medlabnews.gr iatrikanea
Δύο κορυφαίες διακρίσεις απέσπασε στα Healthcare Business
Awards 2022 η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδας, για την
καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική
αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται
αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». Ειδικότερα, η καμπάνια έλαβε βραβείο
GOLD στην κατηγορία «Επικοινωνία» της θεματικής ενότητας «Φαρμακευτικές
Επιχειρήσεις», καθώς και το βραβείο PLATINUM, το οποίο αποτελεί την ύψιστη
διάκριση στη συγκεκριμένη ενότητα. Με τη σημαντική αυτή διπλή βράβευση,
αναγνωρίζεται η έμπρακτη και συστηματική συμβολή της BMS στην αύξηση της ευαισθητοποίησης
του κοινού για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και στην υποστήριξη των
δικαιωμάτων των ασθενών που υποβάλλονται σε συχνές μεταγγίσεις αίματος.
Η καμπάνια, η οποία
υλοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο
Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) και τελεί υπό τις αιγίδες της Ελληνικής Εταιρείας
Παιδιατρικής Αιματολογίας – Ογκολογίας (ΕΕΠΑΟ) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας
Θαλασσαιμίας (ΕΟΘΑ), έχει σκοπό να υπογραμμίσει το διογκούμενο πρόβλημα της
ανεπάρκειας μονάδων αίματος στην Ελλάδα και να αναδείξει τις προκλήσεις που
αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα άτομα με β-θαλασσαιμία, γνωστή και
ως μεσογειακή αναιμία, η ζωή των οποίων κυριολεκτικά εξαρτάται από τις
μεταγγίσεις. Ταυτόχρονα, οι πολίτες παρακινούνται να συμβάλλουν ενεργά στην
προσπάθεια διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας. Τα
παραπάνω μηνύματα μεταφέρονται στο κοινό μέσω του ενημερωτικού ιστότοπου www.kapoioixreiazontaiaima.gr, όπου
υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για τη θαλασσαιμία, ενημέρωση για την
εθελοντική αιμοδοσία, αλλά και ένα διαδραστικό ενημερωτικό παιχνίδι.
Η εκστρατεία πλαισιώνεται από ενέργειες τηλεοπτικής, ραδιοφωνικής και έντυπης
προβολής, τόσο στην Αθήνα όσο και σε ακόμη 5 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, καθώς
και δραστηριοποίηση στα social media, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο αριθμός
των ανθρώπων που ευαισθητοποιούνται ώστε να προσφέρουν τακτικά αίμα.
Επιπρόσθετα, η καμπάνια που ολοκληρώνεται στο τέλος του τρέχοντος έτους,
καταλήγει με την ενέργεια δωρεάς της BMS Ελλάδας προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία
Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ), ως ένδειξη «ευχαριστώ» προς όλους τους
εθελοντές αιμοδότες σε όλη την ελληνική επικράτεια που στέκονται εμπράκτως ανά
τακτά χρονικά διαστήματα στο πλευρό όσων συνανθρώπων μας χρειάζονται αυτό το
πολύτιμο αγαθό - δώρο που θα τους προσφέρει μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
Όπως δήλωσε η Ελισάβετ Προδρόμου, Γενική Διευθύντρια Bristol
Myers Squibb Ελλάδας: Η σημαντική
διάκριση της καμπάνιας «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι
χρειάζονται;» στον καταξιωμένο θεσμό Healthcare Business Awards, αποτελεί
ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς στη BMS Ελλάδας. Πρόκειται για την αναγνώριση της
πολυδιάστατης προσπάθειας για την εδραίωση μιας ισχυρής νοοτροπίας εθελοντικής
αιμοδοσίας στη χώρα μας, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των
εξαρτώμενων από μεταγγίσεις ασθενών. Έχοντας ως έμπνευση το σθένος τους
απέναντι στις προκλήσεις που δημιουργούν συνδυαστικά το φορτίο της νόσου και η
ανεπάρκεια μονάδων αίματος, θα συνεχίσουμε να προβάλλουμε την αξία της εθελοντικής
αιμοδοσίας, παραμένοντας ταυτόχρονα προσηλωμένοι στη διασφάλιση της πρόσβασης
κάθε ασθενούς σε νέας γενιάς καινοτόμες θεραπείες που βελτιώνουν τη ζωή τους».
Την καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι
χρειάζονται;» σχεδίασε και υλοποιεί η Weber Shandwick.
Τα Healthcare Business
Awards διεξάγονται κάθε χρόνο από τη BOUSSIAS και το Health Daily
επιβραβεύοντας τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες κοινωφελείς δράσεις και
επενδυτικές πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν κατά το προηγούμενο έτος από
επιχειρήσεις, επιστημονικές εταιρείες και οργανισμούς σε όλο το φάσμα του
κλάδου της Υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου