Πολυχρονόπουλος. Διοργανώνει συναυλία με σκοπό να μαζευτούν χρήματα για τα δικαστικά του έξοδα | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Πολυχρονόπουλος. Διοργανώνει συναυλία με σκοπό να μαζευτούν χρήματα για τα δικαστικά του έξοδα

Μέχρι σήμερα δε μου έχει κάνει κανείς μήνυση, ούτε με έχει φωνάξει κάποιος εισαγγελέας…

 medlabnews.gr iatrikanea

Ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος διοργανώνει μουσική βραδιά αλληλεγγύης με σκοπό να μαζευτούν 3.600 ευρώ για να καλυφθούν τα δικαστικά έξοδα του «Άλλου Ανθρώπου» για τις αγωγές και τις μηνύσεις που έχει καταθέσει.

Ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος, λίγες ημέρες πριν δημοσιευθεί η αφίσα για τη μουσική βραδιά που διοργανώνει, είχε μιλήσει στην εκπομπή του Alpha «Super Κατερίνα» τονίζοντας για ακόμη μια φορά ότι δεν έχει πάρει καθόλου λεφτά από το ταμείου του «Άλλου Ανθρώπου».

Αρχικά, ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος ανέφερε: «Φυσικά και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μου γύρισαν την πλάτη μετά από όλα αυτά που ακούστηκαν. Τι να πούμε; Ψέματα; Αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι άνθρωποι που φωτογραφιζόντουσαν μαζί μου και φοβούνται να έρθουν μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Πίκρα δεν έχω, απογοήτευση έχω. Δεν απογοητεύτηκα όμως από τους ανθρώπους. Καταλαβαίνω, κι εγώ να ήμουν το ίδιο θα έκανα. Εδώ στην αρχή, μετά την 3η-4η μέρα που προβάλλονταν το θέμα από τους δημοσιογράφους, άρχισα να αμφιβάλλω εγώ για τον εαυτό μου.

Ήταν κατασπάραγμα. Για 5-6 μέρες, από το πρωί μέχρι το βράδυ, όλα τα μέσα ενημέρωσης παίζανε εμένα λες και ήμουν ο Αλ Καπόνε. Μέχρι σήμερα δε μου έχει κάνει κανείς μήνυση, ούτε με έχει φωνάξει κάποιος εισαγγελέας… Δε μπορούσα να μην κάνω αγωγές… Όλες οι καταγγελίες που είδα ήταν ψεύτικες. Η φωτογραφία μου που βγήκε, ήταν παράνομη. Τους έδωσε κανείς το δικαίωμα; Το έχω πει τόσες φορές και θα το ξαναπώ, δεν έχω πάρει μισό σέντ από το ταμείο του “‘Αλλου Ανθρώπου”…».

Στην συνέχεια, ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος πρόσθεσε: «Με την ηθοποιό που είχαν πει ότι έχουμε σχέση, είμαι χωρισμένος εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Άλλο να είμαστε συνεργάτες και άλλο να έχουμε σχέση. Φυσικά και δεν είμαστε πλέον συνεργάτες, συνεχίζω όμως να έχω προσωπική ζωή. Έχω τη σύντροφό μου που με στηρίζει από την πρώτη στιγμή που έσκασε αυτό και εξακολουθεί να είναι δίπλα μου… Εννοείται ότι θα το πάρω το κορίτσι».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων