Η επιθανάτια εμπειρία της Σάρον Στόουν μετά το εγκεφαλικό: Υπήρχε το τούνελ και εγώ που ανέβαινα. | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Η επιθανάτια εμπειρία της Σάρον Στόουν μετά το εγκεφαλικό: Υπήρχε το τούνελ και εγώ που ανέβαινα.

Στην εκπομπή “The Late Late Show With James Corden” βρέθηκε η γνωστή ηθοποιός Σάρον Στόουν

medlabnews.gr iatrikanea

Στην εκπομπή “The Late Late Show With James Corden” βρέθηκε η γνωστή ηθοποιός Σάρον Στόουν, και μίλησε μεταξύ άλλων για την επιθανάτια εμπειρία της που της άλλαξε τη ζωή.

Με αφορμή το βιβλίο της, η ίδια αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες για την σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη από τον παππού της, καθώς και για την επίσκεψή της στο νοσοκομείο, λέγοντας «Στην περίπτωσή μου, είχα αιμορραγία στον εγκέφαλό μου για αρκετές ημέρες προτού πάω στο νοσοκομείο. Είχα χάσει τις αισθήσεις μου όταν έφτασα εκεί και μου έκαναν μαγνητική για να μάθουν τι μου είχε συμβεί».

Συνεχίζοντας, αποκαλύπτει «Όταν ξύπνησα, ήμουν επάνω σε ένα κρεβάτι σε ένα πολύ ήσυχο δωμάτιο έκτακτης ανάγκης, κανείς δεν ήταν εκεί, μόνο ο γιατρός. Ο γιατρός με κοιτάζει με τόση συμπάθεια κι εγώ να είμαι σχεδόν σίγουρη ότι πεθαίνω και διαπιστώνω ότι είναι πολύ άσχημα τα πράγματα. Πιάνει το κεφάλι μου και μου λέει πως αιμορραγώ στον εγκέφαλο».

Στην συνέχεια περιγράφει όσα έζησε, με πολύ γλαφυρό τρόπο. Χαρακτηριστικά είπε, «Τηλεφώνησα στη μαμά μου και μετά ο γιατρός μου είπε ότι θα με μετέφεραν σε ένα νευρολογικό νοσοκομείο, επειδή δεν είχαν τον απαραίτητο εξοπλισμό για τη θεραπεία μου. Με έβαλαν σε ένα φορείο και ξαφνικά αυτό ήταν… ήταν σαν να έφυγα και ένιωσα τον εαυτό μου σαν να αναδύεται και υπήρχε αυτό το τούνελ κι εγώ προσπαθούσα να ανέβω. Στην κορυφή της υπήρχε μια τρύπα και αρκετά πολύ δικά μου άτομα που είχαν πεθάνει βρίσκονταν εκεί και κοίταζαν προς τα κάτω και ένιωσα σαν να μου έλεγαν ότι όλα είναι υπέροχα. Τότε ένιωσα σαν να τους έλεγα: ”Ω, θα είμαι μαζί σας παιδιά”, και κινούμουν πολύ γρήγορα, λες και το τούνελ ήταν πάρα πολύ μακρύ».

«Τότε όμως, τελείως ξαφνικά -δεν ξέρω εάν έκαναν χρήση απινιδωτή- ένιωσα σαν να με κλώτσησαν στο στήθος, πραγματικά πάρα πολύ δυνατά, και βρέθηκα πάλι στο δωμάτιο έκτακτης ανάγκης επάνω στο φορείο και κάποιος είπε: ”Τι συμβαίνει;” και ο γιατρός είπε να μη με αγγίξουν. Το πάτωμα ένιωθα σαν να ήταν πολύ μακριά, ένιωθα σαν να επιπλέω και μετά με μετέφεραν στο άλλο νοσοκομείο. Ήταν πολύ όμορφο, πολύ περίεργο όλο αυτό», συμπλήρωσε.

Η Στόουν καταλήγει, εξηγώντας ότι μετά τη μεταφορά της σε άλλο νοσοκομείο, υποβλήθηκε σε αγγειογράφημα, όμως η αιμορραγία δεν ήταν φανερή. Η ίδια αιμορραγούσε για άλλες 5-6 μέρες νομίζοντας ότι οι γιατροί προσποιούνταν και ήθελαν να τη στείλουν σπίτι, λέγοντας στην καλύτερή της φίλη, ότι πεθαίνει.

Τότε, ζήτησε από τους γιατρούς να κάνουν ένα ακόμη αγγειογράφημα και εκεί φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν πως είχε σπάσει μία αρτηρία. Έτσι, υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση διάρκειας 7 ωρών και επέζησε, αλλά η διαδικασία της ανάρρωσης ήταν πολύ μακριά.

Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων