Το δράμα του ηθοποιού Γιώργου Λαμπάτου. Καπνίζω ακόμα και αποτσίγαρα που βρίσκω στο δρόμο. Το σπίτι από την οικογένεια του Γιώργου Βασιλείου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Το δράμα του ηθοποιού Γιώργου Λαμπάτου. Καπνίζω ακόμα και αποτσίγαρα που βρίσκω στο δρόμο. Το σπίτι από την οικογένεια του Γιώργου Βασιλείου

Άννα Φόνσου. Μου είπαν ότι λέει ότι δεν έχει να φάει... Μπορεί να έρχεται εδώ, να τρώει μεσημέρι, βράδυ, παρέα με τους ηθοποιούς.

 medlabnews.gr

Ο Γιώργος Λαμπάτος που γνώρισε τη δόξα τη δεκαετία του '90 μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια λόγω της ανεργίας.

Σήμερα ζει μαζί με το σκυλάκι του σε ένα υπόγειο μόλις 15 τ.μ. στην πλατεία Αττικής, με μοναδικό εισόδημα 220 ευρώ από επιδόματα.

"Λυπάμαι που η συνάντησή μας δε γίνεται σε καλύτερες συνθήκες... Πάλεψα πολύ και δεν άντεξα άλλο... Είμαι πολύ καιρό χωρίς δουλειά, έκανα ότι μπορούσα για να μη φτάσω σε αυτό το επίπεδο", δήλωσε αρχικά στην εκπομπή στις Αλήθειες με τη Ζήνα ο ηθοποιός Γιώργος Λαμπάτος.

"Παίρνω 150 ευρώ από το επίδομα ΚΕΑ και άλλα 70 ευρώ από το επίδομα ενοικίου, τα οποία μου φαίνονται και αρκετά... Γιατί από το τίποτα που θα είχα...", είπε αναφερομένος στο εισόδημά του.

«Πέρασε από το μυαλό μου ακόμα και να αυτοκτονήσω. Ξέρεις τι είναι να καπνίζω ακόμα και αποτσίγαρα που βρίσκω στο δρόμο; Να μην έχω πολλές φορές ένα κομμάτι ψωμί; Μου είχαν κόψει το ρεύμα για ενάμιση χρόνο. Δεν είπα σε κανέναν τίποτα, από αξιοπρέπεια. Έπαιρνα την κιθάρα μου και με ένα κεράκι στο δωμάτιο τραγουδούσα παρέα με το σκυλάκι μου. Τι να πρωτοπληρώσεις με τα 220 ευρώ που παίρνω ως επίδομα; Τώρα είναι πάλι έτοιμοι να μου κόψουν ξανά το ρεύμα».

Ο ηθοποιός δεν θέλει να κάνει επαιτεία, όπως χαρακτηριστικά είπε. Το μόνο που θέλει είναι να βρει μια δουλειά για να σταθεί ξανά στα πόδια του.

"Μια δουλειά θέλω για να πατήσω στα πόδια μου... Χωρίς δουλειά είσαι σαν ζωντανός νεκρός", τόνισε ο κ. Λαμπάτος.

"Νομίζω ότι τώρα αλλάζει η ζωή μου. Υπάρχει ανταπόκριση από τον κόσμο, έχω γεμίσει ελπίδα και έχω συγκινηθεί. Απλά ντρέπομαι λίγο που έχω φτάσει στην κατάσταση να ζητάω βοήθεια", δήλωσε συγκινημένος.

Ο Γιώργος Λαμπάτος ατενίζει, πλέον, το μέλλον με αισιοδοξία, μετά την περιπέτεια των τελευταίων ημερών, κάτι που φαίνεται και από την ανάρτησή του στα social media. Ο γνωστός ηθοποιός ανέβασε το τραγούδι του Νίκου Οικονομόπουλου: "Για κάποιον λόγο 'γίναν όλα", δείχνοντας πως τα δύσκολα ανήκουν πια στο παρελθόν.

Μετά τις αποκαλύψεις, η οικογένεια του ηθοποιού Γιώργου Βασιλείου του παραχώρησε μια γκαρσονιέρα. Ενώ, πλέον, όπως αποκάλυψε ο ηθοποιός, άρχισε να δέχεται προτάσεις για δουλειά από μουσικά μεζεδοπωλεία, μιας και παίζει κιθάρα, στα δυτικά προάστια, αλλά και από θέατρα της Αθήνας.

"Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η ζωή μου άλλαξε σε τέτοιο βαθμό και με τέτοιο άμεσο τρόπο λόγω δημοσιότητας. Κάθε μέρα και κάποιος άλλος φύλακας άγγελος εμφανίζεται στη ζωή μου. Τελικά η ανθρωπιά δεν χάθηκε", είπε ο Γιώργος Λαμπάτος. Μάλιστα, ανέβασε ένα τραγούδι του Νίκου Οικονομόπουλου που δείχνει την ευγνωμοσύνη του απέναντι σε όλους όσοι τον στήριξαν. Το τραγούδι αυτό είναι το "Για κάποιον λόγο γίναν όλα".

Να σημειωθεί πως η συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Espresso για την κατάστασή του, αναπαράχθηκε τόσο σε ιστοσελίδες όσο και σε τηλεοπτικές εκπομπές.

Ο Γιώργος Λαμπάτος μίλησε ξανά στην ίδια εφημερίδα, πέντε μέρες μετά την πρώτη συνέντευξη, αποκαλύπτονας πόσο άλλαξε η ζωή του το τελευταίο διάστημα.

"Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η ζωή μου άλλαξε σε τέτοιο βαθμό και με τέτοιο άμεσο τρόπο λόγω δημοσιότητας" είπε, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι η οικογένεια του Γιώργου Βασιλείου του παραχώρησε το νέο του σπίτι.

Η σύζυγος και ο γιος του ηθοποιού αποφάσισαν να παραχωρήσουν στον ηθοποιό μια γκαρσονιέρα στην περιοχή του Αγίου Ελευθερίου Αχαρνών.

Αντέδρασε η Άννα Φόνσου

Η ιδρύτρια του «Σπιτιού του Ηθοποιού» τον κάλεσε να έρθει σε επικοινωνία μαζί της - «Τώρα δεν έχω δωμάτιο να τον βάλω, αλλά μπορεί να έρχεται να τρώει μεσημέρι και βράδυ» δήλωσε

Οι αποκαλύψεις που έκανε ο Γιώργος Λαμπάτος για τις κακές συνθήκες στις οποίες ζει, έφεραν την αντίδραση της Άννας Φόνσου, η οποία προχώρησε σε δηλώσεις.

Ο ηθοποιός που ζει σε ένα υπόγειο 15 τμ, είπε ότι παίρνει 220 ευρώ τον μήνα, έχει χρέη που δεν μπορεί να αποπληρώσει και μερικές φορές καπνίζει αποτσίγαρα που βρίσκει στον δρόμο. Ο ίδιος τόνισε στην Espresso, ότι έχει σκεφτεί μέχρι και να αυτοκτονήσει.

Η ιδρύτρια του οργανισμού «Σπίτι του Ηθοποιού» είπε στο «Πρωινό» ότι «δεν είναι ωραίο να ακούει ο κόσμος ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν να φάνε» και τον συμβούλεψε να έρθει σε επικοινωνία μαζί της, αν και όπως τόνισε, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει χώρος για εκείνον στο «Σπίτι του Ηθοποιού». Ωστόσο, μπορεί να πηγαίνει στα γεύματα και τις δραστηριότητες.

Αναλυτικά, η Άννα Φόνσου δήλωσε: «Δεν ξέρω προσωπικά τον Λαμπάτο, ξέρω ότι είναι ένας πολύ καλός ηθοποιός αυτό που θέλω να πω και στον Λαμπάτο και στους άλλους ηθοποιούς είναι ότι το Σπίτι του Ηθοποιού είναι πάντα κοντά τους για να τους βοηθήσει. Αυτό που μου είπαν ότι λέει ότι δεν έχει να φάει... Μπορεί να έρχεται εδώ, να τρώει μεσημέρι, βράδυ, παρέα με τους ηθοποιούς. Να κάθεται αν κάνουμε κάτι σε παραστάσεις να συμμετέχει. Αυτή τη στιγμή δεν έχω δωμάτιο να τον βάλω να καθίσει. Αργότερα μπορεί κάτι να βρούμε, κάνουμε και το δίπλα κτήριο, θα έχει και εκεί δωμάτια μπορεί να καθίσει εμάς.

Δεν είναι πολύ ωραίο να βγαίνουν και να λένε ότι πεινάνε και δεν έχουν να φάνε. Δεν είναι καθόλου καλό από τη στιγμή που υπάρχει το Σπίτι του Ηθοποιού, υπάρχει το Ταμείο Αλληλοβοήθειας των Ελλήνων Ηθοποιών. Είμαστε όλοι πρόθυμοι να τους βοηθήσουμε. Εγώ κάθε απόγευμα με ένα συνεργάτη μου τρέχουμε σε ηθοποιούς που δεν μπορούν να σηκωθούν από το κρεβάτι τους, να τους πηγαίνουμε φαγητά τους περιποιούμεθα υγιεινά, να τους φτιάχνουμε τα σπίτια τους. Δεν είναι να βγαίνουν και να ακούει ο κόσμος ότι αυτοί οι ιδιαίτεροι άνθρωποι δεν έχουν να φάνε, δεν ισχύει αυτό. Λοιπόν εγώ λέω στον κύριο Λαμπάτο, όποτε θέλει να έρθει επικοινωνία μαζί μου να βρούμε μια λύση για να καλυτερεύσει ζωή του. Να ζητάει βοήθεια από το Σπίτι του Ηθοποιού τον συμβουλεύουμε. Βέβαια να έρθει να με βρει».

Ο Αδαμαντίδης αναλαμβάνει να βοηθήσει οικονομικά τον Γιώργο Λαμπάτο O Θέμης Αδαμαντίδης προσφέρθηκε να τον βοηθήσει, βγάζοντάς τον από την οικονομική ανέχεια στην οποία έχει περιέλθει. Ακόμα ένας πασίγνωστος χορογράφος θέλησε να βοηθήσει τον Γιώργο Λαμπάτο αλλά ζήτησε από τον δημοσιογράφο να μην γίνει γνωστό το όνομά του.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων