Απόλυτη η κτηνίατρος για το πώς βασανίστηκε το ζώο. Κωνσταντινίδης, με κατηγόρησαν και μου εύχονταν αρρώστιες | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Απόλυτη η κτηνίατρος για το πώς βασανίστηκε το ζώο. Κωνσταντινίδης, με κατηγόρησαν και μου εύχονταν αρρώστιες

Κηδεμόνας Όλιβερ: Δεν με νοιάζει τι λένε οι «δικαστές» από τον καναπέ

 medlabnews.gr

Η κτηνίατρος που εξέτασε πρώτη τον Όλιβερ διαψεύδει τα περί επιθέσεων σκυλιών ή άλλων ζώων στον σκυλάκο που πέθανε στην Αράχωβα

«Η κακοποίηση του Όλιβερ έγινε από ανθρώπινο παράγοντα» ανέφερε η κτηνίατρος που εξέτασε τον Όλιβερ, το χάσκι στην Αράχωβα, τονίζοντας ότι τα σημάδια στη σορό του «δεν ήταν από αγριογούρουνα ή άλλα σκυλιά».

Η Κλεονίκη Τόλα διαψεύδει όσα ακούγονται τις τελευταίες ημέρες ότι ο σκύλος δεν κακοποιήθηκε και ότι η δεύτερη κτηνιατρική εξέταση στη σορό του Όλιβερ, διαψεύδει τη δική της.

Ειδικότερα, απαντώντας στα δημοσιεύματα που θέλουν να υπάρχει κόντρα μεταξύ των κτηνιάτρων για το αν ο Όλιβερ υπέστη κακοποίηση, η κυρία Τόλα μιλώντας στον ΣΚΑΪ «Δεκατιανοί», εξήγησε ότι δεν υπάρχει διγνωμία με τους συναδέλφους του δημοσίου.

«Δεν υπάρχει καμία διάψευση του δικού μου πορίσματος»

«Δεν έχει διαψευστεί από πουθενά το δικό μου πόρισμα. Το είδαν σε άλλη χρονική στιγμή και δεν υπάρχει καμία διάψευση» υπογράμμισε.

«Βασανισμός από ανθρώπινο παράγοντα»

Παράλληλα, επισήμανε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να επιζήσει το σκυλί. «Ήταν βασανισμός από ανθρώπινο παράγοντα. Δεν μπορεί κανένα ζώο να κάνει τέτοιες πράξεις. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά την κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο ιδιοκτήτης του Όλιβερ όταν τον έφερε στο ιατρείο της, η κυρία Τόλα είπε πως ήταν ανάστατος και ζητούσε να βρεθούν οι ένοχοι.

«Οι κάμερες είναι στη θέση τους» – Ξεσπά ιδιοκτήτρια ταβέρνας για την κακοποίηση του Όλιβερ Μιλώντας στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!», ιδιοκτήτρια ταβέρνας στην Αράχωβα ξεκαθαρίζει πώς δεν ξήλωσε τις κάμερες από το μαγαζί μετά τη δημοσιοποίηση του εγκλήματος, απαντώντας στα περί ομερτάς στην Αράχωβα και τα περί συγκάλυψη της κτηνωδίας με θύμα τον Όλιβερ.

«Με έβρισαν και μου είπαν ότι ξήλωσα τις κάμερες από το μαγαζί μου για να συγκαλύψω τον άνθρωπο που κακοποίησε τον Όλιβερ. Ήρθε κανένας να δει τις κάμερες που έχω στο μαγαζί αν είναι ξηλωμένες; Οι κάμερες είναι στη θέση τους και η αστυνομία πήρε το υλικό από το καταγραφικό. Όλοι γνωρίζουμε τον Όλιβερ και δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος άνθρωπος στην Αράχωβα να συγκαλύψει αυτό το περιστατικό. Η Αράχωβα δεν είναι μικρή κοινωνία για να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ποιος το έκανε. Πέρα από τους μόνιμους κατοίκους έχουμε πολλούς τουρίστες το Σαββατοκύριακο», είπε αρχικά, και συνέχισε, λέγοντας:

«Επιπλέον, έχουμε μεγάλο πρόβλημα και με την έλλειψη αστυνομίας. Έχουμε έναν αστυνομικό. Τι να κάνει κι αυτός με τόσο κόσμο και τόσα σπίτια. Παρακαλούμε να μας φέρουν αστυνομικούς. Λένε τώρα, ότι εμείς συγκαλύπτουμε εγκληματίες και κανένας να μην έρθει διακοπές στην Αράχωβα. Ήδη επιχειρηματίες έχουν ακυρώσει κρατήσεις μετά από αυτό το περιστατικό και όλο τον θόρυβο που έχει προκληθεί».

Κωνσταντινίδης: Μου εύχονταν αρρώστιες, αφού με κατηγόρησαν ως κακοποιητή του Όλιβερ

Το όνομα του Παναγιώτη Κωνσταντινίδη ενεπλάκη στην υπόθεση του χάσκι στην Αράχωβα, με πολλούς να θεωρούν τον πρώην παίκτη του Survivor, ως τον θύτη και κακοποιό του σκύλου.

Ο ίδιος διέψευσε τα παραπάνω και το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου, πήγε στο πλατό της εκπομπής «Γεια σου» προκειμένου να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

Μεταξύ άλλων, είπε πως γνώριζε τον Όλιβερ «όπως και πολλοί από την Αράχωβα» ενώ εξήγησε τι τον συνέδεε με την Αράχωβα.

Αποκάλυψε δε, και τα μηνύματα που δέχτηκε. «Μου εύχονταν να πάθω κακές αρρώστιες» είπε και πρόσθεσε: «Η μητέρα μου έχει να κοιμηθεί τρεις μέρες».

Δεν ξέρω πώς έγινε αυτό και πώς προέκυψε. Την Τετάρτη που μας πέρασε δέχτηκα ένα τηλέφωνο από μία δημοσιογράφο το πρωί και μου είπε ότι το όνομά σου αναφέρεται σχετικά με το σκηνικό που έγινε με το χάσκι. Στην αρχή εγώ μπερδεύτηκα. Αναφέρθηκε στο Twitter μου είπαν, αλλά επειδή εμένα μου το επικοινώνησε κάποιος άνθρωπος της τηλεόρασης, νόμιζα ότι είχε πάρει τόσο μεγάλη έκταση και ότι υπάρχει στην τηλεόραση» είπε στην αρχή.

Συνέχισε, λέγοντας: «Στην αρχή μπερδεύτηκα ότι θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου για το Χάσκυ το μαγαζί που υπάρχει στην Αράχωβα -είχα μαγαζί εκεί το οποίο το'χω πουλήσει. Και με ενημέρωσε ότι ακούγεται το όνομά μου ως κακοποιητή του ζώου. Είχα ακούσει για το σκύλο με είχε ενοχλήσει πραγματικά αυτό το γεγονός γιατί είναι κάτι φρικαλέο. Πάντα το βλέπαμε και στην πλατεία στην Αράχωβα στο περίπτερο. Δεν είμαι από εκεί, είχα δύο χρόνια μία επιχείρηση και ανεβοκατέβαινα τα Σαββατοκύριακα και είχα και ένα σπίτι εκεί λόγω της επιχείρησης μου. Το γνωρίζαμε όλοι τον Όλιβερ στην Αράχωβα, τον έβλεπα στην πλατεία που νόμιζα ότι ήταν αδέσποτο να σου πω την αλήθεια, ή ότι το φρόντιζε κάποιος και ότι είναι της περιοχής και γυρνάει δεξιά - αριστερά. Τις έκανε τις βόλτες του, το γνωρίζω, τα περισσότερα άτομα από κει, το ξέρουν. Μετά επικοινώνησα με τον Κωσταντίνο που του έχω εμπιστοσύνη και ξέρω θα μου πει την αλήθεια.

Μίλησα και μου λεει ναι το ξέρω το πρωί να μην κάνεις τίποτα θα δούμε πως θα πάει το άφησα και εγώ δεν έδωσα πολλή σημασία. Το μεσημέρι λίγο φούντωνε το απόγευμα φούντωνε και το βράδυ ξεφύγει κατάσταση. Δε με κάλεσε ποτέ αστυνομία και κανένας γι' αυτό στην τοποθέτηση μου είπα ότι είμαι στη διάθεση των αρχών να καταθέσω οτιδήποτε. Είχα απειλητικά μηνύματα μου εύχονταν να πάθω κακές αρρώστιες.

Είναι πολύ κακό το να βγει κάποιος οπουδήποτε και να πιει ότι κάποιος έχει κάνει κάτι και να πέσουν να τον φάνε να γίνει viral, να δεχτεί αυτή την επίθεση. Στην προκειμένη φάση εγώ μπόρεσα και το διαχειρίστηκα αλλά πίσω είναι η μητέρα μου, πατέρας μου και πραγματικά αυτοί οι άνθρωποι στενοχωρήθηκαν πολύ. Η μητέρα μου δεν έχει κοιμηθεί δυο, τρεις μέρες και όλη μέρα κάθεται και ψάχνει τι γίνεται».

Τέλος, ο Παναγιώτης Κωνσταντινίδη είπε ότι θα κινηθεί νομικά σε προφίλ που του έστελναν απειλητικά μηνύματα στα social media.

Ο κηδεμόνας του Όλιβερ μιλά για την «πρόχειρη ταφή» του σκύλου

«Ήμουν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση», είπε μεταξύ άλλων ο κηδεμόνας του Όλιβερ, μιλώντας για την πρόχειρη ταφή του σκύλου στην Αράχωβα που υπέστη άγρια κακοποίηση η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατό του.

Αρχικά, είπε πως παρέλαβε σε σακούλες τον σκύλο, μετά τη νεκροψία, κάτι που- όπως τόνισε επανειλημμένα- δεν το επιθυμούσε. Στη συνέχεια, περιέγραψε γιατί άφησε τον Όλιβερ σε ένα σημείο και τον σκέπασε με κλαδιά.

«Είχα τραβήξει όλο αυτό τον Γολγοθά, έβρεχε καταρρακτωδώς. Έπειτα από αυτό που βίωσα, ήμουν σε τόσο άσχημη ψυχολογική κατάσταση, που ζήτησα τη βοήθεια ενός φίλου, δεν μπορούσα να το αναλάβω εγώ», δήλωσε σε εκπομπή του Alpha.

«Κάναμε κάτι πρόχειρο. Τον αφήσαμε σε ένα σημείο και τον σκεπάσαμε με κάτι κλαδιά και βάλαμε λίγο χώμα, όσο μπορούσαμε, γιατί έβρεχε», συνέχισε ο κηδεμόνας του σκύλου.

Όταν οι αστυνομικοί του είπαν πως έπρεπε να γίνει εκταφή, τους είπε πού βρισκόταν. Εκεί βρήκαν τα οστά του σκύλου και μέσα στις σακούλες τα υλικά που είχαν χρησιμοποιήσει οι κτηνίατροι για τη νεκροψία, δήλωσε ο κηδεμόνας του χάσκι.

Ερωτηθείς αν θα άφηνε εκεί τον σκύλο του σε περίπτωση που μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω αρχικά είπε «σε καμία περίπτωση». Σε ερώτηση γιατί δεν έθαψε τον σκύλο, απάντησε: «Μετά από όλο αυτό που έχω βιώσει, την ταλαιπωρία, άλλαξα τρία αυτοκίνητα να τον μεταφέρω δεξιά και αριστερά, μου τον έδωσαν τεμαχισμένο σε τρεις σακούλες, με τα σκουπίδια τους μέσα… Δεν ένιωθα ότι ήταν εκεί μέσα ο σκύλος μου, πήρα απομεινάρια και κομμάτια σε μια σακούλα μαύρη που δεν ήθελα καν να την παραλάβω».

Κηδεμόνας Όλιβερ: Δεν με νοιάζει τι λένε οι «δικαστές» από τον καναπέ Σε ό,τι αφορά στη συμπληρωματική κατάθεση που κλήθηκε να δώσει, είπε πως οι αστυνομικοί τον ρώτησαν για τη ζωή του σκύλου, πού κινούνταν, αν είχε δημιουργήσει πρόβλημα ή αν ο ίδιος είχε κάποια αντιπαράθεση με συντοπίτη του. Σε ερώτηση αν αντιλήφθηκε πως μπήκε στο «κάδρο» των υπόπτων, απάντησε: «Από τις αρχές σε καμία περίπτωση, ούτε καν μου πέρασαν τέτοιο μήνυμα».

Ερωτηθείς αν «φοβήθηκε» που θα αναλάβει την υπόθεση το Ανθρωποκτονιών, απάντησε στη δημοσιογράφο: «Είσαι καλά; Ίσα, ίσα χάρηκα, μακάρι να έρθει στην Αράχωβα όλο το κλιμάκιο, να πιάσουμε το κτήνος που το έκανε αυτό».

Όσο για κάποιους που τον «φωτογραφίζουν» πως είναι στο «κάδρο» των υπόπτων, απάντησε: «Δεν με αγγίζουν. Να το ξεκαθαρίσω, δεν με νοιάζει καθόλου τι λένε και τι γράφουν οι “δικαστές” από τον καναπέ».

Θάνατος σκύλου στην Αράχωβα: «Ήταν σε τραγική, σοκαριστική κατάσταση» Ο κηδεμόνας του Όλιβερ δήλωσε ότι ο σκύλος ήταν καθημερινά έξω το πρωί, αλλά πάντα υπό την εποπτεία του. «Ήξερα πάντα πού ήταν, σε ακτίνα 200 μέτρων», ανέφερε.

Τελευταία φορά ο σκύλος εθεάθη στις 16:00 το απόγευμα της Κυριακής, σε απόσταση 100 μ. από το σπίτι, είπε. «Γύρισα στο σπίτι στις 9-10 το βράδυ, ανησύχησα πάρα πολύ. Ήταν πολύ άσχημες οι καιρικές συνθήκες, δεν δικαιολογούνταν να ήταν έξω. Έπρεπε να ήταν μέσα στο σπίτι. Το έψαξα και με το αυτοκίνητο. Κοιμήθηκα και σηκωνόμουν να δω αν γύρισε, τον φώναζα. Διαισθανόμουν ότι κάτι κακό συνέβη», είπε ο κηδεμόνας του Όλιβερ.

Το επόμενο πρωί, συνέχισε, «είδα αίματα μπροστά στην πόρτα, ανησύχησα ότι μπορεί να χτύπησε, δεν περίμενα αυτό που αντίκρισα». Κατά τη διάρκεια της ημέρας, είπε ο κηδεμόνας του Όλιβερ, η μητέρα του έψαχνε για το ζώο. Ο σκύλος τελικά εμφανίστηκε στην είσοδο του σπιτιού περίπου στις 19:00 εκείνη την ημέρα, σε τραγική, σοκαριστική κατάσταση».

Σε ό,τι αφορά στον δράστη, ο κηδεμόνας του Όλιβερ δήλωσε πως δεν θα τον εκπλήξει τίποτα, είτε είναι συγγενικό ή φιλικό πρόσωπο ή κάποιος υπεράνω υποψίας. «Περιμένω πώς και πώς να τον αντικρίσω. Κοιμάμαι και ξυπνάω με αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων