Τιτίκα Στασινοπούλου: Τι λέει για την μάχη της με τον καρκίνου του μαστού | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Τιτίκα Στασινοπούλου: Τι λέει για την μάχη της με τον καρκίνου του μαστού

Η Τιτίκα Στασινοπούλου μίλησε για τη δική της μάχη με τον καρκίνο.

 medlabnews.gr iatrikanea 

Η Τιτίκα Στασινοπούλου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα για τον Πέτρο Φιλιππίδη και τη δικαστική του περιπέτεια, αλλά και για τη δική της μάχη με τον καρκίνο.

Όπως ανέφερε η γνωστή ηθοποιός η κατάσταση της υγείας είναι καλύτερη μετά το χειρουργείο στο οποίο υποβλήθηκε στο στήθος της.

Η Τιτίκα Στασινοπούλου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα για τον Πέτρο Φιλιππίδη και τη δικαστική του περιπέτεια, αλλά και για τη δική της μάχη με τον καρκίνο.

 

«Ξεπέρασα έναν καρκίνο και προχωράμε. Αντιμετωπίστηκε με επέμβαση, μου αφαίρεσαν κάτι περιττό και το πετάξανε. Είμαι με ένα στήθος λιγότερο, δεν έβαλα ψεύτικο, ούτε τίποτα», είπε η Τιτίκα Στασινοπούλου.

Ενώ πρόσθεσε: «Δεν είμαι τυπική στις εξετάσεις, αλλά η διαίσθησή μου λέει ότι όλα είναι καλά. Όταν έρθει η ώρα να φύγω, δεν θα φύγω έτσι μέσα στο χώμα, θα με αποτεφρώσουν. Με στεναχωρεί να με χώσουνε στο χώμα και να με τρώνε τα σκουλήκια», εξομολογήθηκε η Τιτίκα Στασινοπούλου στην πρωινή εκπομπή του Alpha

Αυτό δεν μου αρέσει καθόλου, προτιμώ να είμαι ατόφια. Ο γιος μου δεν μπορεί να έχει άποψη, αφορά τη δική μου ζωή.

Εγώ απλά του αφήνω παραγγελιά. Θέλω να “φύγω” έτσι στον φούρνο ψητή με πατατάκια” ανέφερε η Τιτίκα Στασινοπούλου.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων