Free website traffic generator Σοκαριστική μαρτυρία της γυναίκας που την έδειραν στην Θηβών, «Με χτύπησε, μετά μπήκε στο αμάξι και πάτησε τον άνδρα μου» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σοκαριστική μαρτυρία της γυναίκας που την έδειραν στην Θηβών, «Με χτύπησε, μετά μπήκε στο αμάξι και πάτησε τον άνδρα μου»

Άγριος ξυλοδαρμός στη Θηβών

medlabnews.gr  

Πρωτόγνωρες σκηνές εκτυλίχθηκαν στην λεωφόρο Θηβών στο ύψος του Αιγάλεω ανάμεσα σε οδηγούς αυτοκινήτων οι οποίοι δεν δίστασαν να χτυπήσουν και γυναίκα, αλλά και να παρασύρουν με το αυτοκίνητό τους, τον συνοδηγό της.

Όπως έγινε γνωστό, στη συμβολή της Ιεράς Οδού και της Θηβών, τσακώθηκαν δύο οδηγοί. Βγήκαν έξω από τα ΙΧ (στο ένα 43χρονος από την Αλβανία, και 43χρονη από την Ελλάδα) και στο άλλο τρία άτομα.

Τα χτυπήματα που δέχθηκε η ίδια αλλά και ο σύζυγός της, με συνέπεια να μεταφερθούν στο νοσοκομείο ΚΑΤ μετά τον ξυλοδαρμό τους, περιέγραψε το ένα από τα δύο θύματα της επίθεσης που έγινε σήμερα, Τρίτη, στο Αιγάλεω.

«Τον άνδρα μου τον χτύπησαν με πόδια, με μπουνιές…»

Η σύζυγος με εμφανή τα σημάδια στο πρόσωπο από τα άγρια χτυπήματα, μίλησε στην τηλεόραση του Star.

«Αυτοί οι άνθρωποι θα ήταν καλά να ήταν στο νοσοκομείο ή στο τρελοκομείο όχι στους δρόμους, αυτό έχω να πω» δήλωσε.

Ενώ συνέχισε λέγοντας:

«Όταν μου έριξε μπουνιά, εγώ έπεσα κάτω και μετά τον άνδρα μου τον χτύπησαν με πόδια με μπουνιές και δεν ξέρω εγώ τι».

«Όταν είδα τον άνδρα μου κάτω ήταν τρείς πάνω του. Τότε πήγα να τον τραβήξω, δεν ξέρω ποιος με χτύπησε και μετά νοιώθω πόνο στο πόδι (…) Αυτός μπήκε στο αμάξι και ήθελε να τον πατήσει, έβαλα τα χέρια μετά, δεν κατάλαβε τίποτα, αλλά τον πάτησε πάνω στο σώμα του».

Διαβαστε επισης

Υπάρχει συσσωρευμένος θυμός; Συμπτώματα που συνοδεύει τον θυμό. Τρόποι διαχείρισης του θυμού

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων