Αγγελόπουλος: Δεν με πείθει το εμβόλιο. Ήμουν 13 ημέρες στη ΜΕΘ, κόντεψα να πεθάνω από κοροναϊό | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Αγγελόπουλος: Δεν με πείθει το εμβόλιο. Ήμουν 13 ημέρες στη ΜΕΘ, κόντεψα να πεθάνω από κοροναϊό

Ξέρω πολλούς γιατρούς που λένε "μην κάνετε το εμβόλιο'"» λέει ο Στάθης Αγγελόπουλος που πέρασε 13 ημέρες στην εντατική με κορονοϊό

medlabnews.gr iatrikanea

 «Ξέρω πολλούς γιατρούς που λένε "μην κάνετε το εμβόλιο'"» λέει ο Στάθης Αγγελόπουλος που πέρασε 13 ημέρες στην εντατική με κοροναϊό

Για την πολύ δύσκολη εμπειρία της νοσηλείας του με κοροναϊό σε μονάδα εντατικής θεραπείας, μίλησε ο γνωστός τραγουδιστής, Στάθης Αγγελόπουλος, σημειώνοντας παράλληλα πως παρά την περιπέτειά του, δεν τον πείθει το εμβόλιο ότι θα έχει προστασία. «Έκατσα 13 ημέρες στην εντατική», δήλωσε στον ALPHA συμπληρώνοντας πως έφτασε σε οριακό σημείο πριν από την διασωλήνωση. «Είπα όχι, αρνήθηκα, αλλά καταλαβαίνω πως εάν έβλεπαν τα πράγματα οι γιατροί σκούρα, δεν θα με ρωτούσαν», είπε χαρακτηριστικά.

«Όχι απλά κινδύνευσα από τον κοροναϊό, αλλά φοβήθηκα ότι θα πεθάνω. Το οξύμετρο δεν είχε σταθερότητα και νόμιζα ότι ήταν χαλασμένο. Το άλλαξα και πάλι τα ίδια και μετά πήρα την απόφαση να πάω στο νοσοκομείο. Μετά μπήκα και στην εντατική γιατί δεν μπορούσα να πάρω καλά τις ανάσες μου. Είχα πολύ πεσμένο οξυγόνο κι έκατσα στην ΜΕΘ 13 ημέρες. Ήμουν οριακώς για διασωλήνωση. Για να επανέλθει κάποιος που ήταν στην εντατική με κορωνοϊό, θέλει έξι μήνες» είπε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας ωστόσο για τον εμβολιασμό παρά την περιπέτειά του ο Στάθης Αγγελόπουλος εμφανίζεται δύσπιστος και είπε ότι γνωρίζει πολλούς που δεν έκαναν με τη θέλησή τους το εμβόλιο. «Δεν είπα ότι δεν θέλω να κάνω το εμβόλιο αλλά οι επιστήμονες δεν με έχουν πείσει - εμένα και την οικογένειά μου - ότι θα νιώσω μια προστασία. Το εμβόλιο δεν έχω πειστεί, φοβάμαι, να το κάνω. Δεν είμαι ούτε αντιεμβολιαστής, ούτε αρνητής», είπε και συμπλήρωσε, «εμπιστεύομαι τους γιατρούς κι είμαι σήμερα εδώ αλλά όχι το εμβόλιο… Δεν έχω το δικαίωμα να μην το κάνω; Ξέρω πολλούς γιατρούς που λένε να μην το κάνουμε. Δεν θέλω να το κάνω. Άσε με να πεθάνω από κορoνοϊό… Είναι μια μεγάλη συζητηση. Ίσως δεν έχω καλή ενημέρωση. Τρομοκρατούν τον κόσμο!».

Ο τραγουδιστής έχει βγει από το νοσοκομείο εδώ και έναν μήνα, ωστόσο συνεχίζει να κάνει φυσιοθεραπείες, εξαιτίας των συνεπειών της νόσησής του από κορoνοϊό. Συγκεκριμένα, όπως είπε, έχασε τόση μυϊκή μάζα που δεν μπορούσε να κινηθεί και μάλιστα δεν είναι σε θέση να τραγουδήσει ακόμη.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων