Μούσχουρη: Το 2015 είχα καρκίνο στο πάγκρεας. Είμαι ακόμα εδώ. | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Μούσχουρη: Το 2015 είχα καρκίνο στο πάγκρεας. Είμαι ακόμα εδώ.

Ο ∆ήµος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγµένης την ανακήρυξε επίτιµη δηµότη και της απονεµήθηκε το Χρυσό Μετάλλιο της πόλης.

 medlabnews.gr iatrikanea

Ο ∆ήµος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγµένης τίμησε την εµβληµατική Ελληνίδα ερµηνεύτρια Νάνα Μούσχουρη, καθώς µε απόφαση του ∆ηµοτικού Συµβουλίου την ανακήρυξε επίτιµη δηµότη και της απονεµήθηκε το Χρυσό Μετάλλιο της πόλης.

Η διεθνούς φήµης καλλιτέχνις μίλησε στο Secret και στην Σάσα Σταμάτη για τη νέα τιµητική διάκριση, αλλά και για την πορεία της στη µουσική. Παράλληλα εξήγησε πώς έχει παραµείνει σεµνή και ταπεινή όλα αυτά τα χρόνια, αναφέρθηκε στην περιπέτεια της υγείας της, ενώ µας απάντησε για το αν σκέφτηκε ποτέ να βγάλει τα γυαλιά της.

Σας χαρακτηρίζουν και τα γυαλιά σας. Σκεφτήκατε ποτέ να τα βγάλετε;

Μέχρι και ο Μπελαφόντε δεν ήθελε τα γυαλιά µου, γιατί κανένας δεν φορούσε γυαλιά εκείνη την εποχή, και µου έλεγε: «∆εν είναι δυνατόν να βγαίνεις µε τα γυαλιά». ∆εν τα ήθελαν στην αρχή. Κάποτε, µάλιστα, όταν ήµουν στην Αµερική µε τον Μπελαφόντε, που µε διάλεξε για να τραγουδήσω µαζί του, ήρθε ο ίδιος και µου είπε: «Θέλω να βγάλεις τα γυαλιά σου. ∆εν µπορώ, υποφέρω να σε βλέπω µε τα γυαλιά στη σκηνή. Κανένας δεν φοράει γυαλιά».

Έπειτα από αυτό, έβγαλα τα γυαλιά µου και τραγούδησα τρία βράδια χωρίς αυτά. Επειτα από τρία βράδια, του είπα: «Κοιτάξτε, το καταλαβαίνω τι σκέφτεστε εσείς, αλλά εγώ αισθάνοµαι πολύ άσχηµα χωρίς τα γυαλιά µου. Κατ’ αρχάς, έχω µυωπία, δεν βλέπω καλά, και έπειτα θέλω να είµαι ο εαυτός µου.

Εχω ανάγκη να φοράω γυαλιά. Θα τα φορέσω. Αν δεν σας αρέσουν, θα φύγω µαζί µε τα γυαλιά µου». Αν δεν ήθελε να αποδεχτεί τα γυαλιά µου, θα έφευγα τελείως από την παράσταση. Και µου είπε: «Εντάξει, θα το σκεφτώ». Πήγε και το σκέφτηκε, µε τους µουσικούς του ή µόνος του, και γύρισε πίσω ένα τέταρτο µετά και µου είπε: «Ξέρεις, αποφάσισα να σε κρατήσω και εσένα και τα γυαλιά σου».

Είχατε και µια περιπέτεια µε την υγεία σας. Τι ακριβώς συνέβη;

Το 2015 είχα καρκίνο στο πάγκρεας. Είµαι ακόµα εδώ. Πέρασα, µάλιστα, και περιτονίτιδα. Είχα πολλά πράγµατα.

Φοβηθήκατε για τη ζωή σας;

Κοίταξε να δεις, όλοι φοβούνται. Και όταν είσαι έξω από τη χώρα σου, είσαι πιο ευαίσθητη, και γι’ αυτό τα πήγα πολύ δύσκολα. Αλλά τελικά άκουσα τον γιατρό µου – ήταν πολύ καλός γιατρός. Και τον έχω µέχρι και τώρα. Ο γιατρός µου ήταν για µένα η σωτηρία. Όταν έχω κάτι, πηγαίνω εκεί για να µε φροντίσει. Έχω περάσει πολλά.

Έχετε αυτογνωσία και είστε τόσο ψύχραιµη;

Ο Νίκος ο Γκάτσος µού έµαθε την αυτογνωσία. Πρέπει να βάλεις τον εαυτό σου να σκεφτεί αν φταις ή δεν φταις.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων