Κιβωτός και Άλλος Άνθρωπος, Η ζημιά στην αλληλεγγύη έγινε. Τι αναφέρουν Γωγώ Δελογιάννη και Δημήτρης Κοργιαλάς | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Κιβωτός και Άλλος Άνθρωπος, Η ζημιά στην αλληλεγγύη έγινε. Τι αναφέρουν Γωγώ Δελογιάννη και Δημήτρης Κοργιαλάς

Γωγώ Δελογιάννη: Εγώ χαζή είμαι; Τυφλή; Ήμουν εκεί κάθε μέρα και έβλεπα

 medlabnews.gr iatrikanea

Για την πολύκροτη υπόθεση στην οποία εμπλέκεται ο ιδρυτής της κοινωνικής κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος», Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος μίλησε η σεφ Γωγώ Δελογιάννη.

Καλεσμένη στην ΕΡΤ και το «Στούντιο 4»,αναφέρθηκε στον Πολυχρονόπουλο, λέγοντας πως την είχε ενημερώσει μία ημέρα πριν, ότι την επομένη θα βγει στη φόρα η υπόθεσή του.

«Ολο αυτό που έγινε είναι πλήγμα στην αλληλεγγύη. Ημουν 11 χρόνια στον ''Αλλο Ανθρωπο''. Εχω πάει παντού, μέχρι και Ουκρανία. Είναι πλήγμα και δεν είναι ωραίο και για μένα, γιατί συναισθηματικά ήταν πολύ βαρύ. Κλονίστηκε η εμπιστοσύνη που είχα σε αυτόν» είπε αρχικά.

Ειδικότερα, είπε πως «εννοείται πως κλονίστηκε η εμπιστοσύνη μου. Έμαθα από τον Κώστα (σ.σ. Πολυχρονόπουλο) ότι “αύριο θα βγει αυτό”, μου έστειλε μήνυμα και μου το είπε. “Ό,τι είναι να βγει, θα το ελέγξει η δικαιοσύνη” είπα. Τι να έλεγα; Δεν έχει και καμία σημασία, ότι είναι, θα αποδειχθεί. Ο Κώστας ισχυρίζεται ότι όλα είναι ψέματα, μακάρι και το εύχομαι, αλλά ό,τι και να πει η δικαιοσύνη τώρα έχει γίνει το πλήγμα στην αλληλεγγύη έχει γίνει. Η ζημιά έγινε. Μέσα σε έναν χρόνο και η Κιβωτός και ο Άλλος Άνθρωπος».

«Επειδή έκανα εντατική ψυχοθεραπεία τον τελευταίο καιρό, γιατί έλεγα “εγώ χαζή είμαι; Τυφλή; Ήμουν εκεί κάθε μέρα και έβλεπα, δεν μπορεί να μην έχω δει τίποτα”, έλεγα στον εαυτό μου «κάτσε και σκέψου σημάδια που έχεις αγνοήσει». Παιδιά, δεν έβρισκα! Και κατέληξα σε κάτι που είναι πιο συνολικό και πιο μεγάλο. Ότι, όταν σε κάτι θέλεις πολύ να πιστέψεις, όλα τα ψήγματα που μπαίνουν στη μέση δεν σε αφορούν και σου χαλάνε το όνειρο».

«Μετά τις καταγγελίες δεν έχουμε μιλήσει. Δεν ξέρω και τι να πω, δεν έχω τι να πω. Σε άλλους εθελοντές έχει πει ο Κώστας πως θέλει να συνεχίσουν το έργο, μετά είπε ότι θα το συνεχίσει μόνος του και υπάρχει ένα χάος εκεί. Ωστόσο είμαστε πολλοί που έχουμε πρόθεση να κάνουμε κάτι, θα δούμε αν αυτό γίνει σκοπός».

«Τώρα έχω να πάω 10 – 15 μέρες στον Άλλο Άνθρωπος. Κάπως κρύωσε η καρδιά μου. Ήταν απέναντι από το μαγαζί μου και πήγαινα κάθε δυο μέρες ενώ έχουμε κάνει μαζί και πάρα πολλές δράσεις» συμπλήρωσε η Γωγώ Δεληγιάννη

Ο Δημήτρης Κοργιαλάς αναφέρθηκε στην κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος».

Ο τραγουδιστής μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού» για το παιδί του, λέγοντας: «Τον λατρεύω. Είναι πάνω από εμένα, πάνω από οτιδήποτε υπάρχει σε αυτόν τον πλανήτη. Είμαι χαζομπαμπάς, με κάνει ό,τι θέλει και τρέχω πανικόβλητος όλη τη μέρα».

Ο Δημήτρης Κοργιαλάς μίλησε για την κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος» και τον έλεγχο που δέχεται ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος για «ξέπλυμα μαύρου χρήματος».

«Έχω πάει πολλές φορές να τραγουδήσω με δικά μου έξοδα και δεν έχω πληρωθεί»

«Έχω πάει πολλές φορές να τραγουδήσω με δικά μου έξοδα και δεν έχω πληρωθεί. Όντως μαγειρεύανε και δίνανε τα τρόφιμα εκεί που έπρεπε, αλλά από την άλλη είμαι λίγο εξοργισμένος, γιατί εγώ χαλούσα και χρόνο και χρήμα. Ερχόμουν για να βοηθήσω με όλη μου την καλή καρδιά και δεν είναι εύκολο να ξέρεις αυτό. Έχω αφήσει το παιδί μου στη Ναύπακτο για να φύγω να πάω να παίξω και να γυρίσω νύχτα. Δεν ξέρω τι συμβαίνει, με έχει πληγώσει αυτό το πράγμα. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα πει η Δικαιοσύνη, γιατί ποτέ δεν ξέρεις», είπε.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων