Σε σοκ βρίσκεται μία 40χρονη γυναίκα που τα ωάριά τους καταστράφηκαν σε κρυοσυντήρηση κλινικής | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σε σοκ βρίσκεται μία 40χρονη γυναίκα που τα ωάριά τους καταστράφηκαν σε κρυοσυντήρηση κλινικής

Η 40χρονη είπε στην ότι μου έχουν αρπάξει το όνειρο της μητρότητας.

medlabnews.gr iatrikanea 

Τα έμβρυα μίας 40χρονης καταστράφηκαν σε κρυοσυντήρηση κλινικής – «Μου άρπαξαν το όνειρο της μητρότητας»

Σε σοκ βρίσκεται μία 40χρονη γυναίκα που φοβάται ότι δεν θα μπορέσει να αποκτήσει παιδί αφού τα έμβρυα που είχε σε κρυοσυντήρηση σε κλινική μπορεί να έχουν καταστραφεί.

Η γυναίκα είναι μία από τις 136 γυναίκες που ενεπλάκησαν στην υπόθεση με μία διάσημη κλινική γονιμότητας του Εθνικού Συστήματος Υγείας της Βρετανίας (NHS). Όλες οι γυναίκες ενημερώθηκαν ότι τα έμβρυα και τα ωάριά τους ενδέχεται να μην επιβιώσουν από την απόψυξη επειδή είχαν καταψυχθεί σε ένα δυνητικά ελαττωματικό υγρό.

Η 40χρονη είπε στην MailOnline ότι «μου έχουν αρπάξει το όνειρο της μητρότητας. Το να γίνω μητέρα είναι κάτι που περίμενα με ανυπομονησία και έχω τόσα πολλά συναισθήματα. Για μένα μια οικογένεια ολοκληρώνεται όταν έχεις τα παιδιά σου».

«Αυτή η επιλογή υπάρχει πάντα, γι’ αυτό και φυλάς τα ωάρια και τα έμβρυά σου. Οπότε τώρα εισπράττεις το χάος που δημιούργησαν. Είναι το αίσθημα ότι έχεις χάσει. Όλη σου η προσπάθεια πήγε χαμένη και έκανες ένα λάθος γύρο και επέστρεψες στο ίδιο μέρος χωρίς να έχεις τίποτα στα χέρια σου», τόνισε η 40χρονη.

Το πρόβλημα με την κρυοσυντήρηση της κλινικής

Όλα τα ωάρια και τα έμβρυα που είναι πιθανόν να έχουν καταστραφεί καταψύχθηκαν στην κλινική τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2022. Ένα κατασκευαστικό σφάλμα από την αμερικανική εταιρεία CooperSurgical οδήγησε μία συγκριμένη παρτίδα του προϊόντος να έχει «φιαλίδια με λανθασμένη επισήμανση».

Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες φιάλες μπορεί να περιείχαν τον λάθος τύπο διαλύματος για την κατάψυξη των ωραρίων. Η γυναίκα είπε ότι ήταν θυμωμένη που το νοσοκομείο γνώριζε για το ζήτημα από τον περασμένο Μάρτιο αλλά συνέχιζε να τις δίνει ψεύτικε θεραπείες τον περασμένο Σεπτέμβριο ότι θα μπορούσε να γίνει μητέρα.

Η 40χρονη υποβλήθηκε σε θεραπεία εξωσωματικής γονιμοποίησης αφού αγωνίστηκε επί σειρά ετών να συλλάβει με φυσικό τρόπο με τον σύζυγό της. Οι δύο πρώτες θεραπείες έγιναν δωρεάν από το σύστημα υγείας της Βρετανίας αλλά δεν είχαν επιτυχία.

Έτσι η γυναίκα χρησιμοποίησε 1.700 βρετανικές λίρες για να κάνει μία νέα διαδικασία εξωσωματικής γονιμοποίησης. Η κλινική που επέλεξε είναι μία από τις πιο γνωστές στην Βρετανία. «Το πιο λυπηρό είναι ότι γνώριζαν ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα… αλλά όταν έκανα την τρίτη θεραπεία δεν μου είπαν για το θέμα. Εξακολουθούσα να υποβάλλομαι στη θεραπεία πιστεύοντας ότι θα μπορούσα να γίνω μητέρα, ενώ φαινόταν να γνωρίζουν ότι η πιθανότητα να συμβεί αυτό ήταν μικρή. Αυτό είναι που με θυμώνει περισσότερο», υπογράμμισε η 40χρονη.

Και συνέχισε: «Είμαι πραγματικά λυπημένη και συνήθως είμαι χαρούμενος άνθρωπος. Προσπαθώ να κρατήσω τον εαυτό μου απασχολημένο, αλλά αυτό το θέμα βρίσκεται στις σκέψεις μου. Για να είμαι ειλικρινής, είμαι σοκαρισμένη».

«Μου άρπαξαν το όνειρο της μητρότητας»

Η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι η κλινική της πρόσφερε δωρεάν θεραπεία για να επανορθώσει το «λάθος» όταν της ανέφεραν το πρόβλημα με τα κατεψυγμένα ωάρια. Επέλεξε να σκεφτεί την προσφορά, αλλά όταν επικοινώνησε με τον σύμβουλο για να την αποδεχτεί, της αρνήθηκαν περαιτέρω θεραπεία, ενώ το νοσοκομείο διεξήγαγε έρευνα για το τι συνέβη.

Τώρα λαμβάνει τώρα συμβουλευτική υποστήριξη λόγω του άγχους που προκάλεσε η υπόθεση στην ψυχολογία της, καθώς μπορεί να μείνει χωρίς παιδιά εξαιτίας της ηλικίας της. Επιπλέον είπε ότι δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει άλλον έναν κύκλο εξωσωματικής γονιμοποίησης και φοβάται ότι η όλη διαδικασία θα είναι πολύ πιο δαπανηρή αν ξεκινήσει πάλι από το μηδέν.

Και οι τρεις αποτυχημένες θεραπείες της προέρχονταν από την ίδια ομάδα εμβρύων που είχαν αποθηκευτεί στο δυνητικά ελαττωματικό υγρό, το οποίο είχε ημερομηνία λήξης τον Νοέμβριο του 2022. «Η συλλογή των ωαρίων μου ήταν μια χαρά, τα ποσοστά των εμβρύων μου ήταν πολύ καλά, οπότε ήμουν τόσο αισιόδοξη. Τις δύο πρώτες φορές απέτυχε και τα έμβρυά μου δεν επέζησαν. Την τρίτη την πλήρωσα εγώ, οπότε η επιλογή της χρηματοδότησής μου χάθηκε. Πλήρωσα για κάτι και χάθηκε» σημείωσε η 40χρονη.

«Μου άρπαξαν το όνειρο της μητρότητας. Και τι μου έχει απομείνει; Η συγγνώμη τους», υπογράμμισε η γυναίκα. Ανάμεσα στις γυναίκες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα είναι καρκινοπαθείς που προχώρησαν σε χειρουργική αφαίρεση της μήτρας τους.

Η θεραπεία για ορισμένους τύπους καρκίνου μπορεί να καταστήσει τις γυναίκες στείρες και γι’ αυτό τους συστήνεται να καταψύξουν τα ωάριά τους. Η κλινική καθυστέρησε να ενημερώσει τις γυναίκες για το πρόβλημα με το διάλυμα και γι’ αυτό ορισμένες δεν έχουν ωάρια να καταψύξουν και οι ελπίδες τους να γίνουν μητέρες εξανεμίζονται.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων