Χειρουργήθηκε ο Γιώργος Λαμπάτος, Η δημόσια συγνώμη στον Μάρκο Σεφερλή | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Χειρουργήθηκε ο Γιώργος Λαμπάτος, Η δημόσια συγνώμη στον Μάρκο Σεφερλή

Για επέμβαση στο ισχίο ο Γιώργος Λαμπάτος στο νοσοκομείο

 medlabnews.gr iatrikanea

Στο ισχίο χειρουργήθηκε ο ηθοποιός Γιώργος Λαμπάτος και επέστρεψε στο σπίτι του. Ο ηθοποιός, που δέχτηκε τεράστιο κύμα αγάπης και βοήθειας μετά την αποκάλυψη για τις δύσκολες οικονομικές στιγμές που περνάει τα τελευταία χρόνια, είναι πλέον καλά και σήμερα θα πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο. 

 «Είναι όλα καλά, έκανα μια επέμβαση στο ισχίο μου. Μια προγραμματισμένη επέμβαση, η οποία συνέπεσε με τα υπόλοιπα γεγονότα της ζωής μου, η ψυχική υγεία με τους σωματικούς πόνους. Πάνε όλα μαζί αυτά τα πράγματα. Χειρουργήθηκα, πήγαν όλα καλά και γύρισα σπίτι μου. Βλέπω τη ζωή με άλλο μάτι. Ξεκινάω μια καινούργια ζωή» αποκάλυψε αρχικά ο Γιώργος Λαμπάτος στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού».

Ο ηθοποιός, επέστρεψε στο σπίτι που ζει τα τελευταία χρόνια, αυτό των 15 τ.μ. Οσο για το σπίτι που του παραχωρήθηκε από την οικογένεια του Γιώργου Βασιλείου, ζει ακόμα ο προηγούμενος ένοικος. Οπότε θα χρειαστεί κάποιο διάστημα μέχρι να φύγει.

Παράλληλα, ο Γιώργος Λαμπάτος ευχαρίστησε για την προβολή του θέματος, για άλλη μια φορά, καθώς όπως είπε βοηθήθηκε πάρα πολύ από τον κόσμο όταν έγινε γνωστό.

Ο ίδιος, ζήτησε και δημόσια συγνώμη στον Μάρκο Σεφερλή για τα όσα είχε πει για εκείνον, ενώ ανέφερε ότι σκέφτεται να επικοινωνήσει μαζί του για να λύσουν την παρεξήγηση.

Παράλληλα, στην εκπομπή μίλησε και ο δικηγόρος του Μάρκου Σεφερλή, ο οποίος ανέφερε ότι ο πελάτης του δεν έχει πάρει χρήματα από εκείνον καθώς μεταξύ άλλων, οι 4 τραπεζικοί λογαριασμοί του έχουν κατασχεθεί.

Ο Γιώργος Λαμπάτος βιώνει πολύ δύσκολα τα τελευταία χρόνια και προσπαθεί να επιβιώσει με τα ελάχιστα. Ο ηθοποιός είχε μιλήσει στην εφημερίδα Espresso και τον Νίκο Νικόλιζα για τη ζωή του και τις συνθήκες με τις οποίες ζει.

«Πέρασε από το μυαλό μου ακόμα και να αυτοκτονήσω. Ξέρεις τι είναι να καπνίζω ακόμα και αποτσίγαρα που βρίσκω στο δρόμο; Να μην έχω πολλές φορές ένα κομμάτι ψωμί; Μου είχαν κόψει το ρεύμα για ενάμιση χρόνο. Δεν είπα σε κανέναν τίποτα, από αξιοπρέπεια. Έπαιρνα την κιθάρα μου και με ένα κεράκι στο δωμάτιο τραγουδούσα παρέα με το σκυλάκι μου. Τι να πρωτοπληρώσεις με τα 220 ευρώ που παίρνω ως επίδομα; Τώρα είναι πάλι έτοιμοι να μου κόψουν ξανά το ρεύμα», είπε αρχικά ο Γιώργος Λαμπάτος.

Ο ηθοποιός αποκάλυψε: «Δουλειά ζητάω, όχι ελεημοσύνη. Επιβιώνω με το ΚΕΑ των 150 ευρώ το μήνα συν το επίδομα ενοικίου που είναι 70 ευρώ. Δεν έχω χτυπήσει καμία πόρτα. Ντρέπομαι και δεν αισθάνομαι καλά να μιλήσω για όλα όσα βιώνω. Το επόμενο όμως βήμα είναι είτε να ζητήσω βοήθεια από το Σπίτι του Ηθοποιού, είτε να μείνω στο δρόμο. Έφτασα στο σημείο να χάσω την αξιοπρέπειά μου και να πέσω πολύ χαμηλά. Πέρασε από το μυαλό μου να δώσω τέλος στη ζωή μου, γιατί βλέπω την αδικία και βρίσκω συνεχώς μπροστά μου τοίχο».

«Οι γονείς μου μού άφησαν ένα σπιτάκι στην Πρέβεζα, το οποίο είναι υποθηκευμένο. Με την τράπεζα έκανα έναν διακανονισμό να δίνω 110 ευρώ το μήνα για να το σώσω και να έφευγα να πήγαινα εκεί να μείνω. Όμως πώς να το σώσω όταν το μήνα παίρνω 220 ευρώ; Κι έτσι το μόνο που έχω είναι όσα έχω εδώ μέσα σε αυτό το υπόγειο», πρόσθεσε ο Γιώργος Λαμπάτος.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων