Σοκάρει η 70χρονη Σάρον Όσμπορν που έχει χάσει 60 κιλά. Αποκάλυψε ότι το Ozempic την έκανε «καταθλιπτική» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σοκάρει η 70χρονη Σάρον Όσμπορν που έχει χάσει 60 κιλά. Αποκάλυψε ότι το Ozempic την έκανε «καταθλιπτική»

Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πάρω βάρος ό,τι κι αν τρώω. Έχω κολλήσει σε αυτό το βάρος.

 medlabnews.gr iatrikanea

Η Σάρον Όσμπορν σόκαρε τους τηλεθεατές όταν εμφανίστηκε σε συνέντευξη και έδειχνε αρρωστημένα... αδυνατισμένη.

Η 70χρονη σύζυγος του Ozzy Osbourne ήταν σχεδόν αγνώριστη στην εκπομπή Piers Morgan Uncensored του Talk TV όπου εμφανίστηκε μαζί με τον σύζυγό της Όζι, και τα παιδιά της Κέλι και Τζακ. Μίλησε για τις «μάχες» που έδινε μια ζωή με το σώμα της

Στο πρόσωπό της αποτυπώνεται η δραματική απώλεια βάρους ενώ εκείνη παραδέχτηκε: «Δεν ήθελα να γίνω τόσο αδύνατη»

Τον Ιούνιο η Σάρον είχε αποκαλύψει ότι έχασε πάνω 30 κιλά χρησιμοποιώντας τις ενέσεις Ozempic.

Η Σάρον έχασε το βάρος σε διάστημα τεσσάρων μηνών μετά τη χρήση του φαρμάκου, ωστόσο παραδέχτηκε ότι ένιωθε ναυτία καθημερινά.

Μιλώντας στο E! News, είπε: «Στη ζωή μου, τα περισσότερα κιλά που είχα ήταν 104 και τώρα είμαι κάτω 45 κιλά. Και θέλω να διατηρηθώ στα 47 κιλά περίπου, γιατί τώρα είμαι πολύ αδύνατη. Αλλά προσπαθώ να είμαι υγιής».

Η Σάρον έχει σταματήσει από τότε τη χρήση του φαρμάκου και είπε στον Piers: «Ήρθε η ώρα να σταματήσω, δεν ήθελα στην πραγματικότητα να γίνω τόσο αδύνατη, αλλά απλά συνέβη. Πιθανότατα θα τα ξαναβάλω όλα πάνω μου σύντομα». Αποκάλυψε ότι το Ozempic την έκανε «καταθλιπτική» και δεν μπορεί πλέον να πάρει βάρος

Η 70χρονη σύζυγος του του Ozzy Osbourne μίλησε για τις «μάχες» που έδινε μια ζωή με το σώμα της

Η Sharon Osbourne έχει περιγράψει λεπτομερώς την «κόλαση» που περνάει μετά τη χρήση του Ozempic, το οποίο της έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας.

Κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης σχετικά με τις αμφιλεγόμενες ενέσεις στο The Talk τον Ιούνιο, η Σάρον μοιράστηκε την εμπειρία της από πρώτο χέρι με τα φάρμακα, αφού ανακοινώθηκε ότι η κυκλοφορία του WeGovy στο Ηνωμένο Βασίλειο είχε σταματήσει.

«Πρόκειται για ένα ψυχικό πρόβλημα. Τα παιδιά μεγαλώνουν σε ένα νοικοκυριό όπου ζουν με πατατάκια και πίτες. Αλλά έκανα την ένεση. Την πήρα για τέσσερις μήνες και έχασα 30 κιλά, αλλά δεν υπάρχει πάντα γρήγορη λύση. Ήμουν πολύ άρρωστη για δύο μήνες. Τους πρώτους δύο μήνες, αισθανόμουν απλώς ναυτία. Κάθε μέρα ένιωθα ναυτία, το στομάχι μου ήταν χάλια. Αλλά ακούστε, το πήρα για τέσσερις μήνες, έχασα 30 κιλά. Μόλις έβαλα δύο πατατάκια στο στόμα μου, και τρώω κανονικά τώρα, και δεν έχω πάρει ούτε ένα κιλό. Τίποτα».

«Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πάρω βάρος ό,τι κι αν τρώω. Έχω κολλήσει σε αυτό το βάρος. Και είναι σαν σε όλη μου τη ζωή να ήθελα να έχω ένα συγκεκριμένο βάρος, χωρίς ποτέ να το φτάσω, και τώρα το έχω και δεν μου ταιριάζει, δεν μου αρέσει και δεν μπορώ να το αλλάξω», ανέφερε η ίδια.

Η σπαρακτική της αποκάλυψη έρχεται μετά την αποχώρηση της Sharon Osbourne από το ξενοδοχείο Claridge's στο Λονδίνο την Πέμπτη, αφού είχε σοκάρει το κοινό με τη δραστική απώλεια βάρους της. Η πρώην κριτής του X Factor αποκάλυψε ότι περνάει τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα χωρίς να τρώει, μετά τη λήψη του συγκεκριμένου φαρμάκου.

Το Ozempic είναι ένα φάρμακο που έχει εγκριθεί από το FDA για να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σε ενήλικες με διαβήτη τύπου 2, ωστόσο το φάρμακο έχει χρησιμοποιηθεί από αστέρες του Χόλιγουντ ως μια γρήγορη λύση για την απώλεια βάρους.

Εκτός από τις μάχες με το σώμα της, η σύζυγος του Ozzy Osbourne αποκάλυψε ότι μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, αφού έχασε τις αισθήσεις της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για την εκπομπή φαντασμάτων «Night of Terror» μαζί με τον γιο της Jack. Ο Τζακ φοβήθηκε ότι η μητέρα του δέχτηκε… «επίθεση από δαίμονα» που την έκανε να χάσει τις αισθήσεις της...

Διαβάστε επισης

Πώς λειτουργεί η σεμαγλουτίδη; Τι παρενέργειες έχει; Τι αισθάνεται αυτός που παίρνει το φάρμακο;


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων