Συγκινεί ο Γιώργος Δασκαλάκης. Λύγισε στον αέρα μιλώντας για τη μάχη του με τον καρκίνο (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκινεί ο Γιώργος Δασκαλάκης. Λύγισε στον αέρα μιλώντας για τη μάχη του με τον καρκίνο (video)

Μια συγκλονιστική στιγμή βίωσαν όσοι παρακολούθησαν την εκπομπή στην οποία μίλησε ο Γιώργος Δασκαλάκης, ο οποίος αναφέρθηκε στη μεγάλη μάχη που δίνει

 medlabnews.gr iatrikanea

Τη δική του «μάχη» με ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας δίνει ο Γιώργος Δασκαλάκης. 

Ο Γιώργος Δασκαλάκης ήρθε στην Αθήνα σήμερα, από τη Ρόδο, όπου και μένει, προκειμένου να υποβληθεί σε ειδικές εξετάσεις στον Ευαγγελισμό.

Ο γνωστός τραγουδιστής πρέπει να εξεταστεί για να δει την πορεία του καρκίνου, με τον οποίο παλεύει τους τελευταίους μήνες, αλλά και την απόδοση των χημειοθεραπειών, στις οποίες και υποβάλλεται.

Στο πλευρό του βρίσκεται πάντα η σύντροφός του, Μαρία Ντινόρη, την οποία ο ίδιος χαρακτηρίζει «φύλακα άγγελό του».

Σε ανάρτηση που έκανε η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, έγραψε: «Καλησπέρα σας, ήρθε η ώρα. Προσευχή τώρα, τίποτα άλλο από εσάς. Ο Χριστός και η Παναγία να κάνουν το θαύμα τους να βγουν καλά τα αποτελέσματα. Ας κατεβάσουμε όλους τους Αγίους σήμερα όλους τους αγγέλους να κάνουν το θαύμα τους για το Τσαμπικάκι μου».


Ο τραγουδιστής περνάει δύσκολες στιγμές και έχει δίπλα του ελάχιστα άτομα που τον στηρίζουν στον Γολγοθά που ανεβαίνει. «Μπορεί να άλλαξα λιγάκι αλλά η ψυχούλα μου παρέμεινε η ίδια»

Ο τραγουδιστής ανεβαίνει τη δική του ανηφόρα, ωστόσο, ήδη νιώθει νικητής όπως δηλώνει ο ίδιος μέσα από αναρτήσεις του στα social media.

Tον περασμένο Αύγουστο είχε χειρουργηθεί κι έκανε έκκληση για αίμα ενώ νοσηλευόταν στο νοσοκομείο, ενώ συχνά ενημερώνει τους διαδικτυακούς του φίλους για την κατάσταση της υγείας του.

Όπως έγραψε στη σελίδα του στο Facebook ο Γιώργος Δασκαλάκης, «ο φίλος σας υποτροπίασε…». Μάλιστα, φάνηκε ότι ο καρκίνος τον ταλαιπωρεί σε τέτοιο βαθμό, που τον έκανε να γράψει ότι νιώθει άχρηστος και ανήμπορος, καθώς και ότι σε αυτήν την κατάσταση «λυγίζεις».

Η ανάρτηση του Γιώργου Δασκαλάκη από το νοσοκομείο:

Καλημέρα Αγάπες μου και χρόνια καλύτερα!!!

Χαθήκαμε τελείως αυτές τις Άγιες ημέρες αλλά ο φίλος σας υποτροπίασε…. Και εκεί που λες έχω τη δύναμη έχω τα κότσια να αντέξω τα πάντα τρως ένα Χαστούκι και σε καθηλώνει πάλι σε ένα κρεβάτι και νοιώθεις Άχρηστος και Ανήμπορος να κάνεις οτιδήποτε με αγκαλιά τους πόνους και τις σκέψεις για το μέλλον…

Δεν κλαίγομαι ξέρω την κατάσταση….είμαι απόλυτα Ρεαλιστής….Απλά λυγίζεις…και όσοι περνάμε τον ίδιο Γολγοθά γνωρίζουν πολύ καλά τα εννοώ!!!

Εύχομαι Υγεία σε όλο τον Κόσμο και του χρόνου απλά να είναι ένα κακό όνειρο!!! Η Παναγία μαζί μας ΑΜΗΝ».

Μια συγκλονιστική στιγμή βίωσαν όσοι παρακολούθησαν την εκπομπή «Super Κατερίνα», στην οποία μίλησε ο Γιώργος Δασκαλάκης, ο οποίος αναφέρθηκε στη μεγάλη μάχη που δίνει με τον καρκίνο για τη ζωή του.

Η φωνή του σε αρκετά σημεία λύγισε προκαλώντας συγκίνηση στο πάνελ.

Η πιο μεγάλη του εξομολόγηση

Ο τραγουδιστής δήλωσε την απογοήτευσή του για τους «φίλους» που εξαφανίστηκαν μόλις έγινε γνωστή η περιπέτεια με την υγεία του και υποσχέθηκε πως το 2023 θα τον βρει υγιή και να πατάει γερά στα πόδια του.

«Δεν είμαι τόσο δυνατός άλλο…» είπε με τη φωνή του να «σπάει».

«Είναι δύσκολο αυτό το πράγμα. Αλλά να σας πω κάτι ίσως να είμαι τυχερός. Έρχονται στιγμές που λυγίζεις και λες ‘γιατί σε εμένα όλα;’.

«Μόνο ο Θεός ξέρει αν αξίζω να ζήσω ή μου το έδωσε για να μου δώσει ένα μάθημα» είπε.

«Περπατάω με μπαστούνι, δεν μπορώ να σηκωθώ. Δεν έχω κουράγια να το κάνω άλλο αυτό. Έχασα όλη την αυλή, αυτούς που τάιζα χρόνια έτσι θα τους λέω από τώρα και στο εξής δεν είναι φίλοι μου» εξηγεί.

Στο τέλος ο τραγουδιστής έκλεισε αισιόδοξα με ένα τραγούδι και έστειλε ένα δυνατό μήνυμα αισιοδοξίας.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων