Μπράβο της. Πενηντάχρονη με έξι παιδιά κατάφερε να περάσει και φοιτά στην ιατρική (video). | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Μπράβο της. Πενηντάχρονη με έξι παιδιά κατάφερε να περάσει και φοιτά στην ιατρική (video).

Μια πολύ μεγάλη επιτυχία κατέγραψε 50χρονη, από την Ξάνθη, μητέρα 6 παιδιών.

  medlabnews.gr iatrikanea

Μια πολύ μεγάλη επιτυχία κατέγραψε 50χρονη, από την Ξάνθη, μητέρα 6 παιδιών.

Εκτός από μητέρα έξι παιδιών και εργαζόμενη, μετά από  Πανελλήνιες είναι και φοιτήτρια Ιατρικής!

Ο λόγος για την Μαριάννα Λαζάρου από την Καβάλα, την οποία δεν εμπόδισαν οι μεγάλες υποχρεώσεις από το να κυνηγήσει τα όνειρά της. Πλέον ξεπερνώντας όλες τις προσδοκίες, είναι φοιτήτρια Ιατρικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο της Θράκης.

Επέστρεψε στα θρανία, αρίστευσε στις πανελλήνιες και πέρασε στην ιατρική σχολή!

«Έγινα η μαθήτρια που ίσως να μην ήμουν στην εφηβεία μου. Ήμουν καλή, αλλά τώρα έγινα άριστη, με αντίληψη, με γνώση της ζωής, και των πραγμάτων», λέει αρχικά στο OPEN.

Η ίδια είχε ως συμμαθητή τον σύζυγό της καθώς μαζί αποφάσισαν να επιστρέψουν στα θρανία. «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα, ήμουν παρούσα καθημερινά», συνεχίζει η κυρία Λαζάρου.

Τα έξι παιδιά της, ήταν δίπλα της όπως λέει σε κάθε βήμα προς την επιτυχία της. «Τα μεγαλύτερα παιδιά μου ήταν οι βοηθοί μου. Έχουν λίγο αλλάξει οι ρόλοι μας, ήταν υποστηρικτικά στην προσπάθειά μου και στο μεγάλωμα, εννοώ στο να προσέχουν τα αδέρφια τους».

Η κ. Λαζάρου, μιλώντας στην ΕΡΤ, δήλωσε για την προσπάθειά της: «Πριν από δύο χρόνια, εγώ και ο σύζυγός μου γραφτήκαμε στο εσπερινό ΕΠΑΛ, εδώ στην Καβάλα. Εργαζόμαστε σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς. Η προσπάθεια έγινε για να πάρουμε το πτυχίο των βοηθών βρεφονηπιοκόμων και να μπορέσουμε να εξελιχθούμε επαγγελματικά. Στη διάρκεια αυτών των δύο ετών, μου άρεσε πολύ που ξαναπήγα στο σχολείο, μου άρεσε να διαβάζω, απέδειξα πως είμαι πάρα πολύ καλή σε αυτό. Φυσικά με την αμέριστη συμπαράσταση του άνδρα μου, που σε όλη τη χρονιά φέτος έδειξε υπομονή. Ήρθε μάλιστα να δώσει Πανελλήνιες μαζί μου, για να βρίσκεται κοντά μου και να με στηρίζει ψυχολογικά».

Δείτε το σχετικό βίντεο του OPEN πριν 2 χρόνια

και της ΕΡΤ

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων