O Τζέρεμι Ρένερ δίνει μεγάλο αγώνα για να σταθεί στα πόδια του μετά το ατύχημα. «Δοκίμασα κάθε τύπο θεραπείας» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

O Τζέρεμι Ρένερ δίνει μεγάλο αγώνα για να σταθεί στα πόδια του μετά το ατύχημα. «Δοκίμασα κάθε τύπο θεραπείας»

Eχει δοκιμάσει κάθε τύπο θεραπείας για να μπορέσει να σταθεί στα πόδια του μετά από το σοβαρό ατύχημα που υπέστη

 medlabnews.gr iatrikanea

Οτι τους τελευταίους 10 μήνες έχει δοκιμάσει κάθε τύπο θεραπείας για να μπορέσει να σταθεί στα πόδια του μετά από το σοβαρό ατύχημα που υπέστη αποκάλυψε ο Τζέρεμι Ρένερ. Ο ηθοποιός τραυματίστηκε στις αρχές Ιανουαρίου όταν καταπλακώθηκε από εκχιονιστικό μηχάνημα.

Ο Τζέρεμι Ρένερ είχε σπάσει οκτώ πλευρά, το δεξί του γόνατο και τον αστράγαλό του. Επίσης έσπασε την κνήμη του αριστερού ποδιού, την δεξιά κλείδα, τον δεξιό του ώμο και άλλα. «Εξερευνώ κάθε τύπο θεραπείας από τις 14 Ιανουαρίου», έγραψε ο Ρένερ στο Instagram. «Καθημερινά, αμέτρητες ώρες φυσικοθεραπείας, ενέσεις πεπτιδίων, ενδοφλέβιες ενέσεις, βλαστοκύτταρα και εξωσώματα, θεραπεία με κόκκινο φως/IR, θεραπείες σε υπερβαρικό θάλαμο οξυγόνου, κρύα μπάνια και η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται» συμπλήρωσε.

«Αλλά η μεγαλύτερη θεραπεία μου ήταν το μυαλό μου και η θέληση να είμαι εδώ και να πιεστώ για να ανακάμψω και να γίνω καλύτερα», πρόσθεσε ο Ρένερ. «Νιώθω ότι είναι καθήκον μου να το κάνω. Όχι για να σπαταλήσω τη ζωή μου επειδή επέζησα, αλλά για να ανταποδώσω στην οικογένειά μου, τους φίλους μου και όλους εσάς που μου δώσατε τη δύναμη να αντέξω. Σας ευχαριστώ όλους» ανέφερε ο ηθοποιός.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων