Σοκαριστικό τροχαίο ατύχημα για τον ραδιοφωνικό παραγωγό Νίκο Γκαραβέλα με μεθυσμένο οδηγό | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σοκαριστικό τροχαίο ατύχημα για τον ραδιοφωνικό παραγωγό Νίκο Γκαραβέλα με μεθυσμένο οδηγό

Σε ένα τροχαίο ατύχημα, που από τύχη δεν έκοψε το νήμα της ζωής του, ενεπλάκη χθες το βράδυ ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός, Νίκος Γκαραβέλας

 medlabnews.gr

Σε ένα τροχαίο ατύχημα, που από τύχη δεν έκοψε το νήμα της ζωής του, ενεπλάκη χθες το βράδυ ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός, Νίκος Γκαραβέλας.

Όπως έγραψε σε ανάρτηση στο Facebook το τζιπ του συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που οδηγούσε μεθυσμένος οδηγός. Το όχημα πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και τον χτύπησε με περίπου 140 χλμ/ώρα. Ο ραδιοφωνικός παραγωγός διακομίστηκε στον Ευαγγελισμό, όπου έκανε ράμματα.

Η ανάρτηση

«Εχθες το βραδυ φευγοντας απο το G Radio…ειχα μια σφοδρη μετωπικη συγκρουση με ενα αυτοκινητο με μεθυσμενο οδηγο POY που περασε στο αντιθετο ρευμα ,χτυπωντας με ..με 140 χιλιομετρα την ωρα περιπου.

Το οτι μπορω και γραφω και ειμαι ζωντανος οφειλεται στο σκληρο Jeep Wrangler που οδηγουσα…και Στον Αρχαγγελο…το μεσημερι δε η Μανα μου μου χαρισε μια κεντιτη εικονα της Παναγιας που η μονη ζημια που ειχε ηταν στο γυαλι της…

Θα παρακαλουσα να με συγχωρησετε αποψε που δεν θα ειμαι στην θεση μου. Ευχαριστω το προσωπικο του Ευαγγελισμού για την περιποιηση και ιδιαιτερα τον Μιχαλη Ψαρολογο που με εραψε…

Ευχαριστω τα site που σεβαστηκαν το ονομα μου …και μου εδωσαν την ευκαιρια να γραψω οτι εγινε … Σας Ευχαριστω και να προσεχετε… ευχαριστω τον αδελφο μου …που αν και τρομαξε…ηταν στηριγμα… N.G».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων