Σπάει τη σιωπή του, ο 27χρονος που κατηγορείται για βίαιη διακοπή κύησης. Τι κατέθεσε η 19χρονη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σπάει τη σιωπή του, ο 27χρονος που κατηγορείται για βίαιη διακοπή κύησης. Τι κατέθεσε η 19χρονη

Ο 27χρονος ισχυρίστηκε από την πρώτη στιγμή πως είναι αθώος.

 medlabnews.gr iatrikanea

Σοκ προκαλούν οι λεπτομέρειες της πρωτοφανούς υπόθεσης κακοποίησης με θύμα μια 19χρονη έγκυο στην Ζάκυνθο, η οποία βασανίστηκε και ξυλοκοπήθηκε από τον σύντροφό της, ενώ αναγκάστηκε να λάβει και χάπια προκειμένου να προκληθεί χημική αποβολή του εμβρύου που κυοφορούσε για έξι περίπου εβδομάδες.

Ο 27χρονος ισχυρίστηκε από την πρώτη στιγμή πως είναι αθώος. Λέει πως το 19χρονο κορίτσι πήρε από μόνο του χάπια για να αποβάλλει και ποτέ δεν την κακοποίησε.

Σπάει» τη σιωπή του ο 27χρονος από τη Ζάκυνθο που καταγγέλθηκε από τη 19χρονη σύντροφό του ότι της έδωσε χάπια για να διακόψει με τη βία την κύησή της.

0 27χρονος αρνείται της κατηγορίες και ισχυρίζεται ότι το ήθελε το μωρό.

Ο ίδιος σε δηλώσεις του στο Star τόνισε ότι «Δεν έχω κάνει τίποτα από αυτά που με κατηγορεί» ενώ πρόσθεσε: «Το ήθελα το μωρό. Στεναχωριέμαι».

Παράλληλα, αρνήθηκε κατηγορηματικά τις κατηγορίες ότι τη χτύπησε και της έδωσε χάπια: «Τίποτα από αυτά. Ούτε για τα χάπια δεν ξέρω κάτι. Ούτε που τα βρήκε, πότε τα πήρε... δεν ξέρω».

Τέλος, ο 27χρονος κάνει έκκληση στη σύντροφό του να πει την αλήθεια, ενώ παραδέχεται πως ήταν η πρώτη του αγάπη. «Πρώτη φορά στη ζωή μου είχα ερωτευτεί» λέει χαρακτηριστικά.

Η 19χρονη επιμένει στην καταγγελία της και μάλιστα σήμερα, 27 Φλεβάρη, εμφανίστηκε στον Ανακριτή για να δηλώσει παράσταση προς υποστήριξη κατηγορίας.

«Γιατί μου το έκανε αυτό; Μου σκότωσε το παιδί μου. “Για ποιο λόγο;” θα του έλεγα. Δεν έχει μετανιώσει τουλάχιστον καθόλου; Δεν νιώθει τύψεις μέσα του; Μου κατέστρεψε όλη μου τη ζωή». Αυτά είναι τα ερωτήματα που θέτει δημόσια στον πρώην σύντροφό της, η 19χρονη από την Ζάκυνθο που έχει καταγγείλει τον 27χρονο για την βίαιη διακοπή της εγκυμοσύνης.

Σχετικά με τη γιαγιά της, που κατηγορεί ο 27χρονος ότι δεν τον ήθελε λόγω της καταγωγής του, η 19χρονη ανέφερε: «Κατηγορεί και την γιαγιά μου, επειδή λέει ότι είναι Αλβανός. Η γιαγιά μου έχει βαφτίσει κοπέλα από την Αλβανία. Ποτέ η γιαγιά μου δεν είχε ρατσιστική πρόσθεσε προς κανέναν».

«Αυτό που σκέφτομαι συνέχεια είναι ότι έχασα το παιδί μου και δεν γυρίζει πίσω», αναφέρει η 19χρονη. Η νεαρή κοπέλα λέει πως έχει στα χέρια της στοιχεία που καίνε τον 27χρονο. Το πρωί πήγε στο δικαστικό μέγαρο για μα δηλώσει παράσταση υποστήριξης κατηγορίας.

«Τις επόμενες ημέρες η νεαρή κοπέλα θα δώσει και κατάθεση, θα εισφέρουμε όλα τα στοιχεία στη Δικαιοσύνη προκειμένου να στηρίξουμε την καταγγελία της και όλα αυτά τα οποία έζησε, εκείνο το μοιραίο βράδυ», δηλώνει η δικηγόρος της, Γιάννα Παναγοπούλου.

Τα νέα στοιχεία που θα τεθούν υπόψιν ανακριτή και εισαγγελέα από την 19χρονη, θεωρεί ότι θα αλλάξουν την μέχρι τώρα απόφαση του δικαστηρίου. «Έχουμε εμπιστοσύνη με τη δικηγόρο μου στην ελληνική Δικαιοσύνη, θα δώσουμε μεγάλο αγώνα», τονίζει η κοπέλα.

«Ό,τι μηνύματα, ό,τι κλήσεις, οτιδήποτε υλικό υπάρχει στα χέρια της κοπέλας θα μπουν στη δικογραφία προκειμένου να αποδειχθεί η αλήθεια», συμπληρώνει η κα Παναγοπούλου

Περισσότερες απαντήσεις για την υπόθεση θα δώσουν οι συνολικές εξετάσεις της 19χρονης και η έκθεση του ιατροδικαστή.

«Δεν υπάρχει ιατροδικαστική έκθεση μέχρι και σήμερα στη δικογραφία, αναμένεται η ιατροδικαστική έκθεση τις επόμενες μέρες», δηλώνει η δικηγόρος της 19χρονης.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων