Η Βάνα Μπάρμπα μίλησε για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει. Το λάθος ήταν δικό μου γιατί δεν πήγαινα στους γιατρούς | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Η Βάνα Μπάρμπα μίλησε για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει. Το λάθος ήταν δικό μου γιατί δεν πήγαινα στους γιατρούς

Μεταξύ άλλων, μάλιστα, η δημοφιλής πρωταγωνίστρια εστίασε τόσο στη σημασία της πρόληψης για την υγεία όσο και στη συμφιλίωση που έχει με τον χρόνο

 medlabnews.gr iatrikanea

Η Βάνα Μπάρμπα παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! και τον δημοσιογράφο Νίκο Γεωργιάδη.

Μεταξύ άλλων, μάλιστα, η δημοφιλής πρωταγωνίστρια εστίασε τόσο στη σημασία της πρόληψης για την υγεία όσο και στη συμφιλίωση που έχει με το πέρασμα του χρόνου.

Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, η Βάνα Μπάρμπα επισήμανε πως «θέλω να πω στον κόσμο να μην κάνει το δικό μου λάθος, να μην αμελεί την πρόληψη. Και να μένει μακριά από το στρες. Αυτός είναι ο μεγαλύτερος μου εχθρός, μαζί με τον φόβο. Θα το πολεμήσω, θα είμαι μαχήτρια. Μπορείς να περάσεις καλά και με 10 ευρώ στην τσέπη, φτάνει με αυτό το κυνήγι του χρήματος.

«Αυτές τις μέρες, έχω να κάνω μία ακόμα αναγνωριστική επέμβαση για να δούμε σε ποια κατάσταση βρίσκομαι. Δεν θέλω να δίνω περισσότερες λεπτομέρειες για να μην τρομάζουν οι άνθρωποι δίπλα μου. Πέρασα δύσκολα, αλλά το λάθος ήταν δικό μου. Εγώ δεν πήγαινα στους γιατρούς. Όταν δεν κάνεις πρόληψη επειδή έχεις φοβία, δεν σου φταίει μετά κανείς. Και στο τέλος τα πράγματα έγιναν σμπαράλια», είπε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε στη συνέχεια, δεν φοβάται καθόλου τον θάνατο ή ότι μπορεί να πάθει κάτι. Την τρομάζει όμως, η σκέψη να μην έχει τακτοποιήσει το παιδί της.

«Δεν φοβάμαι. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να έχω τακτοποιήσει το παιδί μου. Δεν με ενδιαφέρει αν θα πάθω κάτι, απλά θέλω να είμαι κοντά στο παιδί, να μπορώ να το στηρίξω. Αυτό το πλάσμα το αγαπάω όσο τίποτα στη ζωή μου, όπως κάθε μητέρα. Για το παιδί μου θέλω να είμαι καλά», εξήγησε.

Τέλος, αποκάλυψε πόσο καιρό ταλαιπωρείται με την υγεία της. «Είναι τώρα τρία χρόνια, τέσσερα. Αλλά μέσα σε αυτό το διάστημα, έχασα τους δικούς μου ανθρώπους, πρώτα την αδερφή μου, μετά τη μάνα μου, οπότε δεν είχα ούτε τον χρόνο, ούτε τη διάθεση, ούτε το κουράγιο να ψαχτώ. Τώρα πρέπει να κάνω κι αυτή την επέμβαση. Σύντομα θα ξέρουμε πού βρισκόμαστε. Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Μακάρι να σβήσουμε και τη λέξη "καρκίνος" δίπλα από το όνομά μου», είπε κλείνοντας.

Αναφορικά με τις θεραπείες που ακολουθεί, η ηθοποιός είπε πρόσφατα στο «Πάμε Δανάη»: «Είμαι καλύτερα με τις ανοσοθεραπείες και όλα, πάω καλύτερα» χωρίς, ωστόσο, να πει περισσότερα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

Η αφαίρεση όγκου και η ανοσοθεραπεία. "Εγώ φταίω για τον καρκίνο

Μεταξύ άλλων η γνωστή πρωταγωνίστρια μίλησε για το θέμα που αντιμετωπίζει με την υγεία της και αποκάλυψε ότι σε λίγες ημέρες θα κάνει άλλη μια επέμβαση που δε γίνεται να αποφευχθεί.

«Λατρεύω το παιδί μου, γι’ αυτό θέλω να είμαι καλά»

Στη συνέντευξη η Βάνα Μπάρμπα είπε, μεταξύ άλλων, ότι: «Χάνω τη μητέρα μου τώρα μέρα με τη μέρα, έχει άνοια». Η μητέρα της Βάνας Μπάρμπα έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 85 ετών.

Ο ίδιος ρεπόρτερ είχε επικοινωνία μαζί της και ανέφερε: «Η μητέρα της Βάνας Μπάρμπα, Αφροδίτη, έδινε χρόνια μάχη με την άνοια. Τον τελευταίο καιρό νοσηλευόταν στο γενικό νοσοκομείο Φιλιατών, στη Θεσπρωτία. Η Βάνα Μπάρμπα βρίσκεται αυτή τη στιγμή καθ’ οδόν, μίλησα μαζί της, είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Ήταν βέβαια προετοιμασμένη για το συμβάν, γιατί ήταν μακροχρόνιο το πρόβλημα».

Πιο αναλυτικά, στη συνέντευξή της η ηθοποιός είπε: «Ζω δύσκολα την τελευταία πενταετία. Έχασα την αδελφή μου, χάνω τη μητέρα μου τώρα μέρα με τη μέρα. Έχει άνοια. Δυστυχώς είναι αυτή η αρρώστια που έχουν οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας. Βλέπεις ο άνθρωπός σου δεν μπορεί να σε δει, να σε καταλάβει, δεν μπορείς να τον βοηθήσεις. Το μυαλό παίζει παιχνίδια, είναι απίστευτο. Μετά εγκαταλείπεται. Ο πιο σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μας είναι η μητέρα μας. Η κατάστασή της είναι δύσκολη, μετράμε μέρες. Είμαι έτοιμη γιατί 8 μήνες πηγαινοέρχομαι. Είναι δύσκολο και για τον πατέρα μου, την οικογένεια μας».

«Έχω μια μαγική σχέση με το κοινό. Είμαι δυνατή πια, θέλω να αποτελώ παράδειγμα για τις γυναίκες. Αν μου συμβεί κάτι, θα είμαι η πρώτη που θα βγει και θα το πει».

Εξομολογείται για την κακοποιητική συμπεριφορά που υπέστη από σύντροφό της

«Πήγε να με πνίξει με το μαξιλάρι, παραλίγο να βγω νεκρή από τα χέρια του», λέει η Βάνα Μπάρμπα.

Σου ξαναλέω όμως ότι υπάρχει η κακοποίηση στις σχέσεις, που δεν είναι απαραίτητα σωματική ή λεκτική. Μπορεί σε σένα να μην το είχε τολμήσει κανείς…

Κάνεις λάθος. Έχω ζήσει την κακοποίηση μικρή, στα 19 μου, από έντονη ζήλια. Επειδή μας κοιτούσαν κόντεψε να με σκοτώσει, παραλίγο να βγω νεκρή από τα χέρια του. Πήγε να με πνίξει με το μαξιλάρι, πνιγόμουν, δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Ακόμα έχω τραύμα από αυτό, πας να βάλεις ένα μαξιλάρι δίπλα μου και τρομάζω. Στα 19 μου όμως δεν καταλάβαινα πόσο σοβαρό ήταν αυτό που δεχόμουν. Όλοι τα έχουμε περάσει αυτά.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων