2 χρυσά και 2 ασημένια βραβεία για σημαντικά κοινωνικά προγράμματα ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης κοινού
Η Novartis Hellas απέσπασε για μια ακόμα φορά σημαντικές διακρίσεις, καθώς κατέκτησε δύο χρυσά και δύο ασημένια βραβεία στα «Healthcare Business Awards», που διοργάνωσε για πρώτη φορά το “Health Daily” της Boussias Communications. Στόχος της διοργάνωσης είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει την επιχειρηματική αριστεία, την καινοτομία, τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και τις βέλτιστες πρακτικές των επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του κλάδου της Υγείας. Οι βραβεύσεις συνιστούν αναγνώριση του συστηματικού έργου της Novartis Hellas στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά τη δέσμευση της εταιρείας στους ασθενείς και την έμπρακτη υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας.
Η Novartis κατέκτησε την κορυφή με τις εκστρατείες «Μετρήσεις Ζωής», στην κατηγορία «Κοινωνία» και «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!», στην κατηγορία «Επικοινωνία». Οι «Μετρήσεις Ζωής» με τις αιγίδες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΥΑ) και του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ), αποτελούν το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόγραμμα στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, κατά το οποίο πραγματοποιήθηκαν το 2015 8.700 δωρεάν έλεγχοι σε κατοίκους 7 πόλεων, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες πρόσβασης στο σύστημα υγείας. Το πρόγραμμα συνεχίζεται με επιτυχία και φέτος σε 4 πόλεις στην Ελλάδα και μεγαλύτερο αριθμό παρεχόμενων εξετάσεων.
Το πρόγραμμα «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» που υλοποιείται υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και σε συνεργασία με τους συλλόγους ασθενών «Αγκαλιάζω», «Άλμα Ζωής» και «Κ.Ε.Φ.Ι.», καθώς και την Διεπιστημονική Εταιρεία Μουσικοθεραπείας & Έρευνας «Sonora» έχει στόχο τη στήριξη και τη συναισθηματική ενδυνάμωσή της γυναίκας με καρκίνο μαστού, αλλά και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες των γυναικών ασθενών οι οποίες νιώθουν να χάνουν την αυτοπεποίθησή τους ή την αίσθηση της προσωπικής τους ταυτότητας μετά τη διάγνωση της νόσου. Το πρόγραμμα που συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά προσεγγίζει τη γυναίκα ασθενή ολιστικά, παρέχοντάς της τα απαραίτητα εργαλεία τα οποία θα τη βοηθήσουν να ανακαλύψει την εσωτερική της δύναμη και να αντεπεξέλθει με σθένος και αυτοπεποίθηση στον αγώνα της.
Η εταιρεία απέσπασε επίσης ασημένια βραβεία για τις εκστρατείες «Αναπνέω» στην κατηγορία «Κοινωνία» και “Αποκαλύψτε το δέρμα σας” στην κατηγορία «Εκστρατεία ενημέρωσης / ευαισθητοποίησης / πρόληψης». Η εκστρατεία «Αναπνέω» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού για τη Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ), προσφέροντας δωρεάν σπιρομετρήσεις στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών. Η εκστρατεία “Αποκαλύψτε το δέρμα σας” υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Εταιρείας Αλλεργιολογίας & Κλινικής Ανοσολογίας και τη στήριξη του Σωματείου Υποστήριξης Ψωριασικών Ασθενών «Καλυψώ», αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του κοινού και την άρση των προκαταλήψεων για τα χρόνια μη μεταδοτικά δερματικά νοσήματα, όπως η ψωρίαση και η κνίδωση. Και οι δύο εκστρατείες συνεχίζονται και φέτος με ολοκληρωμένα προγράμματα δράσεων σε όλη την χώρα.
Η Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας της Novartis Ηellas, κα Φωτεινή Μπαμπανάρα, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για τις τέσσερις διακρίσεις που λάβαμε στα “Healthcare Business Awards” οι οποίες επιβεβαιώνουν την ισχυρή εταιρική μας φήμη και την ασθενοκεντρική μας προσέγγιση. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να υλοποιούμε σημαντικά Προγράμματα Eταιρικής Yπευθυνότητας με υψηλά πρότυπα ηθικής και εταιρικής δεοντολογίας, με στόχο ένα βιώσιμο μέλλον για τους ασθενείς, την κοινωνία και τη Novartis.»
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου