Έλλη Κοκκίνου : είχε ζητήσει να μου χαμηλώσουν το μικρόφωνο. Ένιωθα ανυπεράσπιστη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Έλλη Κοκκίνου : είχε ζητήσει να μου χαμηλώσουν το μικρόφωνο. Ένιωθα ανυπεράσπιστη

H γνωστή τραγουδίστρια Έλλη Κοκκίνου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Down Town Κύπρου και αποκάλυψε πολλά.

medlabnews.gr

H   Έλλη Κοκκίνου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Down Town Κύπρου και αποκάλυψε πολλά. 

Η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που έχει βιώσει από συνάδελφο και μεγάλο καλλιτέχνη, όταν της χαμήλωνε το μικρόφωνο για να μην ακούγεται.

«Τα κλειστά μικρόφωνα και οι τρικλοποδιές υπήρχαν»

«Τα κλειστά μικρόφωνα και οι τρικλοποδιές υπήρχαν. Δεν είναι το ίδιο όμως με τη σωματική ή τη λεκτική κακοποίηση. Χαμηλωμένα μικρόφωνα πάντα υπήρχαν και τώρα συνεχίζουν να υπάρχουν. Μου το έκαναν και μένα και μάλιστα, το υπέστην από μεγάλο καλλιτέχνη που ζήτησε να χαμηλώσουν το μικρόφωνο για να μην ακούγομαι. Στενοχωριόμουν και έλεγα από μέσα μου “εσύ είσαι φτασμένος καλλιτέχνης, τι ανάγκη έχεις;” ή “εσένα έρχονται να ακούσουν όχι εμένα, γιατί μου το κάνεις αυτό;».

Ένιωθα ότι μου κόβουν τα φτερά. Δεν ήμουν ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία αλλά δεν το εισέπραξα ως βία ή ως κακοποίηση, ήταν εμπάθεια ή ανασφάλεια του άλλου. Δεν είχα καμία δύναμη αντίδρασης, ήμουν ανυπεράσπιστη. Πέρασαν τα χρόνια, δούλεψα πολύ, ήρθε ο καιρός μου και ξεχώρισα», δήλωσε η Έλλη Κοκκίνου.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων