medlabnews.gr iatrikanea
Μια από τις πιο συγκλονιστικές ιστορίες των τελευταίων μηνών φαίνεται πως παίρνει πλέον μια ελπιδοφόρα τροπή. Η 13χρονη μαθήτρια που είχε πέσει από μπαλκόνι σχολείου στο Χαϊδάρι και είχε δώσει σκληρή μάχη για τη ζωή της, νοσηλεύεται πλέον εκτός κινδύνου και αναμένεται να συνεχίσει την πορεία της σε κέντρο αποκατάστασης.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η μαθήτρια νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία». Κουνάει τα άκρα της, αντιλαμβάνεται, επικοινωνεί, ενώ έχει κλείσει και η τραχειοτομή της, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος.
Το χρονικό της πτώσης και οι ανακοπές
Η περιπέτεια για τη 13χρονη μαθήτρια στο Χαϊδάρι είχε ξεκινήσει όταν έπεσε από τον πρώτο όροφο γυμνασίου, με την κατάστασή της να χαρακτηρίζεται εξαρχής εξαιρετικά κρίσιμη. Το παιδί διακομίστηκε αρχικά στο Αττικό Νοσοκομείο και ακολούθως μεταφέρθηκε διασωληνωμένο στο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία, όπου εισήχθη εσπευσμένα για μια πολύωρη και ιδιαίτερα δύσκολη χειρουργική επέμβαση διάρκειας περίπου τεσσάρων ωρών.
Κατά τη διάρκεια της χειρουργικής διαδικασίας, η ανήλικη παρουσίασε επανειλημμένες ανακοπές, με τους γιατρούς να κάνουν λόγο για «θαύμα» όσον αφορά την επαναφορά της, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, η 13χρονη έφυγε από τη ζωή 4 με 5 φορές μέσα στο χειρουργείο προτού σταθεροποιηθεί και μεταφερθεί για στενή παρακολούθηση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Οι κακώσεις που είχε υποστεί ήταν βαρύτατες. Δημοσιεύματα αναφέρουν κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, αιμοθώρακα και κατάγματα στη λεκάνη. Η αναπνευστική της λειτουργία έχει πλέον αποκατασταθεί, ενώ η επαφή της με το περιβάλλον έχει επανέλθει.
Το επόμενο μεγάλο βήμα δεν είναι απλώς το εξιτήριο. Είναι η αποκατάσταση. Μετά από τόσο σοβαρό τραυματισμό, η συνέχιση της φροντίδας σε εξειδικευμένο κέντρο είναι κρίσιμη για την κινητική, νευρολογική και συνολική λειτουργική επάνοδο ενός παιδιού.
Η υπόθεση είχε συγκλονίσει γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς το περιστατικό συνέβη μέσα σε σχολικό χώρο. Οι αρχικές πληροφορίες ανέφεραν ότι η μαθήτρια έχασε την ισορροπία της και έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου, ενώ οι ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος είχαν τεθεί υπό διερεύνηση.
Πέρα από τη συγκίνηση για τη θετική εξέλιξη, η ιστορία της 13χρονης ανοίγει ξανά τη συζήτηση για την ασφάλεια των παιδιών στα σχολεία. Κάθε σχολικό ατύχημα πρέπει να εξετάζεται σοβαρά, όχι για να αναζητείται βιαστικά ένας ένοχος, αλλά για να εντοπίζονται κίνδυνοι, ελλείψεις και σημεία που μπορούν να προληφθούν.
Σήμερα, όμως, το σημαντικότερο είναι ότι ένα παιδί που βρέθηκε ένα βήμα πριν από τον θάνατο κατάφερε να μείνει στη ζωή. Και αυτό οφείλεται στη δύναμη της ίδιας, στην αγωνία της οικογένειάς της και στην προσπάθεια των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού που στάθηκαν δίπλα της στις πιο κρίσιμες ώρες.
Η μάχη δεν έχει τελειώσει. Αλλά η 13χρονη από το Χαϊδάρι έκανε το πιο δύσκολο βήμα: κέρδισε τη ζωή.




Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου