Σάρον Στόουν. Οι γιατροί νόμιζαν ότι προσποιόμουν όμως είχα εγκεφαλική αιμορραγία και κόντεψα να πεθάνω | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σάρον Στόουν. Οι γιατροί νόμιζαν ότι προσποιόμουν όμως είχα εγκεφαλική αιμορραγία και κόντεψα να πεθάνω

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η Στόουν θυμήθηκε ότι ξύπνησε στο νοσοκομείο του Λος Άντζελες με έναν εξουθενωτικό πονοκέφαλο

medlabnews.gr iatrikanea

Η Σάρον Στόουν ισχυρίστηκε ότι οι γιατροί νόμιζαν ότι “προσποιούταν” αυτό που αποδείχθηκε ότι ήταν εγκεφαλική αιμορραγία το 2001. Εκείνη τη χρονιά, η Στόουν νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που οδήγησε σε αιμορραγία, γεγονός που διήρκεσε εννέα ημέρες. Η ηθοποιός είχε μόλις 1% πιθανότητες επιβίωσης μετά το περιστατικό. Σε πρόσφατη συνέντευξή της η Στόουν θυμήθηκε ότι ξύπνησε στο νοσοκομείο του Λος Άντζελες με έναν εξουθενωτικό πονοκέφαλο.

“Θυμάμαι να ξυπνάω πάνω σε ένα φορείο και να ρωτάω το παιδί που το κουβαλούσε πού πηγαίνω και εκείνο να μου λέει “χειρουργείο εγκεφάλου. Ένας γιατρός είχε αποφασίσει, χωρίς τη γνώση ή τη συγκατάθεσή μου, ότι έπρεπε να μου κάνει διερευνητική επέμβαση στον εγκέφαλο και με έστειλε στο χειρουργείο. Αυτό που έμαθα μέσα από αυτή την εμπειρία είναι ότι σε ένα ιατρικό περιβάλλον, οι γυναίκες συχνά απλά δεν εισακούονται, ειδικά όταν δεν έχεις γυναίκα γιατρό“, δήλωσε η Στόουν.

Και συνέχισε: “Δεν το κατάλαβαν με την πρώτη αγγειογραφία και αποφάσισαν ότι προσποιούμαι. Η καλύτερή μου φίλη τους έπεισε να μου κάνουν μια δεύτερη και ανακάλυψαν ότι είχα αιμορραγία στον εγκέφαλό μου, και ότι η σπονδυλική μου αρτηρία είχε υποστεί ρήξη. Θα είχα πεθάνει αν με είχαν στείλει σπίτι. Αιμορραγούσα τόσο πολύ που η δεξιά πλευρά του προσώπου μου έπεσε, το αριστερό μου πόδι έτρεμε έντονα και τραύλιζα πολύ άσχημα“. Η Στόουν ανέφερε ακόμη ότι τώρα πρέπει να παίρνει φάρμακα σε καθημερινή βάση για να αντιμετωπίσει τις παρενέργειες από την εμπειρία αυτή, συμπεριλαμβανομένου του τραυλισμού και των σοβαρών εγκεφαλικών σπασμών. Και επίσης είχε αποκαλύψει στο παρελθόν ότι πάσχει από επιληπτικές κρίσεις αν δεν κοιμάται οκτώ ώρες τη νύχτα εξαιτίας της πάθησής της.

Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων