Γιάννης Τσεκλένης: Όταν έχασα το χέρι μου από το μελάνωμα, αισθάνθηκα ότι τελειώνει η ζωή μου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Γιάννης Τσεκλένης: Όταν έχασα το χέρι μου από το μελάνωμα, αισθάνθηκα ότι τελειώνει η ζωή μου

ταν άκουσα την λέξη μελάνωμα δεν κατάλαβα ότι ήταν ο θάνατος φτιαγμένος μέσα σε μια φακίδα.
Ο Γιάννης Τσεκλένης είναι μια αστείρευτη πηγή δημιουργίας, ένα ζωντανό πνεύμα που καλπάζει. Ισως όμως δεν γνωρίζετε ότι από το 1975 έχει υποστεί ακρωτηριασμό του χεριού του και η αιτία ήταν το μελάνωμα.

Λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος για την περιπέτεια του:
Όταν άκουσα την λέξη μελάνωμα δεν κατάλαβα ότι ήταν ο θάνατος φτιαγμένος μέσα σε μια φακίδα. Ηταν το ΄75. Πήγα στον γιατρό, τον μακαρίτη τον Ζαμπάκο, δερματολόγο-ογκολόγο και μου είπε να το βγάλουμε το ταχύτερο. Μέσα στις επόμενες ημέρες πήγα στο Μemorial, στον κορυφαίο γιατρό για το μελάνωμα και μου το αφαίρεσε αμέσως. Ο καρκίνος ήταν πάνω από το τρίτο στάδιο. Έκανα μια μεγάλη αφαίρεση και στη συνέχεια ανοσοθεραπεία σε πειραματικό στάδιο. Ήμουν το 46ο πειραματόζωο. Ίσως αυτό να με έσωσε. Όταν μετά από ενάμιση χρόνο βρέθηκε τοπική υποτροπή στο γάγγλιο που είχε πειραχτεί, μάλλον την είχε αντιμετωπίσει η ανοσοθεραπεία... Αλλά ο γιατρός δεν μπορούσε να πάρει το ρίσκο και να μην μου αφαιρέσει όλο το σύστημα. Ενάμιση χρόνο μετά πήγα κι έκανα αυτή την τεράστια επέμβαση, ώμο, ωμοπλάτη, κλείδα, τα πάντα...»
«Όταν πρωτόμαθα τι μου συμβαίνει, ήταν σαν να μου μιλούσαν για κάποιον τρίτο. Άκουσα τη λέξη "ακρωτηριασμός '' και αντέδρασα. Δεν ήθελα να το πιστέψω. Επιστρέφοντας όμως από τον γιατρό με το αυτοκίνητο, οδηγούσα με το ένα χέρι. Υποσυνείδητα έκανα μια άτυπη πρόβα για το πώς επρόκειτο να είναι η ζωή μου στη συνέχεια: Έπρεπε να φύγουν τα πάντα :χέρι, ωμοπλάτη, θώρακας. Αισθανόμουν ότι τελειώνει η ζωή μου, ακόμη και ερωτικά. Ήμουν σαν παλαβός μέχρι που ένα άτομο από το περιβάλλον μου μου πρότεινε να πάω να κάνω σκοποβολή με το ένα χέρι. Ήταν σαν να χτύπησε ένα κουδουνάκι μέσα μου. Σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα να κάνω κάτι ανταγωνιστικό περισσότερο από τους άλλους, έστω και με ένα χέρι. Η ασθένεια λοιπόν έγινε αφορμή πρωταθλητισμού. Χειρουργήθηκα, σε δέκα ημέρες βγήκα από το νοσοκομείο και επέστρεψα στην Ελλάδα. Μέσα σε είκοσι ημέρες οδηγούσα με ταχύτητες, μετά από σαράντα έκανα σκι στη θάλασσα και σε πενήντα ημέρες διοργάνωσα ένα σόου στην Αθήνα, όπου για πρώτη φορά είχα όλα τα media στο πλευρό μου. Θυμάμαι ότι εκείνη την ημέρα στάθηκα απέναντι από τους δημοσιογράφους λέγοντας τους με χιούμορ: "Είστε μακάβριοι, ήρθατε να δείτε το πτώμα"», λέει ο ίδιος.
«Ο άνθρωπος αντέχει πάρα πολλά. Δεν ξέρει πόσα αντέχει. Ο Θεός δεν μου έδωσε ό,τι δεν μπόρεσα να αντέξω. Μου έδωσε όσα μπόρεσα. Είχα ένα μεγάλο θείο δώρο. Με το που ξεκίνησε όλη αυτή η διαδικασία, βγήκα από τον εαυτό μου. Αποστασιοποιήθηκα. »


Διαβάστε επίσης


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων