Συγκλονίζει ο Τάσος Κωστής, για την μάχη με τον καρκίνο, τις χημειοθεραπείες και πώς τον νίκησε | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει ο Τάσος Κωστής, για την μάχη με τον καρκίνο, τις χημειοθεραπείες και πώς τον νίκησε

Συγκλονίζει ο Τάσος Κωστής σε μια εκ βαθέων συνέντευξη για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο

 medlabnews.gr iatrikanea

Συγκλονίζει ο Τάσος Κωστής σε μια εκ βαθέων συνέντευξη για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο, τον οποίο κατάφερε να ξεπεράσει.

«Το πρόβλημα υγείας μου το είδα σε έναν προληπτικό έλεγχο» ανέφερε αρχικά ο Τάσος Κωστής, μιλώντας για τον καρκίνο στο έντερο με τον οποίο διεγνώσθη.

Όπως αποκάλυψε την περίοδο που έκανε χημειοθεραπείες δούλευε παράλληλα. «Ανέβαινα στην σκηνή με πολύ χαμηλό αιματοκρίτη, αλλά όταν ανέβαινα στη σκηνή γινόμουν άλλος άνθρωπος» είπε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Ήταν σοβαρό. Πολύ σοβαρό. Αυτό που έχει όλος ο κόσμος. Καρκίνος. Ήταν καρκίνος στο έντερο. Το έκανα και τελείωσε και μια χαρά. Δεν φοβήθηκα. Με την έννοια ότι είπα “Πολεμιέται; Πολεμιέται! Το πολεμάω; Το πολεμάω!” Ωραία. Υπομονή, το κεφάλι κάτω και πάμε στη σειρά μας στο δημόσιο νοσοκομείο με το ΙΚΑ μου. Πήγα με τη σειρά μου με το ΙΚΑ και έκανα όλα αυτά τα πράγματα και χάλασα 72 ευρώ».

Ο Τάσος Κωστής όσο πολεμούσε τον καρκίνο είχε στο πλευρό του τη σύζυγό του. «Η γυναίκα μου ήταν δίπλα μου, το περάσαμε μαζί. Τη γνώρισα στα 28 μου. Εκείνη ήταν 21 και παντρευτήκαμε. Έκτοτε είμαστε μαζί».

Ερωτώμενος για οικονομικές δυσκολίες που τυχόν έχει αντιμετωπίσει, απαντά πως σήμερα ζει αξιοπρεπέστατα και δεν έχει ανάγκη να δουλέψει. Ωστόσο στο παρελθόν, «όταν ο γιος μου ήταν μικρός, δεν είχαμε να πάρουμε ζάχαρη για το γάλα του».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων