Λαμπάτος σε Τριαντάφυλλο: Ο Μάρκος Σεφερλής είναι τόσο ευγενής που δεν θα προσέβαλε ιδίως παιδιά | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Λαμπάτος σε Τριαντάφυλλο: Ο Μάρκος Σεφερλής είναι τόσο ευγενής που δεν θα προσέβαλε ιδίως παιδιά

Οταν ένας καλλιτέχνης ασχολείται με ένα θέμα, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι κατά του ανθρώπου με τον οποίο ασχολείται

 medlabnews.gr 

"Τα παιδιά είναι η μεγάλη του αγάπη, δεν υπάρχει περίπτωση να έκανε κάτι που να τα προσβάλλει" τονίζει ο Γιώργος Λαμπάτος.

Ο Γιώργος Λαμπάτος μίλησε και πάλι στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα, το πρωινό της Τρίτης, στον Alpha. Μέσα σε όλα, μάλιστα, ο γνωστός ηθοποιός κλήθηκε να πάρει θέση για το πρόσφατο ξέσπασμα που είχε ο Τριαντάφυλλος στα social media για σκετς που έκανε πριν λίγα καλοκαίρια ο Μάρκος Σεφερλής στο Δελφινάριο.

Πιο συγκεκριμένα, ο Γιώργος Λαμπάτος σημείωσε χαρακτηριστικά πως «όταν ένας καλλιτέχνης ασχολείται με ένα θέμα, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι κατά του ανθρώπου με τον οποίο ασχολείται. Ίσα ίσα, όταν κάνουμε σάτιρα, θα πρέπει να βρίσκουμε θέματα που πραγματικά να ενδιαφέρουν τον κόσμο, γι’ αυτό και γίνεται. Αλλιώς δεν έχει νόημα να γίνεται η σάτιρα».

«Όλο αυτό μου κάνει εντύπωση γιατί ο Τριαντάφυλλος είναι ένας νέος άνθρωπος, μέσα σε όλα, ξέρει από τη δουλειά και είναι και αυτός πολύ καιρό μέσα στον χώρο. Μου κάνει εντύπωση πως τώρα αισθάνθηκε λίγο περίεργα. Όταν ο ηθοποιός είναι τέτοιου μεγέθους, σαν τον Μάρκο και έχει τη δυνατότητα αυτή του αυτοσχεδιασμού, μπορεί κάτι να παραλλάξει ή να πει κάτι λίγο διαφορετικά. Όχι όμως να να πει σε μια παράσταση και τελείως διαφορετικά να πει σε μια άλλη. Αυτό δεν συμβαίνει».

«Ο Μάρκος είναι τόσο ευγενής που δεν θα έκανε κάτι για να προσβάλλει. Ιδίως για τα παιδιά, που είναι η μεγάλη του αγάπη και που τον αγαπάνε τόσο πολύ. Νομίζω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έκανε ο Μάρκος κάτι που να προσβάλλει τα παιδιά» συμπλήρωσε, επίσης, ο Γιώργος Λαμπάτος στην ψυχαγωγική εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου στον Alpha.

Αίσιο τέλος είχε η διαμάχη του Γιώργου Λαμπάτου με τον Μάρκο Σεφερλή

«Μου πρότεινε να είμαι στο έργο που θα ανεβάσει και να με πάρει στο θίασο σε έναν πολύ ωραίο ρόλο» ανέφερε ο Γιώργος Λαμπάτος.

Ο Γιώργος Λαμπάτος μίλησε στην Super Κατερίνα για την επικοινωνία που είχε μαζί του ο Μάρκος Σεφερλής, μετά την κραυγή απόγνωσης που είχε ο ηθοποιός και την πρόταση που του έκανε να παίξουν μαζί στο θέατρο.

«Έψαχνα να βρω έναν δικηγόρο και χτύπησε το τηλέφωνο στο σπίτι μου, το σήκωσα και ήταν ο Μάρκος Σεφερλής. Του είπα ότι “σας ζητώ συγγνώμη” και μου απάντησε ότι “δεν χρειάζεται να μου πεις αυτό το πράγμα”.

Μου πρότεινε να είμαι στο έργο που θα ανεβάσει και να με πάρει στο θίασο σε έναν πολύ ωραίο ρόλο. Πετάω στα σύννεφα» είπε αρχικά ο Γιώργος Λαμπάτος για την πρόταση που του έκανε ο Μάρκος Σεφερλής.

«Δεν μπορούσα να το πιστέψω και δεν το περίμενα πραγματικά. Περίμενα το πολύ να γίνει η ανάκληση. Έμεινα άναυδος για λίγο. Ούτε το περίμενα να γίνει. Η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη γιατί ολοκληρώνεται η επανένταξή μου, μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία και με τη δουλειά και με τα θέματα υγείας μου.

Τελικά φαίνεται ότι ο Γιώργος Λαμπάτος είδε τη ζωή του να αλλάζει προς το καλύτερο, μετά τη συνέντευξη που έδωσε στην Espresso, αποκαλύπτοντας τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης, στις οποίες ζει, τα τελευταία χρόνια.


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων