταλλεύτηκες ένα κορίτσι 22 χρονών τότε που ήθελε τι? Να γίνει ηθοποιός. Μπράβο σου… για εμένα και για όλα τα κορίτσια στα οποία έχεις κάνει το ίδιο. Είμαι γεμάτη οργή αυτή τη στιγμή. Αλλά να ξέρεις πως αν είναι να πάει παρακάτω αυτή η ιστορία, εγώ θα είμαι στην πρώτη γραμμή να σε παλέψω με ό,τι έχω».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων