Δώρα Χρυσικού. Νίκησε τον καρκίνο. Όσο απομακρύνομαι από την ασθένεια, συρρικνώνεται ο φόβος μου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Δώρα Χρυσικού. Νίκησε τον καρκίνο. Όσο απομακρύνομαι από την ασθένεια, συρρικνώνεται ο φόβος μου

Μετά από εδώ θα πάω στον γιατρό μου. Πάντα το αντιμετωπίζω με αισιοδοξία μέχρι να φτάσω στην πολυπόθητη 5ετία

 medlabnews.gr iatrikanea

Μία πολύ συναισθηματική εξομολόγηση έκανε η Δώρα Χρυσικού, μέσα από τη συνέντευξη που έδωσε όσο ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη»

Η ηθοποιός, μίλησε για την περιπέτειά της με τον καρκίνο, τονίζοντας ότι είναι καλά στην υγεία της και εξετάζεται πολύ συχνά.

Δώρα Χρυσικού: «Έχω ξαναβρεί τις δυνάμεις μου»

«Είμαι καλά, έχω ξαναβρεί τις δυνάμεις μου, το βλέπω στο σώμα μου. Είμαι τώρα 2,5 χρόνια από την περιπέτεια με την υγεία μου. Εξετάζομαι πολύ συχνά, κάθε 3 μήνες. Μετά από εδώ θα πάω στον γιατρό μου. Αλλά πλέον, όσο απομακρύνομαι από την ασθένεια, συρρικνώνεται ο φόβος μου», ανέφερε η ηθοποιός.

Η Δύναμη της Αυτοπεποίθησης

«Ήμουνα χωρίς φρύδια, μαλλιά και πάλι αισθανόμουν ότι είμαι ποθητή από τον σύντροφό μου κι ότι ακόμα μπορούσα να βγω και να με φλερτάρουν. Πήγα κι έκανα μπάνιο με την τομή, δεν έβαλα ολόσωμο μαγιό επίτηδες και χωρίς μαλλιά, χωρίς να αλλάξω την εικόνα μου κι ήταν μεγάλη ανάσα αυτό το πράγμα για εμένα. Κυκλοφορούσα κανονικά με το μαντιλάκι μου γιατί δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να μπω στην γυάλα. Δεν είχα κάνει κάτι κακό για να μπω στην γυάλα. Αυτό θέλω να φωνάξω: “Μην αφήσετε κανέναν κερατά να σας βάλει στην γυάλα”», εξομολογήθηκε πρόσφατα στην Αυγή μιλώντας για την περιπέτειά της, μέσα από την οποία βγήκε νικήτρια και πολύ πιο δυνατή!

«Πάντα με απασχολεί όταν πηγαίνω για εξετάσεις, απλώς πιστεύω ότι το έχω αφήσει πίσω μου και πάντα το αντιμετωπίζω με αισιοδοξία μέχρι να φτάσω στην πολυπόθητη 5ετία», πρόσθεσε.

Τέλος, η Δώρα Χρυσικού αναφέρθηκε στη σημασία που έχει για εκείνη η «Γη της Ελιάς», όπου πρωταγωνιστεί ως Αρετή. «Ελπίζω να ζήσω και μετά από 20 χρόνια να λέω “έκανα αυτή και αυτή τη δουλειά” η “Ελιά” θα είναι πάντα μια σειρά μέσα από την οποία έζησα την αρρώστια και την ίαση, είναι κάτι που δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Είναι ένα πολύ συνταρακτικό συμβάν στη ζωή ενός ανθρώπου» είπε η Δώρα Χρυσικού.

Η ερμηνεία της ως «Αρετή« έχει κερδίσει τις καρδιές των θεατών, δημιουργώντας έναν πυρήνα θαυμαστών γύρω από τον ρόλο της. Στην γιορτή της, η παρουσία του γοητευτικού της συντρόφου ξεχώρισε ιδιαίτερα, καθώς έδειχνε να είναι η απόλυτη στήριξή της, ακούγοντας με προσοχή τα λόγια της και προσφέροντας την αγάπη του σε κάθε στιγμή.

Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων