Η απίστευτη ιστορία της 13χρονης που κατάφερε να μπει στην Ιατρική Σχολή | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Η απίστευτη ιστορία της 13χρονης που κατάφερε να μπει στην Ιατρική Σχολή

«Μαμά, τα κατάφερα», έγραψε η Alena. «Δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω χωρίς εσένα. Μου έδωσες κάθε δυνατή ευκαιρία για να είμαι επιτυχημένη».

medlabnews.gr iatrikanea 

Η Alena Analeigh Wicker είναι μόλις 13 ετών και πρόσφατα έγινε δεκτή στην Ιατρική Σχολή Heersink του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα για το 2024. 

 Σύμφωνα με την Washington Post, έγινε δεκτή στο πλαίσιο του Early Assurance Program της σχολής, το οποίο συνεργάζεται με σχολεία HBCU στην Αλαμπάμα για να προσφέρει σε μαθητές πρώιμη αποδοχή καθώς σχεδιάζουν να εισαχθούν στην ιατρική σχολή.

Λίγο μετά την παραλαβή της επιστολής αποδοχής, μίλησε στο Instagram για τα συναρπαστικά νέα.

«Τελείωσα το Λύκειο πέρυσι στα 12 και ένα χρόνο μετά με δέχτηκαν στην Ιατρική Σχολή στα 13 μου. Είμαι πρωτοετής στο κολέγιο», έγραψε. «Οι στατιστικές θα έλεγαν ότι δεν θα τα κατάφερνα ποτέ. Ένα μικρό μαύρο κορίτσι που υιοθετήθηκε από τη Φοντάνα της Καλιφόρνια».

«Έχω δουλέψει τόσο σκληρά για να πετύχω τους στόχους μου και να ζήσω τα όνειρά μου», πρόσθεσε και συνέχισε αναφέροντας ότι η μητέρα της, Daphne McQuarter, την υποστήριξε.

«Μαμά, τα κατάφερα», έγραψε η Alena. «Δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω χωρίς εσένα. Μου έδωσες κάθε δυνατή ευκαιρία για να είμαι επιτυχημένη».

«Είσαι η καλύτερη μητέρα που θα μπορούσε ποτέ να ζητήσει ένα παιδί», πρόσθεσε. «Πάντα πίστευες σε μένα. Μου άφηνες χώρο να μεγαλώνω, να κάνω λάθη χωρίς να με κάνεις να νιώθω άσχημα. Μου έδωσες την ευκαιρία να γνωρίσω τον κόσμο».

Φυσικά, όπως κάθε παιδί της ηλικίας της, η Alena απολαμβάνει να πηγαίνει σινεμά, να μαγειρεύει και να περνάει χρόνο με τους φίλους της.

«Εξακολουθώ να είμαι μια φυσιολογική 13χρονη», είπε στην Washington Post.

Το 2021, η Alena έγινε η νεότερη ασκούμενη στη NASA. Μιλώντας τότε στην εφημερίδα The Baltimore Times, δήλωσε ότι το όνειρο ξεκίνησε νωρίς γι’ αυτήν.

Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα

«Ήμουν περίπου τριών ή τεσσάρων ετών όταν άρχισα να γοητεύομαι από τα αστέρια, το διάστημα και τα LEGO», είπε. «Η μαμά μου άρχισε να με πηγαίνει σε διάφορες βραδιές αστρονομίας και κέντρα της NASA. Θυμάμαι να μπαίνω μέσα και να λέω «μια μέρα θα δουλέψω εδώ και θα είμαι το νεότερο έγχρωμο κορίτσι εδώ μέσα»».

Όπως εξήγησε, απώτερος στόχος της είναι να γίνει χειρουργός πτήσης και να «δουλέψει με αστροναύτες», ενώ τα εντυπωσιακά επιτεύγματα της Alena δεν σταματούν εδώ, αφού ίδρυσε επίσης το Brown STEM Girl, έναν οργανισμό για έγχρωμα κορίτσια που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν καριέρες στον τομέα STEM – και ήταν φιναλίστ για το φετινό βραβείο TIME’s Top Kid of the Year.

«Τι είναι η ηλικία;», δήλωσε στην Washington Post. «Δεν είσαι ποτέ πολύ μικρός για ο,τιδήποτε. Νιώθω ότι έχω αποδείξει στον εαυτό μου ότι μπορώ να κάνω ό,τι βάζω στην καρδιά και το μυαλό μου».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων