Συγκλονίζει o Αντώνης Αντωνιάδης. Τον καρκίνο τον τελείωσα. Τον είχα στο στομάχι. Έχασα 40 κιλά (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει o Αντώνης Αντωνιάδης. Τον καρκίνο τον τελείωσα. Τον είχα στο στομάχι. Έχασα 40 κιλά (video)

O παλαίμαχος άσος, μίλησε για τη διπλή μάχη που έδωσε με την επάρατη νόσο, που τον «χτύπησε» στο στομάχι και το έντερο

επιμέλεια medlabnews.gr iatrikanea

Συγκινητικός ήταν ο 76χρονος θρύλος του Παναθηναϊκού Αντώνης Αντωνιάδης κατά τη βράβευση στα Gazzetta Awards, αφού αναφέρθηκε στην πολυετή μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

Ο εμβληματικός «Ψηλός» αποθεώθηκε με ένα θερμό χειροκρότημα.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:

«Ίσως έχετε καιρό να με δείτε γιατί τέσσερα χρόνια πέρασα ένα μαραθώνιο και είμαι περήφανος που τον κέρδισα. Αυτό λέω σε όλους όσοι έχουν αυτό το καταραμένο, να μην εγκαταλείψουν! Ευχαριστώ το Gazzetta, τους δημοσιογράφους και τον κόσμο.

Είμαι ίσως ο μεγαλύτερος από τους τιμώμενους. Είναι μια απαρχή σήμερα της επανένταξης μου στην κανονικότητα, γιατί δεν είχα τη διάθεση και την σωματική ικανότητα να κυκλοφορήσω. Κυκλοφορούσα με καρότσι. Ακόμη δεν περπατώ καλά, αλλά με την πάροδο του χρόνου και την αγάπη της γυναίκας μου, είμαι εδώ και παραλαμβάνω ένα από τα 600 βραβεία που έχω παραλάβει από φορείς»

Πρόσφατα ο «Ψηλός» του ελληνικού ποδοσφαίρου και θρυλικός σκόρερ του Παναθηναϊκού, Αντώνης Αντωνιάδης, σε μια συγκλονιστική του εξομολόγηση, μίλησε για τη μάχη που έδωσε δυο φορές με τον καρκίνο, από την οποία και αναδείχθηκε νικητής.

O παλαίμαχος άσος μιλώντας στο Sport 24, είπε για τη διπλή μάχη που έδωσε με την επάρατη νόσο, που τον «χτύπησε» στο στομάχι και το έντερο:

«Άκου εγχειρήσεις που έχω κάνει. Η πρώτη ήταν στη μύτη, μετά μπήκα για σκωληκοειδίτιδα, έπειτα στους κοιλιακούς, ύστερα έπαθα δισκοπάθεια, αργότερα έκανα στα ισχία και τέλος χειρουργήθηκα για τον καρκίνο. Και παρόλα αυτά ο οργανισμός μου αντέχει, επειδή υπήρξα σκληραγωγημένος. Τον καρκίνο τον τελείωσα! Τον είχα στο στομάχι.

Βγάλαμε το στομάχι, βγάλαμε τη σπλήνα, βγάλαμε και τη χολή.

Και τα τρία τα έβγαλαν στο χειρουργείο, επειδή κάνει εύκολα μετάσταση.

Στην επέμβαση ήταν και ένας γιατρός του στρατιωτικού νοσοκομείου, ο Θανάσης Μουχτούρης, με τον οποίο δίναμε μαζί το 1963 στη στρατιωτική σχολή.

Ήταν δίπλα στον Δημήτρη Βουγιουκλάκη, που με χειρούργησε, και εισηγήθηκε να μου βγάλουν και τα άλλα δύο όργανα. Έκανα χημειοθεραπεία και έπειτα από οκτώ μήνες παρουσιάστηκαν ξανά κάποια ψεγάδια στο έντερο. Έγινε εισήγηση για νέα επέμβαση.

«Με ταλαιπώρησε ο καρκίνος, αλλά τον νίκησα!» Κάλεσα τον Θανάση να έρθει στο συμβούλιο και αν έλεγε αυτός “ναι” θα την έκανα. Τους είπε: “Έχει κάνει τόσες εγχειρήσεις, δεν θα τον βοηθήσουμε με νέα επέμβαση. Αυτός είναι γερός οργανισμός. Δεν έπινε, δεν κάπνιζε. Ήταν αθλητής. Θα του κάνουμε επιθετική χημειοθεραπεία”.

Με προειδοποίησε ότι θα μου πέσουν τα μαλλιά. “Τι με νοιάζουν τα μαλλιά, για γκόμενες θα πάω; Την υγεία μου θέλω”, απάντησα.

Μου εξήγησε: “Αν αντέξει ο οργανισμός σου την επιθετική χημειοθεραπεία, καθάρισες οριστικά”.

Έπεσαν τα μαλλιά μου. Γουλί! Φρύδια δεν είχα, στις μασχάλες τίποτε. Δεν υπήρχε τρίχα πάνω μου.

Μου τόνισε: “Θα σου πέσουν τα μαλλιά, αλλά αν -πρώτα ο Θεός- απαλλαγούμε από τη νόσο, θα σου ξαναβγούν και πιο έντονα”.

Έβγαλα αξονική έπειτα από έξι μήνες και δεν είχα καμία σχέση με τη νόσο.

Και μου είπαν:

“Τώρα από οποιαδήποτε αιτία μπορεί να πεθάνεις, εκτός από καρκίνο“. Με ταλαιπώρησε ο καρκίνος, αλλά τον νίκησα!

Όταν μου είπαν ότι εμφανίστηκε ξανά, φοβήθηκα. Είχαν -σκέψου- ήδη αφαιρέσει όλο το στομάχι μου.

Δεν έχω στομάχι. Ένωσαν τα έντερα με τον οισοφάγο και αποκαταστάθηκε το στομάχι με τα έντερα. Κάνουν τη δουλειά που θα έκανε το στομάχι μου.

Βέβαια, δεν μπορώ να φάω πολύ. Τρώω πολλές φορές από λίγο. Έχασα 40 κιλά. Από 102 κιλά που ήμουν έφτασα στα 60. Ευτυχώς, τώρα κοντεύω ν’ ανέβω στα 70. Πήρα τα πάνω μου, τώρα. Τρώω καλύτερα. Αν παχύνω θα περάσουν και τα πόδια μου, θα δυναμώσουν.

Στο μεταξύ, αν δεις δεν φαίνεται καμία τομή από τα χειρουργεία. Εξαφανίστηκαν όλες, σαν να μην έχω κάνει επέμβαση είναι.

Γίνεσαι πολεμιστής για να ζήσεις, όπως πολεμιστής υπήρξα και στο ποδόσφαιρο.

Δεν παράτησα τη μάχη ούτε εκεί, έκανα μέχρι μπαλέτο για να επανέλθω. Πέρυσι, έγινε αυτό με τον καρκίνο και εξαφανίστηκε η νόσος”.

Λιγα λόγια για το βιογραφικό του

Ο σπουδαίος «Ψηλός» και το ρεκόρ που δεν «έσπασε» Ο Αντώνης Αντωνιάδης γεννήθηκε στο Πετροχώρι της Ξάνθης, το 1945.

Υπήρξε σπουδαίος σκόρερ και ταυτίστηκε με τον Παναθηναϊκό στον οποίο πραγματοποίησε δυο θητείες.

Από το 1968 ως το 1978 και στη συνέχεια, από το 1980 ως το ’82, κλείνοντας την καριέρα του στο «τριφύλλι».

Μάλιστα, συνέβαλλε τα μέγιστα, στην πορεία του Παναθηναϊκού, ως τον τελικό του Γουέμπλεϊ, το 1971, αφού πέτυχε συνολικά δέκα γκολ.

Επίσης, έχει στην κατοχή του ένα ρεκόρ που δεν έχει καταφέρει κανείς να «σπάσει» μέχρι και σήμερα.

Τη σεζόν 1971-72 πέτυχε 39 γκολ!

Αγωνίστηκε επίσης με τη φανέλα του Ολυμπιακού και του Ατρομήτου.

Σε όλη του την καριέρα υπήρξε μαχητής και αυτή τη φορά έδωσε τη σπουδαιότερη μάχη για την υγεία του, από την οποία και πάλι αναδείχτηκε νικητής!

Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων