medlabnews.gr iatrikanea
Η La Roche-Posay, η Νο1 μάρκα φροντίδας του δέρματος,
λάνσαρε τη νέα της digital καμπάνια «Skin Life Changers», η οποία βασίστηκε στο
διεθνές concept του brand “For All Skin Life Changers”.
Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το
δέρμα μας», σκοπός της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με
τις δερματικές παθήσεις, όπως η ακμή, οι ουλές, αλλά και τις δερματικές
παθήσεις που προκύπτουν στους ογκολογικούς ασθενείς έπειτα από τις θεραπείες
αντιμετώπισης του καρκίνου.
Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παλεύουν καθημερινά
με δερματικές παθήσεις που επηρεάζουν τη ζωή τους και το πώς βλέπουν τον εαυτό
τους και το δέρμα τους. Αυτήν την αλήθεια μοιράζονται οι πρωταγωνιστές της
καμπάνιας: ο ηθοποιός και brand ambassador της La Roche-Posay Αντίνοος
Αλμπάνης, που μίλησε για τις επιπτώσεις που είχαν οι θεραπείες, για την
καταπολέμηση του λεμφώματος,
στο δέρμα του, η αθλήτρια με αμαξίδιο Γεωργία Καλτσή, που μοιράστηκε την
ιστορία της σχετικά με τα εγκαύματα και τις
ουλές που προκλήθηκαν στο σώμα της από τροχαίο ατύχημα και o Youtuber Δημήτρης
Μπακαλιάνος, γνωστός και ως Nerzhul, που εξομολογήθηκε το πρόβλημα της ακμής
που αντιμετώπισε στην εφηβεία του.
Η καμπάνια επικοινωνείται μέσα από digital κανάλια αλλά και
από τα προσωπικά profiles των πρωταγωνιστών σε Instagram και TikTok.
Για άλλη μία φορά, η La Roche-Posay, μένει πιστή στο όραμά
της να βοηθά έμπρακτα τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κάποια δερματική
πάθηση, μέσα από εξειδικευμένες σειρές προϊόντων που χαρίζουν ανακούφιση και
αποτελεσματικότητα, ανεπτυγμένες από κοινού με γιατρούς και εξειδικευμένους
επιστήμονες.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις testimonial ταινίες εδώ.
Διαβάστε επίσης:
Κοκκινίλες στο
σώμα με ή χωρίς κνησμό. Προσοχή στην έντονη και παρατεταμένη φαγούρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου