Άβα Γαλανοπούλου: Η πάλη της ηθοποιού με τη νευρική ανορεξία. Η μεγάλη δικαστική περιπέτεια (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Άβα Γαλανοπούλου: Η πάλη της ηθοποιού με τη νευρική ανορεξία. Η μεγάλη δικαστική περιπέτεια (video)

Εδώ και χρόνια έχει επιλέξει να κρατηθεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και οι εμφανίσεις της πλέον είναι σπάνιες.

 medlabnews.gr iatrikanea

Η Άβα Γαλανοπούλου, γνωστή στο χώρο της υποκριτικής και ιδιαίτερα αγαπητή στο τηλεοπτικό κοινό, πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική τηλεόραση παίζοντας στη σειρά «Η Ελίζα και οι άλλοι».

Πετυχημένες τηλεοπτικές της δουλειές είναι ακόμη οι σειρές: Δύο Ξένοι, Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή, Η τράπεζα, Πενήντα-Πενήντα, Λατρεμένοι μου γείτονες.

Εδώ και χρόνια έχει επιλέξει να κρατηθεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και οι εμφανίσεις της πλέον είναι σπάνιες.

H μάχη με τη νευρική ανορεξία

Ο εφιάλτης της κωμικής ηθοποιού ξεκίνησε από το 2011.

Αιτία η πολύμηνη δικαστική περιπέτεια με τον πρώην σύντροφό της, που τη στιγμάτισε.

Η ίδια είχε χάσει πολλά κιλά και, όπως είχε εξομολογηθεί, είχε φτάσει να ζυγίζει και κάτω από 50 κιλά πλησιάζοντας τη νευρική ανορεξία, με την εικόνα της όμως σήμερα -ευτυχώς- να είναι τελείως διαφορετική.

«Έχασα πολλά κιλά. Κάποιος με στεναχώρησε πολύ. Την πάτησα που λένε. Βέβαια σε αυτή την ζωή ο καθένας την πατάει, δεν είμαι η μόνη. Πέρσι που είχα έρθει ήμουν 55 κιλά. Τώρα είμαι 48, θα πάρω κιλά, με πιέζουν να τρώω. Το έψαξα και για νευρική ανορεξία. Κι η μάνα μου κι ο πατέρας μου αυτό που λες μου είπε. Πήρα βιταμίνες, πήγα σε ειδικούς. Έχω προσπαθήσει πάρα πολύ και είναι άθλος που ξαναστάθηκα στα πόδια μου», σχολίασε μεταξύ άλλων η ίδια.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Η δικαστική περιπέτεια με τον πρώην σύντροφό της

«Τον ερωτεύτηκα, ήταν ο άνθρωπός μου, τον εμπιστεύτηκα απόλυτα…» είχε πει με βουρκωμένα μάτια, χωρίς να κοιτάζει τον κατηγορούμενο που καθόταν στο εδώλιο, τον οποίο είχε γνωρίσει το 2006 όταν εκείνος πήγε να παρακολουθήσει μια θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστούσε.

Οι δυο τους έγιναν ζευγάρι, αλλά έξι μήνες μετά η Άβα Γαλανοπούλου ανακάλυψε ότι εκείνος ήταν παντρεμένος με άλλη γυναίκα και μάλιστα πατέρας μιας κόρης! Παρόλα αυτά, έχοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του, συνέχισε να του δίνει μεγάλα χρηματικά ποσά για να τα επενδύσει, καθώς νόμιζε ότι ο σύντροφός της ήταν λογιστής με εμπειρία στις επενδύσεις.

Η ίδια, σε παλαιότερη συνέντευξή της στο Γρηγόρη Αρναούτογλου, δήλωσε ότι η δικαστική διαμάχη ήταν μια «σκληρή» περίοδος για την ίδια, καθώς τής «κόστισε επαγγελματικά».

«Νόμιζαν ότι δεν μπορούσα να παίξω στο θέατρο», συμπλήρωσε.

Ωστόσο, όπως είπε η ίδια, οι δημοσιογράφοι και ο κόσμος των media αντιμετώπισε με αγάπη τη δικαστική της περιπέτεια.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Η αίσια έκβαση της δικαστικής περιπέτειας

«Δικαιωμένη» για την αίσια έκβαση της δικαστικής διαμάχης που είχε με τον πρώην σύντροφό της, τον οποίο κατήγγειλε ότι της καταχράστηκε το ιλιγγιώδες ποσό των 1.240.000 ευρώ, δήλωσε η Άβα Γαλανοπούλου έξω από τα δικαστήρια της Λάρισας πριν από τρία χρόνια.

Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων τού είχε επιβάλει ποινή φυλάκισης έξι ετών με αναστολή, στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων του για τρία χρόνια και άμεση καταβολή 250.000 ευρώ στη γνωστή ηθοποιό.

«Νιώθω ευτυχισμένη και δικαιωμένη. Είχα πει ότι εμπιστεύομαι την ελληνική Δικαιοσύνη και αποδείχθηκε ότι είχα δίκιο.

Τι της έδωσε δύναμη κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς της

Η Άβα Γαλανοπούλου, σε συνέντευξή της στο περιοδικό Down Town, το 2019, μίλησε και για την νέα της ζωή: «Αν δεν είχα βγάλει το άχτι μου σε αυτή τη ζωή, αν δεν είχα κάνει τις τρέλες μου, τα ταξίδια μου, αν δεν είχα παίξει τους ρόλους που αγάπησα, αυτή τη στιγμή με όλο αυτό που μου έτυχε δεν θα ζούσα. Θα είχα εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο. Αυτός δεν περίμενε ποτέ ότι θα φτάσω μέχρι το τέλος. Έχω υποστεί τρομερή κακοποίηση, σε όλα τα επίπεδα και σε βαθμό κακουργήματος. Ροκάνιζε το χρόνο για να μου σπάσει τα νεύρα, να μην έχω άλλες αντοχές και να πω «παραιτούμαι». Άκουγε ότι μπαινόβγαινα στα νοσοκομεία και νόμιζε ότι θα τα τινάξω. Πιστεύω στη θεία δίκη, πιστεύω και στην κάθαρση, όπως αυτή ορίζεται στις αρχαίες τραγωδίες. Έχει κάνει τόσα εγκλήματα εις βάρος μου.»


Διαβάστε επίσης


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων