Επέζησε από τα Τέμπη η Ευδοκία Τσαγκλή. Αποκαλύπτει: «Πεθαίνουμε κάθε μέρα με αυτήν την υπόθεση» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Επέζησε από τα Τέμπη η Ευδοκία Τσαγκλή. Αποκαλύπτει: «Πεθαίνουμε κάθε μέρα με αυτήν την υπόθεση»

Όση ψυχολογική υποστήριξη και να έχεις, από την οικογένειά σου, από τους φίλους σου, από το περιβάλλον σου, το θέμα είναι εσωτερικό...

 medlabnews.gr iatrikanea

Η Ευδοκία Τσαγκλή κατάφερε από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη αλλά τίποτα δεν μπορεί να σβήσει τις μνήμες που έζησε από την επίγεια κόλαση. 

Η Ευδοκία Τσαγκλή, έδωσε συνέντευξη και αναφέρθηκε στις δικαστικές εξελίξεις.

Μιλώντας στην εκπομπή «Yes», ανέφερε αρχικά: «Εγώ πλέον ασχολούμαι με λίγα πράγματα, εκτός από αυτό. Για εμένα είναι ένας σκοπός ζωής αυτό κι ό,τι μπορέσω να κάνω για να πιέσω περισσότερο για να βγει η αλήθεια, το κάνω. Δυστυχώς, πλέον ασχολούμαστε καθημερινά με τον θάνατο και δεν ξέρω αν είμαστε τυχεροί».

«Πεθαίνουμε κάθε μέρα με αυτήν την υπόθεση, ειδικά όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τόσο μεγάλη διαφθορά και συγκάλυψη. Όση ψυχολογική υποστήριξη και να έχεις, από την οικογένειά σου, από τους φίλους σου, από το περιβάλλον σου, το θέμα είναι εσωτερικό. Πρέπει να το δουλέψεις μόνος σου και να συνειδητοποιήσεις κάποια πράγματα», συμπλήρωσε.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην ίδια και τα συναισθήματα που βιώνει από την ημέρα του δυστυχήματος.

«Υπάρχουν φάσεις θυμού, οργής, στενοχώριας και όλα αυτά είναι μια διαδικασία που εξελίσσεται. Η μανούλα μου ήταν δίπλα μου κι η αλήθεια είναι ότι για ένα διάστημα, είχα πάρει την απόφαση να μην είμαι τόσο με τους φίλους μου, γιατί δεν ήθελα να μοιράζομαι αυτό το μαύρο που είχα μέσα μου. Κάποιες μέρες είναι διαφορετικές, κάποιες έχω λίγο περισσότερο κουράγιο κι άλλες κλείνομαι στον εαυτό μου. Φυσιολογικό είναι», εξήγησε.

Τέλος, τόνισε: «Τίποτα δεν θα είναι ίδιο από εδώ και πέρα. Από εκείνη την ημέρα, όλα είναι διαφορετικά. Κι εγώ έχω αλλάξει ως άνθρωπος. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και θα προσπαθήσω να είμαι δυνατή. Σε χαράζει τόσο πολύ και δεν γίνεται να ξεχαστεί. Μακάρι μια μέρα, σύντομα, να δικαιωθούμε και ίσως αυτό να είναι κατευναστικό για την ψυχή μας. Οι μνήμες σίγουρα θα μας βασανίζουν».

Πηγή https://www.govastileto.gr

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων