Γατούλης βοηθά την κωφή κηδεμόνα του στην καθημερινότητά της και ανακηρύσσεται «Γάτα της Χρονιάς» στη Βρετανία (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Γατούλης βοηθά την κωφή κηδεμόνα του στην καθημερινότητά της και ανακηρύσσεται «Γάτα της Χρονιάς» στη Βρετανία (video)

Ο Zebby προειδοποιεί την κηδεμόνα του για τους ήχους γύρω από το σπίτι, και όχι μόνο!
Γατούλης βοηθά την κωφή κηδεμόνα του στην καθημερινότητά της και ανακηρύσσεται «Γάτα της Χρονιάς» στη Βρετανία (video)

Επιμέλεια: Κλεοπάτρα Ζουμπουρλή, medlabnews.gr iatrikanea

Ο Zebby ξεχώρισε ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετοχές και αναδείχθηκε γενικός νικητής στη μεγαλύτερη γιορτή της Βρετανίας για τις γάτες, που διοργανώθηκε από την οργάνωση Cats Protection και πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις 17 Ιουλίου.

Ο Zebby τιμήθηκε σε αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο υποστηρίζει την κωφή κηδεμόνα του Genevieve Moss, 66 ετών, προειδοποιώντας την για τους ήχους γύρω από το σπίτι.

Η Genevieve, από το Chesterfield του Derbyshire, δήλωσε: "Είμαι τόσο περήφανη για τον Zebby που δείχνει στον κόσμο πόσο διαισθητικές και στοργικές μπορούν να είναι οι γάτες και πόσο θετική επίδραση μπορούν να έχουν στη ζωή των ανθρώπων. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή χωρίς τον Zebby και είμαι ενθουσιασμένη που τιμήθηκε στα Εθνικά Βραβεία Γάτας. Το να ζω μόνη μου και να είμαι κουφή σημαίνει ότι η ζωή μπορεί να είναι μοναχική, αλλά όχι με τον Zebby γύρω μου - είναι ο ήρωάς μου.

"Χωρίς το ακουστικό μου, δεν μπορώ να ακούσω τίποτα, αλλά τώρα έχω τον Zebby να με βοηθάει. Έρχεται και με ακουμπάει όταν χτυπάει το τηλέφωνο, και τότε μπορώ να βάλω το ακουστικό μου και το ηχείο και να απαντήσω στην κλήση. Τη νύχτα, αν ακούσω έναν ασυνήθιστο θόρυβο, θα με χτυπήσει στο κεφάλι για να με ξυπνήσει και να με ενημερώσει. Αν κάποιος είναι στην πόρτα, θα περπατάει μπροστά μου μέχρι να πάρω το μήνυμα.

"Είναι πολύ εξυπηρετικός και του αρέσει να μου φέρνει πράγματα - θα πάρει την αλληλογραφία από το χαλάκι της πόρτας, τη σηκώνει με το στόμα του και την αφήνει στην κρεβατοκάμαρα. Μου φέρνει ακόμη και τις παντόφλες μου αν τις βρει κάπου αλλού εκτός από τα πόδια μου! Ο Zebby είναι πολύ ιδιαίτερος, δεν έχω γνωρίσει ποτέ γάτα σαν κι αυτόν. Λατρεύει να είναι κοντά μου - όπου κι αν βρίσκομαι, δεν απέχει πολύ από πίσω μου. Έχουμε πολύ στενό δέσιμο και δεν θα ήθελα να τα βγάλω πέρα χωρίς αυτόν".

Για να φτάσει στην τελική τετράδα των γατών στα National Cat Awards, ο Zebby κέρδισε πρώτα την κατηγορία Family Fur-ever - η οποία τιμά τις γάτες που ολοκληρώνουν μια οικογένεια - σε ψηφοφορία του κοινού. Στη συνέχεια, επιλέχθηκε ως η Εθνική Γάτα της Χρονιάς από μια επιτροπή διασημοτήτων και ειδικών κτηνιάτρων, μεταξύ των οποίων οι Dr Scott Miller, Dr Fabian Rivers, Dr Rory Cowlam, Dr Bolu Eso, Frankie Seaman, David Seaman MBE και η Διευθύντρια της Cats Protection για την ευημερία των γατών Maggie Roberts.

Ως γενικός νικητής, ο Zebby κέρδισε ένα τρόπαιο και ένα πακέτο βραβείων, το οποίο περιελάμβανε μια δωροεπιταγή καταστήματος κατοικίδιων ζώων αξίας 200 λιρών. Ακολουθεί τα χνάρια των περσινών νικητών Jasper και Willow, οι οποίοι ανακηρύχθηκαν από κοινού Εθνική Γάτα της Χρονιάς 2022 σε αναγνώριση του ρόλου που διαδραματίζουν στο St Peter & St James Hospice στο Haywards Heath του Sussex.

Η διοργανώτρια των Εθνικών Βραβείων Γάτας της Cats Protection, Ashley Fryer, δήλωσε: "Από τη στιγμή που διαβάσαμε την αίτηση συμμετοχής του, ξέραμε ότι ο Zebby ήταν κάτι ξεχωριστό. Ο Zebby είναι ξεκάθαρα αφοσιωμένος στη Genevieve και η ιστορία τους αναδεικνύει τον ισχυρό δεσμό που υπάρχει μεταξύ των ανθρώπων και των γατών τους. Είναι ένα λαμπρό παράδειγμα τηςχαράς και της παρηγοριάς που μπορεί να προσφέρει μια γάτα".

Άλλοι νικητές της κατηγορίας ήταν οι εξής:

Eric - Νικητής της κατηγορίας Social Star, η ιστορία του οποίου τον οδήγησε από την πόρτα του θανάτου ως ένα κακόμοιρο αδέσποτο γατάκι σε ένα από τα ανερχόμενα αστέρια του Twitter και του Instagram.

Henry IX - Νικητής της κατηγορίας Cat Colleagues, ο οποίος περνά τις μέρες του προσφέροντας συντροφιά και χιούμορ στην ομάδα κηπουρικής στο Hampton Court Palace.

Willow - Νικήτρια της κατηγορίας Moggy Marvels, η οποία σήμανε συναγερμό όταν ο διαβητικός κηδεμόνας της έχασε τις αισθήσεις του.

Πηγή: cats.org.uk

Διαβάστε επίσης:

Οι γάτες είναι καταπληκτικοί φίλοι, σύντροφοι και πολύ καλοί Θεραπευτές

Τα ζώα συμβάλλουν στην υγεία, στην αντιμετώπιση του άγχους, της μοναξιάς, υπέρτασης, κατάθλιψης 

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων