Η Δώρα Χρυσικού για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο. Ένα αγέννητο παιδί μου έσωσε τη ζωή | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Η Δώρα Χρυσικού για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο. Ένα αγέννητο παιδί μου έσωσε τη ζωή

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

 medlabnews.gr iatrikanea

Καλεσμένη στην εκπομπή "Όλα για τη ζωή μας" ήταν η Δώρα Χρυσικού. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

"Στη δική μου περίπτωση, αυτό που συνέβη είναι, ότι επειδή ο γιατρός μου κατάλαβε πως κάτι υπήρχε εκεί πέρα, κάναμε μια λαπαροσκοπική αφαίρεση της μιας ωοθήκης και βρέθηκε στη βιοψία ότι είχα ορώδη καρκίνο τον ωοθηκών. Κι εκεί πια, έπρεπε να προβώ στην επέμβαση που λέγεται ολική υστερεκτομή. Κατά την οποία αφαιρέθηκαν όλα τα εσωτερικά όργανα, η μήτρα, οι ωοθήκες, οι σάλπιγγες και κάποια επιπρόσθετα που έπρεπε στη δική μου περίπτωση" δήλωσε αρχικά για το πώς το έμαθε και τη διαδικασία στην οποία υποβλήθηκε ύστερα.

Η Δώρα Χρυσικού εξήγησε στη συνέχεια: "Είναι μια επώδυνη επέμβαση…Πέραν της τομής, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι επί της ουσίας, η γυναίκα μπαίνει σε μια απότομη εμμηνόπαυση…. Τα απόνερα της επέμβασης είναι πολύ σοβαρά".

Μέσα από όλο αυτό συνειδητοποίησε ότι δεν θέλει να γίνει μητέρα: "Μέσα από αυτή την ιστορία συνειδητοποίησα ότι δεν ήθελα να κάνω παιδί, και αυτό που λέω πάντα είναι ότι ένα αγέννητο παιδί μου έσωσε τη ζωή… Αν ήθελα παιδί, θα το έκανα με άλλους τρόπους".

Και πρόσθεσε: "Είναι μεγάλος πόνος το να θες να φέρεις μια ζωή στον κόσμο και να μην μπορείς για κάποιο λόγο… Στάθηκα τυχερή γιατί βρήκα τη νόσο νωρίς, χωρίς να έχει προχωρήσει... Εγώ ήμουν ένας εξαιρετικά δυνατός οργανισμός, ήμουν πάρα πολύ τυχερή και σε αυτό…είχα μόνο την πτώση μαλλιών και την κόπωση που φέρνει μια χημειοθεραπεία….".

Η δουλειά της εκείνη την περίοδο, είχε θετική επίδραση πάνω της: "Για το ψυχολογικό κομμάτι, πήρα την απόφαση ότι θα το παλέψω με όση δύναμη έχω. Αυτό που με βοήθησε είναι το ότι δούλευα….".

Η μεγάλη αυτή περιπέτεια τώρα κλείνει τον κύκλο της: "Ο μεγάλος βραχνάς ήταν σίγουρα η χημειοθεραπεία, αυτό που ακόμα μου δημιουργεί θέμα είναι ότι ορμονολογικά είμαι εντελώς απορυθμισμένη… Μετά τις χημειοθεραπείες έκανα δυο χρόνια ορμονοθεραπεία…. Τώρα κλείνω τον κύκλο των φαρμάκων…".

Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων