Ατύχημα στην σκηνή για την Μπέσσυ Αργυράκη. Τι δήλωσε η τραγουδίστρια μετά το περιστατικό; (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Ατύχημα στην σκηνή για την Μπέσσυ Αργυράκη. Τι δήλωσε η τραγουδίστρια μετά το περιστατικό; (video)

«Ο κίνδυνος θα μπορούσε να ήταν ή να μείνω εκεί ή να μείνω παράλυτη».
Ατύχημα στην σκηνή για την Μπέσσυ Αργυράκη. Τι δήλωσε η τραγουδίστρια μετά το περιστατικό; (video)

medlabnews.gr iatrikanea

Η Μπέσσυ Αργυράκη εμφανιζόταν στη γιορτή του Τρύγου 2023 στην Αγία Τριάδα Θεσσαλονίκης όταν παραπάτησε και έπεσε από τη σκηνή στο έδαφος με το κεφάλι.

Την ώρα που η δημοφιλής τραγουδίστρια ερμήνευε γνωστά τραγούδια της και χόρευε,  σκόνταψε στο ηχείο με αποτέλεσμα να πέσει από την εξέδρα και να βρεθεί στο κενό, προκαλώντας ανησυχία στους θαυμαστές της. Αμέσως μεταφέρθηκε από τους διοργανωτές σε κλινική, όπου και της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Είναι καλά στην υγεία της, ενώ η κόρη της, Εβελίνα Νικόλιζα, ανέβασε story μέσα από το νοσοκομείο, ενημερώνοντας για την υγεία της μητέρας της, με την τραγουδίστρια να κάνει το σήμα της νίκης.

Τις πρώτες της δηλώσεις μετά το ατύχημα έκανε η δημοφιλής τραγουδίστρια στην εκπομπή Καλοκαίρι #yes, περιγράφοντας τον τρόπο με τον οποίο έπεσε από τη σκηνή: «Πρέπει να είχε περίπου 2 χιλιάδες κόσμο. Όλοι όρθιοι να χορεύουν. Αυτό το πράγμα μου δημιούργησε μια μεγάλη χαρά γιατί τρελαίνομαι να βλέπω τον κόσμο να χορεύει και χορεύω μαζί του. Σκόνταψα στο μόνιτορ το οποίο ήταν πολύ μπροστά στη σκηνή.

Η σκηνή ήταν ύψους 1,5 μέτρο περίπου. Έχασα τον βηματισμό μου επειδή σκόνταψα και πήγα με το κεφάλι αλλά τόσο με το κεφάλι… δε ξέρω πως προέκυψε. Μάλλον πήγαινα να πιαστώ από κάπου για να σταθώ όρθια και αυτό με έκανε να γύρω μπροστά. Έπεσα στα χαλίκια» ανέφερε η τραγουδίστρια.

«Ελαφρώς αστειευόμενη θα σας πω ότι πρώτη φορά νιώθω ότι, μάλλον πρόκειται για μάτι. Είμαι πάρα πολύ τυχερή και έχω κλάψει πολλές φορές από συγκίνηση και έχω ευχαριστήσει τον φύλακα άγγελό μου που πρέπει να υπήρχε δίπλα μου εκείνη τη στιγμή, όπως και πολλές φορές στη ζωή μου… Μου δίνει κουράγιο να το αντιμετωπίσω και να αφήσω πίσω τον κίνδυνο. Κι αυτή τη φορά ο κίνδυνος θα μπορούσε να ήταν ή να μείνω εκεί ή να μείνω παράλυτη.

Οι άνθρωποι που βρίσκονταν εκεί, φοβήθηκαν και κάνανε πίσω… Το κούτελό μου είχε ανοίξει. Σε όλο το υπόλοιπο σώμα δεν έχω ούτε μια γρατζουνιά… Στα τόσα χρόνια που δουλεύω αυτό πρώτη φορά μου συνέβη… Η επόμενη συναυλία μου είναι στις 27/8 μέχρι τότε πιστεύω θα έχω γίνει καλά» σημείωσε.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων