Ρεγγίνα Μακέδου: «Γιατί δεν λέω για την υγεία μου; Γιατί θέλω να πάρω πίσω τη ζωή μου!» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Ρεγγίνα Μακέδου: «Γιατί δεν λέω για την υγεία μου; Γιατί θέλω να πάρω πίσω τη ζωή μου!»

Η αθλήτρια και χορεύτρια δίνει μαθήματα θάρρους μέσα από τη μάχη της με τον καρκίνο.
Ρεγγίνα Μακέδου: «Γιατί δεν λέω για την υγεία μου; Γιατί θέλω να πάρω πίσω τη ζωή μου!»

medlabnews.gr iatrikanea

Η αθλήτρια και χορεύτρια Ρεγγίνα Μακέδου που δίνει μαθήματα θάρρους μέσα από τη μάχη της με τον καρκίνο, έκανε μια νέα ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, προκειμένου να απαντήσει στα μηνύματα των διαδικτυακών της φίλων, που τη ρωτούν για την κατάσταση της υγείας της.

"Δέχομαι πολλά μηνύματα που με ρωτάτε τι κάνω πως είμαι… γιατί δεν λέω για την υγεία μου;;; Γιατί θέλω να πάρω πίσω τη ζωή μου… θέλω να βρω τα πατήματά μου… θέλω λίγο χρόνο για την Ρίκα που δεν ξέρετε!!! Να οργανώσω την νέα επαγγελματική χρόνια μου σε νέο χώρο!!! Νιώθω πιο δυνατή και πιο ευάλωτη από ποτέ! Την περιπέτεια που πέρασα και περνάω "γιατί όσο χρειάζομαι εξετάσεις ακόμα περνάω” δεν θα την ξεχάσω ποτέ γιατί αυτή η περιπέτεια με έκανε ότι είμαι πια…

Όμως η Ρεγγίνα ή Ρικα για τους δικούς μου δεν καθορίστηκε ποτέ από αυτή τη περιπέτεια αλλά από την τρόπο αντιμετώπισης της!!! Είμαι πάντα εδώ για όλους τους ασθενείς ίσως λίγο πιο σιωπηλά αλλά πάντα εδώ.. το ξέρουν όσοι με χρειάζονται. Έμαθα να με ακούω… και τώρα μου λέω προχώρα" έγραψε η Ρεγγίνα Μακέδου στη νέα της ανάρτηση.

Πηγή: thetoc.gr

Διαβάστε επίσης:

Μαθήματα ζωής. Νικήτρια η Ρεγγίνα Μακέδου. Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο μετά την μεταμόσχευση

Λευχαιμία. Τι είναι; Ποιοι κινδυνεύουν; Υπάρχει θεραπεία; Πώς είναι η ζωή του αρρώστου μετά την ίαση

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων