Κατερίνα Παπουτσάκη: Έχω ένα αυτοάνοσο | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Κατερίνα Παπουτσάκη: Έχω ένα αυτοάνοσο

Η Κατερίνα Παπουτσάκη μίλησε για το αυτοάνοσο που έχει και το ψάχνει ακόμα

medlabnews.gr iatrikanea 

Η Κατερίνα Παπουτσάκη μίλησε στο «MEGA Καλημέρα» για το αυτοάνοσο που έχει και το ψάχνει ακόμα, αλλά και για τη σειρά που πρωταγωνιστεί.

Η ηθοποιός μίλησε στο «MEGA Καλημέρα» για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει αλλά και για την σειρά που συμμετέχει, στα «Καλύτερά μας χρόνια».

«Έχω εάν αυτοάνοσο που ακόμα δεν ξέρουμε τι είναι», είπε αρχικά η Κατερίνα Παπουτσάκη.

«Αισθάνομαι πολύ καλά στα «καλύτερά μας χρόνια. Μου έλειψε η δουλειά πάρα πολύ», συμπλήρωσε.

«Νιώθω ότι έχω επανέλθει μετά το 2ο παιδί. Έχω ανασφάλειες, αλλά γενικά είμαι καλά. Κάνω ψυχοθεραπεία», αποκάλυψε, ενώ για τη μητρότητα είπε χαρακτηριστικά: «δεν είμαι παραδοσιακή, αλλά αφοσιωμένη μαμά. Ο μεγάλος μου ο γιος ακούει metal και παίζει πιάνο».

Επιπλέον , αναφέρθηκε και στην πρόταση που έχει λάβει για να παρουσιάσει βραδινή εκπομπή.

«Έχει γίνει πρόταση για παρουσίαση, για βραδινή ζώνη, αλλά δεν προλαβαίνω», κατέληξε.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων