Κριστίνα Άπλγκεϊτ: Η εμφάνιση με μπαστούνι μετά τη διάγνωση με σκλήρυνση κατά πλάκας | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Κριστίνα Άπλγκεϊτ: Η εμφάνιση με μπαστούνι μετά τη διάγνωση με σκλήρυνση κατά πλάκας

Η ηθοποιός, που πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη σειρά «Dead to me», τη Δευτέρα έλαβε ένα αστέρι στο Hollywood Walk of Fame

 medlabnews.gr iatrikanea

Η ηθοποιός, που πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη σειρά «Dead to me», τη Δευτέρα έλαβε ένα αστέρι στο Hollywood Walk of Fame

Την πρώτη της δημόσια εμφάνιση έκανε η γενναία Κριστίνα Άπλγκεϊτ μετά τη διάγνωσή της με σκλήρυνση κατά πλάκας. Η ηθοποιός, η οποία πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη σειρά «Dead to me», έλαβε ένα αστέρι στο Hollywood Walk of Fame.

Η ηθοποιός έκανε μια αναδρομή στην καριέρα της σε μια συγκινητική ομιλία, που ήταν γεμάτη συναισθήματα και χιούμορ. Δεν έλειψαν τα δάκρυα, ενώ έκανε ειδική αναφορά στην κόρη της, αλλά και στη στήριξη που λαμβάνει από την οικογένειά της.

«Είχα μια πραγματικά ενδιαφέρουσα ζωή», ανέφερε η ηθοποιός. «Όταν ήμουν μικρή περίμενα στην ουρά, για να δω τον πρώτο ''Πόλεμο των Άστρων'' σε αυτόν ακριβώς τον δρόμο, σε αυτό ακριβώς το θέατρο, κοιτάζοντας αυτά τα αστέρια στο δρόμο και έλεγα: Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι;. Τι έκαναν; Έκαναν κάτι σωστά; Έκαναν κάτι λάθος; Ό,τι κι αν είναι, θέλω και εγώ ένα αστέρι. Θέλω ένα! Και ήμουν πέντε χρόνων. Οπότε αυτή η μέρα σημαίνει για εμένα περισσότερα από όσα μπορείτε να φανταστείτε», είπε η ίδια.

Η βραβευμένη με Emmy, Κριστίνα 'Απλγκεϊτ διαγνώστηκε με σκλήρυνση κατά πλάκας κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της τρίτης και τελευταίας σεζόν της κωμωδίας «Dead to Me».

Η αποκάλυψη για τη σκλήρυνση κατά πλάκας

Η ηθοποιός αποκάλυψε την είδηση για την ασθένειά της τον Αύγουστο του 2021 σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στους «New York Times». «Είναι η πρώτη φορά που κάποιος θα με δει όπως είμαι. Πήρα 18 κιλά- δεν μπορώ να περπατήσω χωρίς μπαστούνι. Θέλω ο κόσμος να ξέρει ότι έχω πλήρη επίγνωση όλων αυτών», είχε δηλώσει.

Η Άπλγκεϊτ διαγνώστηκε με σκλήρυνση κατά πλάκας ενώ βρισκόταν στα γυρίσματα της τελευταίας σεζόν της σειράς του Netflix, «Dead to Me». Η ηθοποιός σταμάτησε για πέντε μήνες, ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει τη θεραπεία της.

Η ηθοποιός δήλωσε για τα γυρίσματα της τελευταίας σεζόν: «Είχα μια υποχρέωση. Οι αρμόδιοι μου είπαν "ας σταματήσουμε. Δεν χρειάζεται να το τελειώσουμε. Ας βάλουμε μερικά επεισόδια μαζί με ήδη καταγεγραμμένο υλικό". Είπα "όχι, θα το κάνουμε, αλλά θα το κάνουμε με τους δικούς μου όρους"». «Δεν πρόκειται ποτέ να το αποδεχτώ αυτό. Είμαι τσαντισμένη».

Τελικά όπως αποδείχτηκε το διάλειμμα λειτούργησε θετικά για εκείνη: «Έπρεπε να επεξεργαστώ την απώλεια της ζωής μου, την απώλεια αυτού του μέρους του εαυτού μου. Χρειαζόμουν αυτόν τον χρόνο. Παρόλο που δεν μπορώ να πω: "Γιούχου, είμαι μια χαρά"»

Επίσης, μοιράστηκε ότι «πήρε 40 κιλά» και ότι δεν μπορεί «να περπατήσει χωρίς μπαστούνι».

Η γεννημένη στο Λος Άντζελες ηθοποιός αποκάλυψε επίσης ότι κοιτάζοντας πίσω στον χρόνο υπήρχαν κάποια σημάδια της ασθένειας, όπως η απώλεια της ισορροπίας της σε μια σκηνή χορού κατά τη διάρκεια της πρώτης σεζόν της σειράς. «Μακάρι να είχα δώσει προσοχή. Αλλά ποια ήμουν εγώ για να ξέρω;», είπε χαρακτηριστικά.

Η Άπλγκεϊτ είπε ότι μόλις επέστρεψε, χρειαζόταν αναπηρικό καροτσάκι για να φτάσει στο πλατό, λόγω της μειωμένης κινητικότητάς της και ότι ένας τεχνικός ήχου έπρεπε να κρατάει τα πόδια της για να τραβήξει ορισμένα πλάνα.

Στη συνέχεια μιλώντας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε είπε ότι δεν μπορούσαν να γυριστούν πλάνα που την έδειχναν να μπαίνει σε ένα δωμάτιο επειδή χρειαζόταν βοήθεια και ότι ακουμπούσε σε πόρτες για να μπορεί να μείνει όρθια.

Η πρωταγωνίστρια του «Married With Children» είπε επίσης ότι δεν είναι σίγουρη αν θα βρίσκεται στην τελευταία σεζόν καθώς είναι πολύ επώδυνη. Διευκρίνισε ακόμα ότι θέλει να ολοκληρώσει τα γυρίσματα τόσο για τη συμπρωταγωνίστριά της Λίντα Καρντελίνι όσο και τη δημιουργό της σειράς Λιζ Φέλντμαν.

«Αν ο κόσμος μισεί τη σειρά, αν ο κόσμος την αγαπά, αν το μόνο στο οποίο μπορεί να επικεντρωθεί είναι: "Ω, κοίτα τον σακάτη", αυτό δεν εξαρτάται από εμένα. Είμαι σίγουρη ότι ο κόσμος θα θέλει να αποχαιρετήσει αυτά τα δύο κορίτσια», δήλωσε.

«Η Τζεν Χάρντινγκ θα είναι μάλλον, ο τελευταίος μου ρόλος»

Η ηθοποιός δήλωσε στο Variety πως πιθανότατα ο πρωταγωνιστικός ρόλος στη σειρά «Dead to Me» να είναι και ο τελευταίος για εκείνη, αφού η πάθησή της τη δυσκολεύει αρκετά.

«Η Τζεν Χάρντινγκ θα είναι μάλλον, ο τελευταίος μου ρόλος. Με την ασθένειά μου, δεν ξέρω κατά πόσο είμαι ικανή. Αλλά αυτό ήταν ένα δώρο για εμένα», δήλωσε η ηθοποιός.

Όπως είπε, η παρουσία της στο πλατό για την κωμωδία του Netflix, τη βοήθησε να «μάθει τι είναι ικανή να κάνει». «Δεν μπορούσα να δουλέψω 18 συνεχόμενες ώρες όπως όλοι, όμως ήταν τόσο στοργικοί μαζί μου», εξήγησε.

«Αν τους τηλεφωνούσα το πρωί και τους έλεγα για παράδειγμα πως δεν μπορώ να κατέβω τις σκάλες, μου έλεγαν "οκ, δεν θα κάνουμε αυτό το γύρισμα σήμερα, θα κάνουμε άλλα πράγματα», συμπληρώνει, ενώ ανέφερε επίσης, πως λίγο μετά τη διάγνωσή της, το Netflix της επέτρεψε να κάνει ένα διάλειμμα για μερικούς μήνες, προκειμένου να μπορέσει να συνειδητοποιήσει ό,τι της συνέβη.

Όπως είπε κλείνοντας, μπορεί να σταματήσει από την υποκριτική, όμως δεν σκοπεύει να μείνει άπραγη. «Θα ήθελα να κάνω άλλα πράγματα. Έχω πολλές ιδέες στο μυαλό μου. Ο δρόμος συνεχίζει», είπε κλείνοντας.

Ο ρόλος της στη σειρά

Στη σειρά η Άπλγκεϊτ υποδύεται τη χήρα Τζεν Χάρντινγκ η οποία, μετά την απώλεια του συζύγου της από ατύχημα με εγκατάλειψη, συναντά την ελεύθερη Τζούντι Χέιλ (την οποία υποδύεται η Καρντελίνι) σε μια ομάδα υποστήριξης.

Η απίθανη φιλία τους, τελικά, περιπλέκεται από μυστικά, ψέματα και μια τυχαία δολοφονία που θα τις συνδέσει για μια ζωή.

Η πρώτη σεζόν του «Dead To Me» έκανε πρεμιέρα στο Netflix με 10 επεισόδια τον Μάιο του 2019. Η ημίωρη σκοτεινή κωμωδία επέστρεψε για δεύτερη σεζόν τον Μάιο του 2020, επίσης με 10 επεισόδια.

Παρόλο που η σειρά ανανεώθηκε για τρίτη σεζόν τον Ιούνιο του 2020, η πανδημία και η διακοπή των γυρισμάτων κράτησαν την παραγωγή σε ακινησία.

Η παραγωγή της τρίτης σεζόν ξεκίνησε την άνοιξη του 2021, αλλά καθυστέρησε, καθώς η Άπλγκεϊτ έμαθε ότι διαγνώστηκε με σκλήρυνση κατά πλάκας.

Η τελευταία σεζόν του «Dead to Me»  είναι διαθέσιμη στο Netflix απο τις 17 Νοεμβρίου.

Τα βραβεία SAG 2023 μάλλον θα είναι τα τελευταία μου εξαιτίας της πολλαπλής σκλήρυνσης

Όπως επισήμανε χαρακτηριστικά η απονομή των SAG Awards για το 2023 ενδέχεται να είναι η τελευταία στην οποία θα συμμετέχει, αφήνοντας πίσω της μια μακρά και λαμπρή καριέρα ως αστέρι του Χόλιγουντ. "Μάλλον θα είναι τα τελευταία μου βραβεία ως ηθοποιός, οπότε είναι αρκετά σημαντικό για μένα όλο αυτό. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να σηκώνεται αυτή την στιγμή στις 5 το πρωί και να περνάω 12 με 14 ώρες σε ένα πλατό για τα γυρίσματα. Δεν έχω την δύναμη μέσα μου πλέον" δήλωσε εμφανώς συγκινημένη για την συνειδητοποίηση της αυτή.

Η 51χρονη ηθοποιός διαβεβαίωσε ταυτόχρονα τους θαυμαστές της πως θα συνεχίσει να "ασχολείται με τα πράγματα" καθώς δεν πρόκειται να αποσυρθεί από τα φώτα της δημοσιότητας, επιδιώκοντας νέες συνεργασίες και projects που θα αφορούν κυρίως voice over συμμετοχές. "Θα κάνω ακόμα ένα σορό voice overs για να εξασφαλίσω οικονομικά την κόρη μου" τόνιζε μεταξύ άλλων. Η τελευταία δημόσια εμφάνιση της διάσημης καλλιτέχνιδας πραγματοποιήθηκε στην 28η τελετή απονομή των Critics' Choice Awards στο Los Angeles, λίγους μήνες νωρίτερα, όπου έδωσε το παρών στο πλευρό της κόρης της, φορώντας ένα total black σύνολο και στηρίζοντας τον εαυτό της σε μπαστούνι.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων