Πολυχρονόπουλος για τον άλλο άνθρωπο. Θα μηνύσουμε όλους αυτούς που βγάλανε διάφορα πράγματα | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Πολυχρονόπουλος για τον άλλο άνθρωπο. Θα μηνύσουμε όλους αυτούς που βγάλανε διάφορα πράγματα

Είπαν ότι έχω περιουσίες και διαμάντια, θα μηνύσουμε όλους αυτούς για τα ψέματα

 medlabnews.gr

Το πρωινό εντόπισε τον Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο στην Ευελπίδων, συνοδευόμενους από τους δικηγόρους του, προκειμένου να καταθέσει μηνύσεις.

Ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος, ο ιδρυτής του Άλλου ανθρώπου μίλησε στο Πρωινό: «Θα μηνύσουμε όλους αυτούς που βγάλανε διάφορα πράγματα, ότι έχω περιουσίες, ότι έχω διαμάντια, όλα αυτά τα ψέματα..

Θα μηνυθούν και τα μέσα και οι άνθρωοποι. Ό,τι γνωρίζετε εσείς, γνωρίζω και εγώ. Δεν με έχει καλέσει κανένας ακόμη, απλά γίνεται μία έρευνα. Και καλά κάνουν. Ο λογαριασμός της μητέρας μου. είναι δεσμευμένος και γίνεται έρευνα. Καλά κάνουν και κάνουν την έρευνα.

Ο Άλλος Άνθρωπος συνεχίζει. Δε θα είναι τόσο μεγάλο, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Ο κόσμος δε μπορεί να δώσει χρήματα, γιατί δεν έχουμε λογαριασμούς. Τρόφιμα φέρνει. Ούτε ένα λεπτό δεν έχω καταχραστεί από τα χρήματα που έχει δώσει ο κόσμος για τον Άλλο Άνθρωπο. Υπήρχαν χρήματα που είχε δώσει ο κόσμος για μένα»!

Μάλιστα, αποκάλυψε στον Λιάγκα ότι από δωρεά πληρώθηκε και το ενοίκιο του Μαρτίου για τις εγκαταστάσεις του Άλλου Ανθρώπου.

Όσο για τον Γιώργο Μαζωνάκη, ανέφερε πως δεν έχει μιλήσει με κανέναν, αλλά μόνο μηνύματα έχει δεχτεί από πολλούς.

Όπως έχει αναφέρει ο ίδιος ο κ. Πολυχρονόπουλος, τα μηνιαία έξοδα της κοινωνικής κουζίνας κυμαίνονται από 6.000 έως 7.000 ευρώ με πάγια έξοδα το χρόνο να φθάνουν το ποσό των 70 χιλιάδων ευρώ.

Ερωτηθείς αν έπαιρνε παραπάνω από 70 χιλιάδες ευρώ δωρεές το χρόνο απάντησε: «Πολλά παραπάνω, ειδικά από το 2020 μέχρι το 2024 που έγιναν οι μεγαλύτερες καταστροφές που έχει ζήσει η Ελλάδα. Από δωρεές μπορεί να έχω λάβει και παραπάνω από 600 χιλιάδες ευρώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια».

Στην κριτική που έχει ασκηθεί γιατί δεν υπήρχε κάποιο σύστημα καταγραφής όλων των ποσών απάντησε ο κ. Πολυχρονόπουλος: «Δεν υπάρχει πλήρης εικόνα. Εμείς κάνουμε αλληλεγγύη κι όχι φιλανθρωπία, αυτό έχει τεράστια διαφορά. Υπάρχουν όμως οι λογαριασμοί που έμπαιναν τα χρήματα, εκεί έμπαιναν χρήματα. Στα κουτιά του ”Άλλου Ανθρώπου” δεν έμπαιναν χρήματα. Τα κουτιά που λένε ότι υπήρχαν στα μαγαζιά, εκεί έφερναν τρόφιμα».

Ο ίδιος ο κ. Πολυχρονόπουλος πώς κάλυπτε τα προσωπικά του έξοδα;

«Αυτά τα έξοδα πάντα καλύπτονταν από τον ”Άλλο Άνθρωπο”. Εγώ ζω μέσα από τον ‘Άλλο Άνθρωπο” ακόμα και τα τσιγάρα μου τα έχω από τον ”Άλλο Άνθρωπο”».

Σχετικά με τις δράσεις αλληλεγγύης που έχει κάνει ο κ. Πολυχρονόπουλος ξεκαθάρισε στον Νίκο Ευαγγελάτο ότι έχει έγγραφα κι ότι έχει και μάρτυρες, που το πιστοποιούν.

Ενώ για τα όσα έχουν αναφερθεί για μία πιθανή ενασχόληση του Κώστα Πολυχρονόπουλου με τυχερά παιχνίδια απάντησε: «Λεφτά του ”Άλλου Ανθρώπου” δεν έχω παίξει ούτε μισό λεπτό. Υπήρχαν άνθρωποι που μου έδιναν χρήματα για προσωπική μου χρήση, κι από αυτά τα χρήματα πολλά πήγαιναν στον ”Άλλο Άνθρωπο”».

Ενώ ο δικηγόρος του κ. Πολυχρονόπουλου σχολίασε: «Πρόκειται για μία κλασσική περίπτωση ανθρώπου που τον ”πνίγει” το δίκιο του. Γνωρίζει τις λεπτομέρειες αυτών των οποίων κατηγορείται, αλλά δεν μπορούμε να τις αποκαλύψουμε με αποτέλεσμα οι απαντήσεις του να ερμηνεύονται και με άλλο τρόπο».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων