Πολυχρονόπουλος: Φιλανθρωπικό μπαζάρ για την οικονομική στήριξη του «Άλλου Ανθρώπου» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Πολυχρονόπουλος: Φιλανθρωπικό μπαζάρ για την οικονομική στήριξη του «Άλλου Ανθρώπου»

Κάνουμε μπαζάρ για την οικονομική στήριξη του ''Άλλου Ανθρώπου''

 medlabnews.gr iatrikanea

Ένα φιλανθρωπικό μπαζάρ για την οικονομική στήριξη του «Άλλου Ανθρώπου» διοργάνωσε ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος. Ο ίδιος, μάλιστα, μιλώντας στην κάμερα του ΑΝΤ1, δήλωσε πως ό,τι πωληθεί θα είναι με αποδείξεις.

«Είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά δεν παύουμε να ελπίζουμε και να μαχόμαστε για την αλήθεια και για να συνεχίσει ο ‘’Άλλος Άνθρωπος’’», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος.

Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος: Δεν έχω παίξει ούτε μισό λεπτό του ευρώ από λεφτά του «Άλλου Ανθρώπου» Υπενθυμίζεται πως ο ιδρυτής της κοινωνικής κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος», Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος, μιλώντας στις 07/03 στο MEGA, είπε: «Από το 2020 έως το 2024, πήραμε πολλά χρήματα από δωρεές, σίγουρα πάνω από 600.000 ευρώ. Όμως, δεν υπάρχει πλήρης εικόνα. Δεν κάνουμε φιλανθρωπία, αλλά αλληλεγγύη».

«Δεν βάζαμε χρήματα μέσα σε κουτιά, αλλά τρόφιμα. Αποτελούν μεμονωμένες δράσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, μάζευαν χρήματα και μας τα έστελναν», υποστήριξε, εν συνεχεία, για τα πλάνα που είδαν στο παρελθόν το «φως» της δημοσιότητας.«Δεν είμαι εργαζόμενος, ζω από τον “Άλλο Άνθρωπο”»

«Το αυτοκίνητο που δώριζαν στον “Άλλο Άνθρωπο”, το οδηγούσα εγώ. Στο σπίτι που δώριζαν, έμενα εγώ. Δεν είμαι εργαζόμενος, ζω από τον “Άλλο Άνθρωπο”. Ακόμη και τα τσιγάρα μου, τα αγοράζω με λεφτά του “Άλλου Ανθρώπου”», είπε ακόμη ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος.

«Δεν έχω παίξει σε καμιά παράνομη μπαρμπουτιέρα. Δεν έχω παίξει ούτε μισό λεπτό του ευρώ από λεφτά του “Άλλου Ανθρώπου”. Τα περισσότερα χρήματα που μού έδιναν, πήγαιναν στην κουζίνα. Ξέρετε αν υπήρχαν άνθρωποι που μού έδιναν χρήματα για να πάω διακοπές; Να πάω στα μπουζούκια ή να τα κάνω ό,τι θέλω;», είπε ακόμη.

Στα δικαστήρια για μηνύσεις

«Θα μηνύσουμε όλους αυτούς που βγάλανε διάφορα πράγματα, ότι έχω διαμάντια ξενοδοχεία και αμύθητη περιουσία, πως έχω κάνει κομπίνες με την Αρχιεπισκοπή», ανέφερε νωρίτερα ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος, προσερχόμενος στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Όπως διευκρίνισε ο δικηγόρος του, οι μηνύσεις θα κατατεθούν εις βάρος δημοσιογράφων, εκδοτών και Μέσων ενημέρωσης.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων