Συγκινητική ομιλία της Κριστίνα Άπλγκεϊτ. Δίνω αγώνα για να περπατήσω και να κινηθώ | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκινητική ομιλία της Κριστίνα Άπλγκεϊτ. Δίνω αγώνα για να περπατήσω και να κινηθώ

Αναφέρθηκε στη «μάχη» που δίνει με τη σκλήρυνση κατά πλάκας

 medlabnews.gr iatrikanea

Η Κριστίνα Άπλγκεϊτ απείχε για αρκετό καιρό από τα φώτα του Χόλιγουντ, αλλά έκανε ένα ηχηρό come back το 2021, με μία αποκάλυψη που μοιράστηκε δημόσια για την υγεία της.

Τον Αύγουστο, η ηθοποιός ανακοίνωσε ότι διαγνώστηκε με σκλήρυνση κατά πλάκας και έκτοτε, με την εικόνα της να είναι πλέον αρκετά διαφορετική, στις δημόσιες εμφανίσεις της.

Πρόσφατα παρευρέθη στο Variety TV Fest του Λος Άντζελες για να παραλάβει ειδικό βραβείο, για το σύνολο της προσφοράς της στην τηλεόραση. Η ομιλία της εκτυλίχθηκε σε κύμα συγκίνησης, με την ηθοποιό να περιγράφει τον καθημερινό αγώνα που δίνει.

«Το μισώ τόσο πολύ, αλλά σας ευχαριστώ πολύ που με υποστηρίξατε και με κατανοήσατε καθώς μπαίνω σε αυτό το νέο κομμάτι της ζωής μου και χωρίς να ξέρω αν θα συνεχίσω να παίζω πια. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ξαναπαίξω. Θα ήθελα πολύ, μου λείπει, μου λείπει τόσο πολύ. Απλώς δεν ξέρω» είπε αρχικά.

«Δίνω καθημερινό αγώνα για να περπατήσω και να κινηθώ» τόνισε και στο τέλος, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της που το τελευταίο πρότζεκτ στο οποίο και συμμετείχε ήταν το «Dead to Me» στο Netflix.

Δείτε το βίντεο

Σε συνέντευξη που έδωσε στο Variety, τον Νοέμβριο του 2022, είχε πει πως πιθανότατα ο πρωταγωνιστικός ρόλος στη σειρά «Dead to Me» να είναι και ο τελευταίος για εκείνη, αφού η πάθησή της τη δυσκολεύει αρκετά.

«Η Τζεν Χάρντινγκ θα είναι μάλλον, ο τελευταίος μου ρόλος. Με την ασθένειά μου, δεν ξέρω κατά πόσο είμαι ικανή. Αλλά αυτό ήταν ένα δώρο για εμένα» είχε πει συγκεκριμένα.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων